تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر : 71166

با جدیدترین راهکارهای سرگرمی و تلویزیون های سامسونگ برای ۲۰۲۲ آشنا شوید

با جدیدترین راهکارهای سرگرمی و تلویزیون های سامسونگ برای ۲۰۲۲ آشنا شوید

با جدیدترین راهکارهای سرگرمی و تلویزیون های سامسونگ برای ۲۰۲۲ آشنا شویدجدیدترین راهکارهای سرگرمی و تلویزیون های سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ مدتی قبل معرفی شدند. از این رو قصد داریم شما را با مهم‌ترین ویژگی‌..

با جدیدترین راهکارهای سرگرمی و تلویزیون های سامسونگ برای ۲۰۲۲ آشنا شوید

جدیدترین راهکارهای سرگرمی و تلویزیون های سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ مدتی قبل معرفی شدند. از این رو قصد داریم شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات سامسونگ آشنا کنیم.

شرکت سامسونگ قصد دارد نقش تلویزیون به عنوان یک دستگاه فقط برای نمایش سرگرمی را با ارائه یک مجموعه جدید دگرگون سازد و برای آنها استاندارد جدیدی را به وجود آورد. در واقع این مجموعه جدید می‌توانند یک هاب (hub) مرکزی برای بازی، اتصال، کار و سایر موارد را ارائه دهند که باعث ارتقا سطح نمایشگرها خواهد شد.

جونگ‌هی هان، رئیس بخش تجربه دستگاه سامسونگ در مورد مجموعه جدید از محصولات این شرکت عنوان کرد ما روی ایجاد یک تجربه یکپارچه در تمام محصولات تمرکز کردیم که باعث می‌شود مصرف‌کنندگان بتوانند بهتر از قبل از مزایای این محصولات بهره‌مند شوند. ما تلویزیون سامسونگ Neo QLED 8K 2022 را برای پاسخ مناسب به نیاز مشتریان طراحی کردیم و به همین دلیل می‌تواند به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین دستگاه درون خانه‌ها به کاربران تجربیات جدیدی را ارائه دهد.

سامسونگ مجموعه ۲۰۲۲ محصولات خود را با الهام از شعار «صفحه نمایش در همه جا و برای همه» طراحی کرده و در ساخت آن روی نقش تلویزیون به عنوان دستگاه مرکزی و اصلی در زندگی روزمره کاربران توجه داشته است. این دستگاه‌ها به شکل یکپارچه به یکدیگر متصل می‌شوند و می‌توانند شخصی‌سازی عمیقی را ایجاد کنند. در ادامه شما را با جدیدترین راهکارهای سرگرمی و تلویزیون های سامسونگ برای ۲۰۲۲ آشنا خواهیم کرد.

معرفی جدیدترین تلویزیون های سامسونگ برای ۲۰۲۲

تلویزیون Neo QLED 8K

تلویزیون های سامسونگ

سامسونگ تلویزیون Neo QLED 8K 2022 را ارتقا داده تا بتواند تجربه صفحه نمایش بزرگ را در سطح جدیدی ارائه دهد. برای این نمایشگر پردازنده عصبی کوانتومی ۸K در نظر گرفته شده که از ۲۰ شبکه هوش مصنوعی عصبی مستقل بهره می‌برد؛ هر کدام از این شبکه‌ها برای مشاهده بهینه قادرند ویژگی‌های محتوا و کیفیت تصویر را بررسی کنند.

این پردازنده کوانتومی انرژی یک فناوری نوآورانه جدید با نام اسم تقویت کننده عمق واقعی (Real Depth Enhancer) را نیز تامین می‌کند؛ از ویژگی‌های این فناوری می‌توان به اسکن صفحه‌نمایش، افزایش کنتراست اشیا با پس‌زمینه اشاره کرد. این فناوری همانند چشم انسان می‌تواند تصاویر را درک کند. از این رو شی روی صفحه در مقابل پس زمینه برجسته خواهد شد.

تلویزیون های سامسونگ سری QLED 2022 برای نخستین بار توانستند از موسسه Pantone که به عنوان مرجع جهانی رنگ و خالق سیستم تطبیق پنتون (PMS) است گواهینامه Pantone Validated در صفحه نمایش را دریافت کنند. در واقع این تلویزیون های سامسونگ به شکل واقعی بیش از ۲ هزار رنگ را تولید می‌کنند. ضمن اینکه تماشای این رنگ‌های درخشان با حالت جدید EyeComfort آسان‌تر خواهد بود. این ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند روشنایی و دمای رنگ صفحه‌نمایش را طبق میزان نور یا تاریکی اتاق به شکل خودکار تنظیم کند.

