تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۲۱
کد خبر : 58608

با این ۶ اپلیکیشن یادآور تولد هیچ کسی را فراموش نکنید

با این ۶ اپلیکیشن یادآور تولد هیچ کسی را فراموش نکنید

با این ۶ اپلیکیشن یادآور تولد هیچ کسی را فراموش نکنیدچندین اپلیکیشن یادآور تولد و سایر مناسبت‌ها وجود دارد که به کاربران اندرویدی کمک می‌کند تا این مناسبت‌های مهم را فراموش نکنند.
با بالا رفتن سن و اض..

۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندرویدبا این ۶ اپلیکیشن یادآور تولد هیچ کسی را فراموش نکنید

چندین اپلیکیشن یادآور تولد و سایر مناسبت‌ها وجود دارد که به کاربران اندرویدی کمک می‌کند تا این مناسبت‌های مهم را فراموش نکنند.

با بالا رفتن سن و اضافه شدن همسر و فرزند به زندگی شما، پیگیری و فراموش نکردن روز تولد اعضای خانواده و اطرافیان کار دشواریست. قطعا هیچ کس نمی‌خواهد که این مناسبت مهم را فراموش کند، در حالیکه می‌توانید این مناسبت را از طریق تقویم گوشی پیگیری کنید، لازم است بدانید که چند اپلیکیشن یادآور تولد وجود دارد که کار شما را ساده‌تر می‌کند.

این اپلیکیشن‌های یادآور به شما کمک می‌کنند تا زمان تولد تمامی عزیزان و دوستان خود را به یاد داشته باشید و علاوه بر این اطلاعات مهم دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. برای مثال شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن‌ها میزان سن و شمارش معکوس برای تولد بعدی را ببینید. یا حتی نوتیفیکیشنی مبنی بر ارسال پیام تبریک به صورت مستقیم از طریق اپلیکیشن دریافت خواهید کرد. اکنون می‌خواهیم ۶ مورد از این اپلیکیشن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

۱. اپلیکیشن Birthdays

۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید
۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید
۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید

با آنکه این اپلیکیشن Birthday نامگذاری شده است، اما شما می‌توانید با استفاده از آن سایر مناسبت‌ها مثل سالگرد و … را نیز به خاطر داشته باشید. وقتی یک تولد جدید را به این اپلیکیشن اضافه می‌کنید، تنها چیزی که برنامه از شما می‌خواهد نام و تاریخ تولد است. اگر سال تولد کسی را نمی‌دانید، می‌توانید سن او را تایپ کنید و برنامه آن را برای شما مشخص کند.

برنامه تمام این اطلاعات را از شما می‌گیرد و آن‌ها به صورت مرتب در صفحه اصلی به شما ارائه می‌دهد. در این اپلیکیشن یادآور تولد ، به راحتی می‌توانید همه‌ی تولدها، سالگرد ازدواج‌ها و اینکه دقیقا چند ماه یا روز تا یک رویداد مهم باقی مانده است را ببینید. در صفحه اصلی این برنامه می‌توانید ببینید که افراد مورد نظر شما در سال جاری چند سالگی خود را جشن می‌گیرند.

اگر به صورت اتفاقی یک ایده هدیه تولد برای شخصی به ذهنتان رسید، می‌توانید فورا آن را در برنامه یادداشت کنید. همچنین می‌توانید کارت‌های تبریک را مستقیما از برنامه در پیام رسان دلخواه خود برای آن شخص بفرستید. اپلیکیشن Bitrhdays به صورت رایگان ۵ کارت تبریک را در اختیار شما قرار می‌دهد و برای مابقی کارت‌ها باید هزینه‌ای را پرداخت کنید. پس از خرید کارت، می‌توانید آن را برای هر تعدادی که می‌خواهید ارسال کنید.

دانلود: Birthdays (دانلود رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای)

۲. اپلیکیشن Birthday Calendar Reminder

۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید
۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید
۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید

اپلیکیشن یادآور تولد Birthday Calendar Reminder یک نمای زیبا از تمام تولدهای آینده را به شما ارائه می‌دهد. در این برنامه می‌توانید به هر فرد یک بادکنک رنگی متفاوت اختصاص دهید، زیرا ممکن است در هر ماه تولد چندین نفر باشد. وقتی در نمای سالانه هستید، می‌توانید نام تمام کسانی که در یک ماه متولد شده‌اند را ببینید.

یا اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید تمامی تولدهای آینده را در یک نمای لیستی مشاهده کنید. اگر مایل به مشاهده این مدلی باشید، می‌توانید تولد‌های سال‌های بعد آن افراد را با اسکرول کرده به پایین ببینید. اگر می‌خواهید علاوه بر روز تولد سالگرد ازدواج‌ها را نیز اضافه کنید، می‌توانید این کار را با استفاده از آیکون‌های مختلف انجام دهید، برای مثال استفاده از گل رز به جای بادکنک. سپس می‌توانید تنظیمات نوتیفیکیشن‌ها را سفارشی سازی کنید و آماده باشید.

دانلود: Birthday Calendar Reminder (دانلود رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای)

۳. اپلیکیشن Bithday Countdown

۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید
۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید
۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید

اگر دوست دارید که لحظه‌ی فرارسیدن تولد شخصی را ببینید، برنامه‌ی Birhday Countdown را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر می‌خواهید این اپلیکیشن لحظه‌ی به دنیا آمدن فردی مثل فرزند یا خواهر و برادرتان را به شما یادآوری کند، می‌توانید زمان و ساعت دقیق تولد او را وارد کنید تا برنامه به صورت دقیق به شما یادآوری کند. در صفحه اصلی، می‌توانید روز تولد همه را مرور کرده و برای فرد رنگ متفاوتی تعیین کنید تا به راحت تشخیص دهید که متعلق به کیست. همچنین می‌توانید برای سفارشی کردن هر کدام به آن‌ها عکس اضافه کنید.

