تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۲۴
کد خبر : 66376

با جک A5 پلاس مدل ۲۰۲۲ آشنا شوید؛ سدان کامپکت جدید چینی

با جک A5 پلاس مدل ۲۰۲۲ آشنا شوید؛ سدان کامپکت جدید چینی

با جک A5 پلاس مدل ۲۰۲۲ آشنا شوید؛ سدان کامپکت جدید چینی جک A5 پلاس مدل ۲۰۲۲ معرفی شد. این سدان کامپکت چینی اکنون از ظاهری اسپرت و جذابی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آ..

با جک A5 پلاس مدل ۲۰۲۲ آشنا شوید؛ سدان کامپکت جدید چینی

جک A5 پلاس مدل ۲۰۲۲ معرفی شد. این سدان کامپکت چینی اکنون از ظاهری اسپرت و جذابی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت چینی جک مدتی قبل در نمایشگاه خودرو شانگهای از سدان جدید جک A5 پلاس پرده برداشت. این خودرو در ماه آگوست سال ۲۰۲۲ در بازار چین به فروش خواهد رسید. از این رو قصد داریم مشخصات و امکانات این سدان کامپکت جدید چینی را مورد بررسی قرار دهیم.

مشخصات جک A5 پلاس مدل ۲۰۲۲

جک A5 پلاس

جک A5 پلاس مانند سایر خودروهای جدید چینی از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد و جزو سدان‌های کامپکت محسوب می‌شود. شرکت جک برای این سدان جدید سیستم‌های رانندگی سطح دوم نیز در نظر گرفته است. پیشرانه این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

جک A5 پلاس

یک گیربکس ۶ سرعت اتوماتیک دوکلاچه تر نیز قدرت تولیدی را به چرخ‌ها منتقل خواهد کرد. همچنین برای نسخه پلاس این خودرو چینی یک گیربکس ۷ سرعت دوکلاچه نیز به شکل انحصاری عرضه خواهد شد.

جک A5 پلاس

جک A5 پلاس از طراحی پویا و جذابی بهره می‌برد و طراحان با استفاده از خطوط مختلف و جلوپنجره مشبک توانستند در این سدان ظاهری مدرن را به وجود آورند. این خودرو دارای حالتی کوپه مانند بوده که چنین سبک طراحی در ترکیب با رینگ‌های تیره توانسته نمای اسپرتی را به وجود آورد.

جک A5 پلاس

جک A5 پلاس در بخش کابین نیز به نمایشگر LCD و مجموعه پشت آمپر دیجیتالی مجهز شده است. تعویض دنده این سدان چینی به شکل الکتریکی انجام می‌شود و فرمان خودرو نیز از چند حالت رانندگی مختلف پشتیبانی خواهد کرد. طراحان با استفاده از ترکیب رنگ‌های مشکی و قرمز توانستند نمای اسپرتی را در کابین به وجود آورند.

جک A5 پلاس

سیستم عامل اختصاصی هواوی کنترل سیستم چند رسانه‌ای و دستیارهای رانندگی در این خودرو را برعهده دارد. از امکانات این خودرو نیز می‌توان به سیستم نور پایین و نور بالا اتوماتیک، نگهدارنده بین خطوط، دستیار کمک به رانندگی در ترافیک، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری خودکار و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد. این خودروی چینی با قیمت حدود ۹۶ تا ۱۳۲ هزار یوان در چین به فروش خواهد رسید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.