تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کد خبر : 64189

با این اپلیکیشن قابلیت Drag and Drop را به تسک بار ویندوز ۱۱ بیاورید

با این اپلیکیشن قابلیت Drag and Drop را به تسک بار ویندوز ۱۱ بیاورید

با این اپلیکیشن قابلیت Drag and Drop را به تسک بار ویندوز ۱۱ بیاورید تسک بار ویندوز ۱۱ به صورت پیش‌فرض از قابلیت drag and drop پشتیبانی نمی‌کند؛‌ اما با این اپلیکیشن ساده می‌توانید این قابل..

با این اپلیکیشن قابلیت Drag and Drop را به تسک بار ویندوز ۱۱ بیاورید

تسک بار ویندوز ۱۱ به صورت پیش‌فرض از قابلیت drag and drop پشتیبانی نمی‌کند؛‌ اما با این اپلیکیشن ساده می‌توانید این قابلیت کاربردی را در نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت تجربه کنید.

ویندوز ۱۱ با تغییرات مثبت زیادی نسبت به ویندوز ۱۰ عرضه شده است؛ اما متاسفانه در این میان شاهد حذف شدن برخی از ویژگی‌های کاربردی نیز هستیم. یکی از این قابلیت‌های کاربردی Drag and Drop نام داشت که به کاربر اجازه می‌داد یک فایل را به سمت برنامه پین شده در Taskbar بکشد، تا توسط آن برنامه باز شود.

ویندوز ۱۰ از این قابلیت پشتیبانی می‌کرد و ممکن است برخی از کاربران به آن عادت کرده باشند. حالا این افراد می‌توانند با استفاده از یک برنامه متن باز آن را در ویندوز ۱۱ نیز تجربه کنند.

تسکبار ویندوز 11

اپلیکیشن Windows 11 Drag & Drop to the Taskbar (Fix) یک برنامه مستقل برای ویندوز ۱۱ است که در System tray قرار می‌گیرد. این برنامه هیچ تغییری در رجیستری ویندوز ایجاد نمی‌کند و همچنین هیچگونه DLL جدیدی را نیز به فرآیند‌های سیستم اضافه نمی‌کند.

در واقع برنامه متوجه کلیک راست یا چپ ماوس شما می‌شود و می‌تواند تشخیص دهد که نشانگر ماوس روی کدام اپلیکیشن در تسکبار ویندوز ۱۱ قرار گرفته است. اگر نشانگر برای یک مدت مشخصی (چند میلی‌ثانیه) روی یک اپلیکیشن باقی بماند، کلید‌ ترکیبی Win+T و کلید‌های مکان‌نما فعال می‌شوند تا فایل مورد نظر باز شود.

این برنامه همچنین امکان بردن فایل‌ها به قسمت Show Desktop (گوشه سمت راست پایین صفحه) را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن Drag & drop می‌توان به پشتیبانی از چندین صفحه، راه‌اندازی خودکار و تنظیمات متنوع اشاره کرد. جهت دانلود این اپلیکیشن می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود اپلیکیشن Windows 11 Drag & Drop to the Taskbar (Fix) منبع :mspoweruserمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.