صدای فراگیر Dolby Atmos

تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون‌ها و صفحه‌نمایش‌ها برای غوطه‌وری واقعی به صدایی قدرتمند و فراگیر نیاز دارند تا بتوان صدایی مطابق با رنگ‌های غنی و جزئیات واضح را به گوش کاربر برسانند. در همین راستا هوش مصنوعی پردازنده عصبی کوانتومی ۸K می‌تواند محتوای در حال نمایش را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کرده تا ویژگی‌های تطبیق صدا (Adaptive Sound) بتواند میان بلندگوها جابه‌جا شده و صدایی مطابق با حرکات روی صفحه‌نمایش را پخش کند.

تلویزیون QN900B که یک مدل پرچمدار از سری تلویزیون‌های Neo QLED 8K محسوب می‌شود، تمام صداها را از یک سیستم صوتی ۶.۲.۴ کاناله ۹۰ واتی تولید می‌کند و از بلندگوهای جدید فوق‌العاده Dolby Atmos با فناوری Object Tracking Sound Pro (ردیابی صدای اشیا) نیز بهره می‌برد. برای این فناوری با هدف تشخیص صدا ویژگی Voice Tracking Sound (ردیابی صدا) نیز در نظر گرفته شده است.

تلویزیون های ساسمسونگ سری ۸K و ۴K Neo QLED از قابلیت Wireless Dolby Atmos نیز بهره می‌برند؛ این ویژگی می‌تواند در کابل‌های HDMI کیفیت صدای بکر و بدون درهم‌رفتگی را ارائه دهد. سامسونگ Dolby Atmos بی‌سیم را در نوار صوتی Ultra Slim جدید سامسونگ در سال ۲۰۲۲ نیز اعمال خواهد کرد تا تجربه صوتی فراگیر را برای کاربران به وجود آورد.

یکپارچه شدن تجربه کاربر

سامسونگ برای مجموعه ۲۰۲۲ محصولات خود رابط کاربری جدید و هوشمندی را با هدف اطمینان از یکپارچه بودن تجربه ویژگی‌ها در نظر گرفته است که صفحه‌نمایش‌ها و تلویزیون های سامسونگ به کمک آنها می‌توانند به یک هاب مرکزی تماشای محتوا، کنترل دستگاه‌ها، بازی و ورزش تبدیل شوند.

هاب هوشمند جدید

تلویزیون های سامسونگ

شرکت سامسونگ مدتی قبل هاب هوشمند جدید (Smart Hub) را معرفی کرد. رابط کاری جدید این شرکت توسط تایزن پشتیبانی شده و سامسونگ توانسته تمام جنبه‌های تجربه هوشمند را در یک صفحه اصلی با قابلیت پیمایش آسان ارائه دهد. این هاب می‌تواند بخش ویژگی‌ها، تنظیمات و محتوا را در سه دسته Media، Gaming Hub و Ambient برای ارائه تجربه کاربری یکپارچه طبق‌بندی کند.

Media

این بخش صفحه رسانه گزینه‌های سرگرمی کاربران را سازماندهی خواهد کرد که شامل درخواست ویدیو، پخش آلاین و و Samsung TV Plus با بیش از ۱۹۰ کانال رایگان و ترجیحات کاربران خواهد بود همچنین این ویژگی به کمک یادگیری مشاینی می‌تواند توصیه‌های هوشمندانه‌ای را در تمام پلتفرم‌ها و خدمات ارائه کند

Gaming Hub

این بخش به عنوان یک پلتفرم جدید کشف استریم بازی محسوب می‌شود که قادر است سخت‌افزار و نرم‌افزارها را به یکدیگر متصل کرده و یک تجربه یکپارچه را بدون نیاز به دانلود و بدون نیاز به فضای ذخیره‌سازی به کاربر ارائه دهد. طبق اعلام سامسونگ، این شرکت کره‌ای با سرویس‌های استریم بازی پیشرو نظیر NVIDIA GeForce NOW، Stadia و Utomik همکاری کرده تا مجموعه بازی‌ها آن را به به Gaming Hub اضافه کند. سامسونگ این پلتفرم جدید را در اواخر سال ۲۰۲۲ در مدل‌های منتخب تلویزیون های هوشمند ۲۰۲۲ خود ارائه خواهد کرد.

Ambient

صفحه نمایش Ambient باعث بهبود زیبایی خانه خواهد شد. در واقع می‌توان با همگام‌سازی صفحه نمایش با دکوراسیون اطراف، انتخاب طرحی جسورانه و یا انتخاب یک قطعه هنری زیبایی خانه را دوچندان کرد.

تجربه بازی

با وجود اینکه تلویزیون های جدید سامسونگ از گیمینگ هاب کاملا جدیدی بهره می‌برند، مجموعه ۲۰۲۲ این شرکت به قابلیت‌های ویژه‌ای برای ارائه تجربه سطح بالای بازی مجهز شدند. از این قابلیت‌ها می‌توان به ۴ پورت پشتیبانی از HDMI 2.1، Motion Xcelerator Turbo Pro 4K 144Hz، Super Ultrawide GameView و Game Bar اشاره کرد که باعث ارائه تجربه‌ای سریع‌تر، روان‌تر و کارآمدتر در بازی‌ها خواهند شد. سامسونگ قصد دارد به زودی یک مجموعه تلویزیون انحصاری برای بازی در سایزهای ۴۳ و ۵۰ اینچی را نیز معرفی کند.

