تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر : 64342

با استفاده از چه روش‌هایی می‌توان به بهبود بازدید و سئو سایت کمک نمود؟

با استفاده از چه روش‌هایی می‌توان به بهبود بازدید و سئو سایت کمک نمود؟

با استفاده از چه روش‌هایی می‌توان به بهبود بازدید و سئو سایت کمک نمود؟ امروزه با پیشرفت و گسترش بستر وب، در صنعت کسب و کارهای دیجیتال هر روز نیاز به داشتن وب سایت بیشتر حس خواهد شد.
راه ان..

با استفاده از چه روش‌هایی می‌توان به بهبود بازدید و سئو سایت کمک نمود؟

امروزه با پیشرفت و گسترش بستر وب، در صنعت کسب و کارهای دیجیتال هر روز نیاز به داشتن وب سایت بیشتر حس خواهد شد.

راه اندازی یک وب سایت اولین قدم برای شروع کسب و کار آنلاین یا استارتاپ‌های اینترنتی می‌باشد. برای پیشرفت در کسب و کارهای آنلاین باید تلاش کنید تا وب سایت دیده شود؛ یعنی بازدید و ترافیک سایت افزایش یابد. دلیل تلاش برای افزایش ترافیک سایت این است که با رتبه بندی که توسط گوگل انجام خواهد شد رابطه مستقیمی دارد و رونق زیادی به کسب و کار و استارتاپ‌های آنلاین می‌دهد. در این مقاله سعی داریم در مورد راه‌های افزایش بازدید سایت و سئو سایت که یکی از مهم‌ترین شیوه‌های افزایش ترافیک است صحبت کنیم.

چگونه بازدید و ترافیک سایت را افزایش دهیم؟

افزایش ترافیک سایت به دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌شود. جالب است بدانید که ترافیک‌های مستقیم بیشتر شامل کاربرهایی می‌شود که بدون واسطه و از طریق وارد کردن آدرس سایت و یا لینک‌های مرتبط با سایت به یکی از بازدیدکنندگان مطالب، مقالات و رپورتاژ آگهی های موجود در سایت تبدیل شده‌اند؛ اما ترافیک‌های غیر مستقیم پیچیده‌تر است که در این مقاله سعی داریم آن را معرفی کنیم.

بازدید طبیعی سایت

بازدید طبیعی به معنی این است که سایت توسط موتورهای جستجو پیدا شده است. همچنین افزایش ترافیک از طریق کلیک کاربران بر روی لینک‌های مرتبط با سایت که در منابع غیر تبلیغاتی وجود دارد نیز امکان پذیر است.

بازدید ارجاعی

اگر در یکی از صفحات سایت شما، مطلب مهمی به عنوان منبع مقالات و رپورتاژ آگهی های دیگر سایت‌ها وجود داشته باشد و با لینک از وبسایت شما به عنوان مرجع استفاده ‌کنند، بازدید ارجاعی سایت افزایش خواهد یافت. زمانی که بازدید ارجاعی یک سایت افزایش یابد گوگل متوجه خواهد شد که مطلب موجود در سایت معتبر بوده؛ لذا رتبه بالاتری به آن مطلب و خود سایت خواهد داد.

افزایش بازدید از طریق تبلیغات کلیکی

زمانی که یک شخص برای گرفتن بازدید و افزایش ترافیک سایت خود هزینه کند، از تبلیغات استفاده خواهد کرد. تبلیغات کلیکی یکی از انواع تبلیغاتی است که طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داده است. طراحی تبلیغات کلیکی با در نظر گرفتن مقالات و رپورتاژ آگهی‌ موجود در سایت منبع انجام خواهد شد.

افزایش بازدید از طریق تبلیغات تصویری

یکی دیگر از تکنیک‌های رایج برای افزایش سایت تبلیغات تصویری می‌باشد. در این نوع از تبلیغات سایت مورد نظر در بخش‌های مختلفی به صورت گسترده در معرض نمایش قرار می‌گیرد. اگرچه در مقایسه با تبلیغات کلیکی، تبلیغات تصویری بازخورد کمتری دارد؛ اما همچنان چون در تمامی شبکه‌های تبلیغاتی برای تمام اقشار جامعه قابل نمایش است، افزایش ترافیک قابل توجهی را برای سایت به همراه دارد.

افزایش بازدید از طریق شبکه ‌های اجتماعی

یکی از پر مخاطب‌ترین مکان‌ها جهت تبلیغات و افزایش ترافیک وب‌سایت‌ها شبکه‌های اجتماعی هستند. تبلیغ هر نوع محصول و خدمات اگر در شبکه‌های اجتماعی صورت بگیرد قطعاً موجب افزایش بازخورد کاربران خواهد شد.

بازدید ایمیلی

اگر از طریق ایمیل لینک‌هایی به کاربران ارسال شود صفحات سایت بازدید خواهند گرفت. ارسال ایمیل یکی از پر استفاده‌ترین روش‌های افزایش ترافیک سایت در میان کسب و کارها است.

