تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۱۹
کد خبر : 66579

با ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران آشنا شوید

با ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران آشنا شوید

با ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران آشنا شویداگر به دنبال خرید یک خودرو خارجی خوش قیمت هستید،‌ در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران آشنا شوید.
قیمت ماش..

با ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران آشنا شوید

اگر به دنبال خرید یک خودرو خارجی خوش قیمت هستید،‌ در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران آشنا شوید.

قیمت ماشین های خارجی بازار ایران طی سال‌های اخیر و به دنبال ممنوعیت واردات خودرو به صورت چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است. در این میان خودروهای چینی مونتاژی در مقایسه با سایر خودروهای خارجی با قیمت پایین‌تری در بازار کشور خرید و فروش می‌شوند. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران خواهیم پرداخت.

۸ نمونه از ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران

۱. بسترن B30

ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران

بسترن B30 یک سدان کامپکت چینی است که روی پلتفرم یکی از محصولات فولکس واگن به نام بورا توسعه یافته است. این خودرو ظاهر زیبایی دارد و یکی از محصولات پرطرفدار بازار کشور محسوب می‌شود. بسترن B30 در کشور سازنده از جعبه دنده دستی بهره می‌برد، اما در کشور ما با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ساخت آیسین،‌ روانه بازار می‌شود.

مدل ۹۸ این خودرو هم‌اکنون با قیمتی در حدود ۵۳۰ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود و مدل ۹۹ آن ۵۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است. برای خرید مدل ۱۴۰۰ آن نیز باید حدود ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کرد.

۲. ام وی ام X22

ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران

برند چری که برخی از محصولات آن تحت عنوان MVM روانه بازار کشور ما می‌شوند،‌ نخستین برند چینی بود که فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. کراس اوورهای چری،‌ با نام تیگو شناخته می‌شوند و ام وی ام X22 نیز در واقع تیگو ۲ نام دارد که البته تحت عنوان تیگو ۳ در بازار چین خرید و فروش می‌شود. هم‌اکنون برای خرید مدل ۹۹ این خودرو باید حدود ۵۳۰ میلیون تومان هزینه کرد. مدل ۱۴۰۰ آن نیز ۵۴۵ تومان در بازار کشور قیمت‌گذاری شده است.

۳. جک J4

ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران

جک J4 یکی از زیبا‌ترین خودروهای چینی موجود در بازار کشور است. اصلی‌ترین مزیت این خودرو که در سایر محصولات جک نیز به چشم می‌خورد کابین مدرن و جذاب آن است. مدل ۹۹ این خودرو در بازار کشور ۴۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. مدل ۱۴۰۰ آن نیز با قیمت ۴۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

۴. ساندرو استپ وی دنده ای

ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران

یکی دیگر از ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران ساندرو استپ وی دنده ای است. این خودرو که از پاییز ۱۳۹۵ وارد خط تولید پارس خودرو شد، در مقایسه با ساندرو تغییرات ظاهری چندانی را تجربه نکرده است،‌ اما با وجود این ظاهر آن کمی زیباتر شده است. در حال حاضر برای خرید مدل ۹۸ این خودرو باید حدود ۵۵۵ میلیون تومان هزینه کرد.

۵. لیفان X60 اتوماتیک

ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران

از سال ۹۶ به بعد، تقریبا تمام نمونه‌های لیفان X60 روانه بازار کشور ما شدند. این خودرو ابتدا با یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی در اختیار مشتریان قرار می‌گرفت، اما طی سال‌های اخیر جعبه دنده آن به نمونه اتوماتیک تغییر پیدا کرد. مدل ۹۷ این خودرو هم‌اکنون در بازار کشور با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

۶. گریت وال وینگ ۵

ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران

گریت وال وینگ ۵ نمونه دیگری از ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران است. این خودرو توسط شرکت گریت وال موتور چین تولید و عرضه می‌شود و در ایران نیز این خودرو مونتاژ‌ می‌شود. همچنین این خودرو تحت عنوان استید به بازار اروپا و همچنین با نام سری ۷ نیز به بازار استرالیا ورود پیدا کرد. در حال حاضر مدل ۹۷ این خودرو در بازار کشور ۴۷۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

۷. برلیانس کراس ۱.۶۵ لیتر

ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران

شرکت برلیانس کابین این اتومبیل را با الگوبرداری از H320 طراحی کرده است. گیربکس اتوماتیک این خودرو ساخت کمپانی هیوندای پاور تک کره جنوبی است که در همان کشور تولید می‌شود و سپس به خط تولید برلیانس در هر کشوری ارسال می‌شود. مدل ۹۸ این خودرو در بازار کشور ۵۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و مدل ۹۹ آن نیز با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

۸. برلیانس اچ ۳۲۰ با پیشرانه ۱.۶۵ لیتری

ارزان ترین ماشین های خارجی بازار ایران

برلیانس اچ ۳۲۰ یکی از محصولات کمپانی برلیانس است که در سال ۱۳۹۴ روانه بازار کشور ما شد. این خودرو در ابتدا توسط شرکت سایپا تولید و عرضه می‌شد،‌ اما سپس خط تولید آن به پارس خودرو منتقل شد. این محصول برلیانس تاکنون در بازار کشور ما با استقبال قابل توجهی مواجه شده است که دلیل اصلی این موضوع را می‌توان ظاهر زیبای آن دانست. در حال حاضر مدل ۹۹ این خودرو ۵۴۰ میلیون تومان در بازار کشور قیمت‌گذاری شده است. برای خرید مدل ۱۴۰۰ آن نیز باید حدود ۵۵۵ میلیون تومان هزینه کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.