Samsung Health

برنامه Samsung Health علاوه بر مجموعه‌ای از کلاس‌های تمرینی و سلامتی، راهکارهایی برای پیگیری پیشرفت‌ها و برنامه‌های تمرینی را ارائه خواهد داد تا کاربران قادر باشند به آسانی فعالیت‌های تناسب اندام خود را از تلویزیون های سامسونگ پیگیری کرده و یا به شکل یکپارچه با سایر گجت‌ها نظیر گلکسی واچ ۴ همگام شوند تا بتوان پیشرفت را در زمان واقعی مشاهده کرد.

SmartThings

SmartThings یکی از اجزای مهم تجربه متصل محسوب می‌شود. با این ویژگی می‌توان صفحه‌نمایش را به یک هاب مرکزی برای کنترل آسان سایر دستگاه‌های خانگی تبدیل کرد. همچنین تلویزیون های سامسونگ با برخورداری از این ویژگی می‌توانند به ابزاری برای مشاهده و کنترل سایر دستگاه‌ها تبدیل شوند.

پلتفرم NFT

تلویزیون های سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ به پلتفرم NFT مجهز شدند. سامسونگ طی همکاری با پلتفرم پیشرو Nifty Gateway این قابلیت را در نظر گرفته تا به کمک آن بتوان آثار هنری را جمع‌آوری کرده و ارائه داد.

حداکثر سازگاری با محیط زیست

شرکت سامسونگ همواره در فرایند تولید و استفاده از محصولات خود به تاثیر آنها روی محیط زیست توجه داشته و به همین دلیل در تلویزیون های سامسونگ سری ۲۰۲۲ کاملا با محیط زیست سازگار هستند.

بسته‌بندی ویژه

فرایند بسته‌بندی تلویزیون های سامسونگ با ۹۰ درصد جوهر کمتر انجام شده و در فرایند تولید نیز دیگر از بست‌های فلزی استفاده نمی‌شود. این دو اقدام باعث شده تا ضایعات کاهش پیدا کند و فرایند پردازش برای مراکز بازیافت آسان شود.

کنترل از راه دور SolarCell

تلویزیون های سامسونگ

سامسونگ برای مدل ۲۰۲۲ تلویزیون های خود سیستم کنترل از راه دور SolarCell را نیز ارتقا داده است. اکنون این کنترل‌های جدید حدود ۸۸ درصد نسبت به نسل قبلی کارآمدتر خواهند بود. این دستگاه‌ها اکنون کاملا بدون باتری بوده و با دریافت فرکانس رادیویی ۲.۴ گیگاهرتز شارژ خواهند شد. البته این انرژی از طریق انرژی اضافی ساطع شده توسط روترهای وای فای دریافت خواهند کرد.

مواد بازیافتی

سامسونگ در ساخت تلویزیون‌ها، مانیتورها، تابلوهای دیجیتال و کنترل از راه دور آنها از رزین بازیافتی استفاده کرده است. در واقع سامسونگ مانیتورهای با وضوح بالای خود را از رزین بازیافتی که از پلاستیک‌های مناطق ساحلی اقیانوس بازیافت شده ساخته تا از تبدیل آنها به زباله‌های خطرناک دریایی جلوگیری کند.

گواهی اعتماد کربن

تلویزیون های سامسونگ سری Neo QLED 8K/4K موفق به دریافت برچسپ کاهش CO2 از Carbon Trust شدند که حاکی از آن است ردپای کربن برای سری Neo QLED هرساله کاهش پیدا می‌کند.

شخصی سازی با لوازم جانبی

سامسونگ با توجه به سلیقه‌های مختلف کاربران برای تلوزیون های ۲۰۲۲ خود لوازم جانبی جدیدی را در نظر گرفته است که در ادامه با مهم‌ترین آنها آشنا خواهیم شد.

پایه دیواری Slim Fit

این پایه دیواری امکانی را فراهم می‌کند تا کاربران به آسانی بتوانند آن را روی دیوار نصب کنند. همچنین می‌تواند تلویزیون را روی این پایه‌ها به سمت بالا، پایین و به اطراف چرخاند.

پایه استودیو

با پایه استودیو می‌توان تلویزیون Neo QLED 8K را به شکل هنرمندانه نصب کرده و از تماشای محتوای آن در زوایای مناسب لذت برد.

چرخش خودکار

با لوازم جانبی جدید سامسونگ می‌توان در تلویزیون Neo QLED 8K از قابلیت‌های چرخشی The Sero بهره‌مند شد. چرخش خودکار می‌تواند تجربه‌های موبایل را به صفحه بزرگ، هنر پرتره را به تمام صفحه و تجربه‌های MultiView را به طرح‌بندی‌های جدید بیاورد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.