تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
کد خبر : 21498

با صدور پیامی انجام شد؛ دعوت استاندار قم از مردم برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

با صدور پیامی انجام شد؛ دعوت استاندار قم از مردم برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

کافه دانش: بهرام سرمست، مقام عالی دولت در استان و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان قم با انتشار پیامی کتاب دوستان و فرهیختگان به ویژه نهادها و اقشار مختلف مردم شریف و فرهنگ دوست استان قم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی …

کافه دانش: بهرام سرمست، مقام عالی دولت در استان و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان قم با انتشار پیامی کتاب دوستان و فرهیختگان به ویژه نهادها و اقشار مختلف مردم شریف و فرهنگ دوست استان قم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، بهرام سرمست، استاندار قم به مناسبت دهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در پیامی کتاب دوستان و فرهیختگان به ویژه نهادها و اقشار مختلف مردم شریف و فرهنگ دوست استان قم برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی»

در فرهنگ و باور دینی ما، کتاب عنصری بسیار با اهمیت و ارزش آفرین، میراثی جاودان و مطالعه و انس با آن نردبانی مطمئن برای رسیدن به رشد و کمال و فرهیختگی است. در خجسته ایام دهه کرامت، دهه معطر به عطر سه نور تابناک از سلاله پاک امام موسی کاظم(ع)، برگزاری دهمین جشنواره ملی کتاب خوانی رضوی اقدام ارزنده و قابل تحسینی است که علاوه بر تبلیغ و تبیین سیره، شخصیت و ابعاد زندگانی هشتمین حجت سرمد حضرت امام رضا(ع)، خواهر طاهر آن امام رئوف حضرت فاطمه معصومه(س) و دیگر بزرگان منتسب به این خاندان مطهر، زمینه را برای پویایی فرهنگی جامعه و اشاعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی فراهم خواهد کرد.

ضمن تقدیر و تشکر از بانیان و دست اندرکاران این رویداد فاخر فرهنگی، از عموم کتاب دوستان و فرهیختگان به ویژه نهادها و اقشار مختلف مردم شریف و فرهنگ دوست استان قم برای شرکت در این جشنواره دعوت کرده و امیدوارم با مشارکت گسترده و پرشور همه علاقمندان به فرهنگ دینی و محبان اهل بیت(ع)، جشنواره ای باشکوه و شایسته تر از دوره های قبل برگزار و شاهد آثار و برکات آن در ترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانواده ها باشیم.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.