دانلود: Birthdays Countdown (رایگان)

۴. اپلیکیشن Birthday for Anroid

۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید
۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید
۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید

اپلیکیشن یادآور تولد Birthday for Android نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها دارای رابط کاربری بسیار ساده‌تر و روان‌تری است و می‌تواند اطلاعات کمی از افراد مورد نظرتان به شما ارائه دهد. با کلیک روی نام این افراد سن، زودیاک طالع بینی غربی و زودیاک طالع بینی چینی آن‌ها نشان داده می‌شود. همچنین به شما گفته می‌شود که تولد بعدی آن‌ها چه روزی خواهد بود.

در صفحه اصلی، نام شخص، تاریخ تولد، سن و تعداد روزهایی که تا تولد بعدی او باقی مانده است را مشاهده خواهید کرد. اگر بخواهید برای آن‌ها عکس اضافه کنید، این تصاویر در صفحه اصلی و در کنار نام هر شخص ظاهر می‌شود.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه این است که شما می‌توانید یک قالب پیام سفارشی ایجاد کنید. پس اگر معمولا برای تبریک تولد پیام «تولدت مبارک! امیدوارم روز خوبی داشته باشی» با چندین ایموجی ارسال می‌کنید. می‌توانید این پیام را ذخیره کرده و در زمان تولد افراد برای آن‌ها بفرستید.

دانلود : Birthdays (رایگان)

۵. اپلیکیشن Birthday Reminder

۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید
۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید
۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید

اپلیکشن Birthday Reminder درست همانند سایر اپلیکیشن‌های موجود در این لیست، به شما امکان اضافه کردن تولد‌ها و سالگرد ازدواج‌ها را می‌دهد. در این برنامه شما می‌توانید سال را اضافه کنید، اما نیازی به این کار نیست. نکته‌ی جالب این اپلیکیشن یادآور تولد این است که می‌توانید افراد را در گروه‌های مختلفی مثل Friends، Family یا Work دسته بندی کنید. سپس برای مشاهده‌ی آن‌ها در صفحه اصلی، می‌توانید این گروه‌ها را فیلتر کنید تا آن‌ها را بر اساس اولویت ببینید.

سپس، می‌توانید برای خرید هدیه ایده‌های موجود در لیست‌های این اپلیکیشن را بررسی کرده و از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. علاوه بر این شما می‌توانید برای ارسال پیام تبریک از متن یا پیام‌های تبریک این برنامه استفاده کنید. حتی اگر بخواهید پیام تبریک را در یک کارت پستال فیزیکی بنویسید و آن را برای فرد مورد نظرتان ارسال کنید، می‌توانید از بخش Greetings Messages استفاده کنید تا متن تبریک شما تکراری و کلیشه‌ای نباشد.

دانلود: Birthday Reminder (دانلود رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای)

۶. اپلیکیشن Contacts’ Birthdays

۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید
۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید
۶ اپلیکیشن یادآور تولد و مناسبت‌ها برای اندروید

اپلیکیشن Contacts’ Birthdays از دیگر برنامه‌های عالی برای یادآوری تولد است که رابط کاربری بسیار ساده و آسانی دارد. همانطور که از نام این اپلیکیشن پیداست، می‌توانید افراد را مستقیما از مخاطبین گوشی خود اضافه کنید. بنابراین به این صورت هیچ کس را از قلم نخواهید انداخت و از ثبت روز تولد تمام عزیزانتان مطمئن خواهید شد. می‌توانید روز تولد و سالگرد ازدواج‌ها را وارد کنید یا تاریخ‌ها را به دو دسته‌ی Other یا Special طبقه بندی کنید.

در صفحه اصلی می‌توانید نام، تاریخ تولد، سن و تعداد روزهایی که تا تولد افراد باقی مانده را ببینید. اگر برای مخاطبین گوشی خود عکس گذاشته‌اید، هنگام اضافه کردن آن مخاطب به اپلیکیشن Contacts’ Birthday تصویر مخاطب به طور خودکار به این اپلیکیشن منتقل می‌شود.

اگر می‌خواهید دائما در حال مشاهده و پیگیری تولد افراد در این برنامه باشید و یا بدانید که تولد کدام یک از آن‌ها نزدیک است یا اینکه بدانید چند روز به تولد فرد محبوبتان مانده، می‌توانید آن را به صورت یک ویجت به صفحه اصلی گوشی خود اضافه کنید.

دانلود: Contacts’ Birthdays (دانلود رایگان)

دیگر هیچ تولدی را فراموش نخواهید کرد!

امروزه برای آسان‌تر شدن شیوه‌ی زندگی، می‌توانیم کارهای زیادی را با استفاده از تلفن‌های همراه انجام دهیم. با آمدن اپلیکیشن یادآور تولد دیگر روز تولد کسی را فراموش نخواهید کرد. از این رو دیگر با دیر تبریک گفتن به آن فرد شرمنده نخواهید شد. حتی با استفاده از این اپلیکیشن‌ها نیازی نیست سن افراد را در ذهن خود محاسبه کنید، زیرا در این برنامه‌ها سن آن‌ها دقیق محاسبه و نوشته خواهد شد.

علاوه بر این، با استفاده از این ابزار می‌توانید ایده‌ی هدیه تولدی را که به ذهنتان خطور کرده در این اپلیکیشن یادداشت کنید و آن را در طول سال به یاد داشته باشید. اگر می‌‌خواهید تولد شخصی را از راه دور تبریک بگویید و به نوعی او را در این روز خاص خوشحال کنید، می‌توانید یک کارت تبریک یا حتی کیک تولد مجازی برای او بفرستید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.