سئو سایت

بررسی روش به دست آورن ترافیک و بازدید طبیعی از سایت

اکنون که با روش‌های افزایش بازدید سایت و بازاریابی آشنا شده‌اید بهتر است در مورد اصلی‌ترین بحث افزایش بازدید سایت و روش کسب ترافیک طبیعی برای رتبه بندی در گوگل صحبت کنیم. در ادامه سعی داریم متدهای جدید آموزشی را معرفی کنیم که بدون صرف هزینه و فقط با پشتکار و داشتن صبر باعث رسیدن به موفقیت در کسب و کار آنلاین می‌شود.

داشتن کمپین سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو که با نام سئو معروف شده است، تاثیر بسیاری در آینده تجارت اینترنتی دارد. توجه به قوانین سئو و پیاده سازی تمام الگوریتم‌های معرفی شده در مورد بهینه‌سازی سایت می‌تواند آینده یک سایت تجاری را در رتبه بندی و افزایش رتبه سایت تغییر دهد. به خاطر داشته باشید که رعایت کردن قوانین سئو در مقایسه با تبلیغات‌ها تاثیر بسیار بیشتری بر جذب بازدید کننده از سایت دارد. فراموش نکنید که کاربرهایی که از طریق سئو شدن سایت به مقالات و رپورتاژ آگهی موجود در سایت دست می‌یابند، بازدیدکنندگان طبیعی هستند. همین امر موجب می‌شود تا گوگل از لحاظ رتبه بندی توجه بیشتری به سایت داشته باشد. پیاده سازی تمام قوانین سئو کار آسانی نیست، چراکه مبحث گسترده و پبچیده‌ای است و تسلط پیدا کردن بر آن کار آسانی نخواهد بود.

یکی از پلتفرم‌هایی که می‌توانید رپورتاژ آگهی خود را از آن تهیه کنید سایت تسمینو است. این سایت مفتخر است که به عنوان یک راهنما و متخصص این امر، برای پیشرفت کسب کارتان همراه شما باشد و همچنین برای خرید رپورتاژ آگهی و یا دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از این مجموعه استفاده نمایید.

محتوای جذاب

زمانی که سعی دارید محتوایی را در یک وبلاگ یا سایت انتشار دهید باید سعی کنید که کیفیت و جذابیت محتوا را در بالاترین حد ممکن نگه دارید. وجود داشتن یک محتوای با کیفیت در سایت موجب می‌شود تا بازدیدکنندگان به صورت طبیعی افزایش یابند. علاوه بر افزایش بازدید کننده، یک محتوای جذاب می‌تواند به یک محتوای با ارزش برای کاربر و گوگل تبدیل شود. همین امر موجب می گردد تا سایت شما به عنوان یک سایت مورد اعتماد به کاربران معرفی گردد. همچنین یک محتوای با ارزش می‌تواند لینک‌های داخلی زیادی را جذب کند. وجود چنین چرخه‌ای مثبتی در سایت باعث حفظ رتبه سایت خواهد شد.

بررسی عوامل موثر بر بهبود وب سایت

همانطور که اشاره شد وجود سئو می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر دیده شدن کسب و کارها داشته باشد. به همین علت سعی داریم عوامل موثر بر بهبود سئو را بررسی کنیم.

پایداری هاست

قرار گرفتن سایت بر روی میزبان مطمئن می‌تواند تاثیر به سزایی در رعایت کردن سئو یا بهینه کردن سایت داشته باشد. تهیه و خرید هاست باید از شرکتی صورت بگیرد که سرویس دهی بالایی داشته باشند. در نظر داشته باشید یک هاست رابطه مستقیمی با پایداری سایت و سرعت آن دارد.

سرعت مناسب هاست

همانطور که گفته شد سرعت بارگذاری مطالب در حفظ کاربران در وبسایت بسیار موثر است. به همین دلیل باید از هاستی استفاده شود که بتواند کاربر را با سرعت بالای بارگذاری محتوا در خود برای خواندن مطالب و رپورتاژ آگهی‌ یا نگاه کردن به ویدیوها نگه دارد. توجه کنید وب سایت‌هایی که کاربر را بیش از ۳ ثانیه برای بارگذاری یک مطلب معطل خواهند کرد، به مرور زمان با ریزش زیاد بازید کننده مواجه خواهند شد.

طراحی سایت

طراحی سایت باید به صورت بهینه و بر اساس سلیقه کاربران باشد. یعنی یک طراح سایت باید بتوانند از فضای سرور میزبان بهترین استفاده را در جهت برآورده کردن علایق کاربران جهت نگه داشتن آن‌ها در سایت داشته باشد.

محتوای سئو شده

وجود داشتن یک محتوا بر اساس قوانین بهینه سازی سایت در وب سایت می‌تواند به آسانی رتبه بندی گوگل را تغییر دهد. تصاویر، فایل‌های آموزشی، رپورتاژ آگهی‌ها و… همگی باید در راستای بهینه شدن سایت تهیه گردنند.

سئو سایت

آیا بهینه سازی موتور همیشگی است؟

بهینه سازی یک موتور جستجو باید به طور مداوم انجام شود. اگر در حال تلاش برای طراحی یک سایت به صورت اصولی هستید، پس باید تمام موارد سئو کردن سایت را رعایت کنید تا کسب و کار آنلاینتان با شکست روبرو نشود. در نتیجه از تبلیغات در کنار تکنیک‌ها و نکات ذکر شده استفاده کنید تا شاهد افزایش فروش و بازدهی برند خود باشید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.