تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
کد خبر : 67612

با رووی مارول آر آشنا شوید؛ یک شاسی بلند چینی با کیفیت جهانی

با رووی مارول آر آشنا شوید؛ یک شاسی بلند چینی با کیفیت جهانی

با رووی مارول آر آشنا شوید؛ یک شاسی بلند چینی با کیفیت جهانیرووی مارول آر به عنوان یک شاسی بلند لوکس چینی توانست از موسسه یورو انکپ ۴ ستاره ایمنی را دریافت کند. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو ..

با رووی مارول آر آشنا شوید؛ یک شاسی بلند چینی با کیفیت جهانی

رووی مارول آر به عنوان یک شاسی بلند لوکس چینی توانست از موسسه یورو انکپ ۴ ستاره ایمنی را دریافت کند. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

سایک موتور طی سال‌های قبل به دلیل فعالیت‌های مشترک با برندهای بزرگ حوزه صنعت خودرو از جمله جنرال موتورز و فولکس واگن توانست به میزان چشمگیری پیشرفت کند؛ به گونه‌ای که این خودروساز اکنون در لیست ۵ خودروساز برتر چین قرار دارد. رووی نیز یکی از زیرمجموعه‌های سایک موتور محسوب می‌شود که به شکل ویژه روی تولید محصولات لوکس این برند تمرکز دارد.

معرفی رووی مارول آر

رووی مارول آر

رووی مارول آر جزو محصولات پرچمدار و ویژه برند چینی رووی به‌شمار می‌رود؛ چراکه این شاسی بلند برقی از طراحی جذاب و زیبایی بهره می‌برد و همچنین توانست از موسس معتبر یورو انکپ اروپا ۴ ستاره کیفی را دریافت کند. این شاسی بلند برقی لوکس در حال حاضر با قیمت ۳۵ هزار و ۵۰۰ تا ۴۱ هزار دلار در بازار چین به فروش می‌رسد.

رووی مارول آر

طول رووی مارول آر به ۴۶۷۴ میلی‌متر، عرض آن به ۱۹۱۹ میلی‌متر، ارتفاع آن به ۱۶۱۸ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۸۰۰ میلی‌متر می‌رسد. رووی برای این شاسی بلند لوکس نیز به شکل استاندارد رینگ‌های آلومینیومی را در نظر گرفته است.

رووی مارول آر

رووی مارول آر در مدل پایه از یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۸۴ اسب بخار روی محور عقب بهره می‌برد. نسخه پرچمدار این خودرو نیز به سه پیشرانه برقی قدرتمند شامل دو پیشرانه روی محور عقب و یک پیشرانه روی محور جلو مجهز شده که در مجموع می‌توانند قدرتی برابر با ۲۹۸ اسب بخار را ارائه دهند.

رووی مارول آر

مدل پایه این شاسی بلند لوکس برقی می‌تواند صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت را ظرف مدت ۷.۹ ثانیه بپیماید که این آمار برای نسخه پرچمدار حدود ۴.۸ ثانیه خواهد بود. یک گیربکس تک سرعته هماهنگ شده قدرت تولیدی از پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. البته مدل پرچمدار از سامانه تمام چرخ محرک الکتریکی بهره می‌برد.

رووی مارول آر

یک باتری ۶۹.۹ کیلووات ساعت لیتیومی وظیفه تامین نیروی پیشرانه این خودرو را برعهده دارد. مدل پرچمدار با یکبارشارژ بردی حدود ۴۶۰ کیلومتر را به همراه دارد، اما برد حرکتی سایر تریم‌ها ۵۰۵ کیلومتر خواهد بود. مالکان با شارژر باتری با سوکت استاندارد می‌توانند ظرف مدت ۱۲ ساعت باتری این خودرو را به شکل کامل شارژ کنند.

رووی مارول آر

شرکت چینی رووی برای تمام چرخ‌های این شاسی بلند لوکس سیستم ترمز دیسکی در نظر گرفته است. هنگام ورود به کابین رووی مارول آر با یک طراحی مینیمال مواجه خواهیم شد که طراحان با استفاده از مواد باکیفیت توانستند نمای لوکسی را در آن به وجود آورند.

رووی مارول آر

این شاسی بلند برقی از امکاناتی چون آینه‌های مجهز به حافظه، گرم کن، تاشونده خودکار، سانروف پانورامیک برقی، پاورویندوز، استراحتگاه دست هر دو ردیف، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین، پورت USB، بلوتوث، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگر دیجیتال بزرگ برای تنظیمات سیستم سرگرمی، پشتیبانی از فرمان‌های صوتی برای سیستم سرگرمی، GPS، نورپردازی داخلی، سنسور نور، در صندوق برقی بازشونده بدون دخالت دست، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک با دسترسی تنظیمی مجزا برای هر ردیف بهره می‌برد.

رووی مارول آر

این خودرو در بخش ایمنی نیز به مواردی چون ایزوفیکس صندلی کودک، کیسه هوای کامل، سیستم پارک خودکار، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، دستیار ترمز، EBD، ABS، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها، رادار پارک جلو و عقب و کروز کنترل ریسپانسیو مجهز شده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.