تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر : 25199

با آغاز محدودیت‌های کرونایی در تهران؛ فعالیت‌های حضوری مراکز کانون یک‌هفته تعطیل، کانون مجازی فعال

با آغاز محدودیت‌های کرونایی در تهران؛ فعالیت‌های حضوری مراکز کانون یک‌هفته تعطیل، کانون مجازی فعال

کافه دانش: همزمان با تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کلان‌شهر تهران، فعالیت‌های مجازی کانون همچنان ادامه و گسترش می‌یابد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این تعطیلی بر اساس دستور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به مدت یک هفته از روز ۲۴ تیر …

کافه دانش: همزمان با تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کلان‌شهر تهران، فعالیت‌های مجازی کانون همچنان ادامه و گسترش می‌یابد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این تعطیلی بر اساس دستور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به مدت یک هفته از روز ۲۴ تیر ۱۳۹۹ اعمال می‌شود در عین حال فعالیت‌های کانون ویژه کودکان و نوجوانان در پرتال اینترنتی این مجموعه به نشانی kpf.ir  برای علاقه‌مندان ادامه خواهد یافت.

پرتال اینترنتی کانون چندی است به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده است و در ماه‌های اخیر و با شیوع ویروس کرونا به ارایه فعالیت‌ها و آموزش‌های کانون در محیط اینترنت پرداخته و مورد استقبال خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

در حال حاضر کانون بسیاری از آموزش‌های خود را به صورت برخط(آنلاین) و بدون محدودیت زمانی(آفلاین) و در سطح ملی و استانی ارایه می‌دهد در همین حال تماشای فیلم‌های سینمایی، انیمیشن و تئاتر و ارایه فیلم‌های کوتاه آموزشی مربیان و مدرسان کانون در این سایت، فضای مناسبی را برای بهره‌مندی مخاطبان و غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها فراهم کرده است.

در همین حال اجرای نمایش‌های صحنه‌ای مرکز تئاتر کانون که از روز ۱۱ تیر ۱۳۹۹ و با رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله‌گذاری فیزیکی از سر گرفته شده بود، بار دیگر به مدت یک هفته تعطیل شد.

همچنین موزه کودک کانون در خیابان حجاب و موزه تاریخ کانون در میدان شهدا نیز بر اساس این دستور به‌مدت یک هفته تعطیل شده است.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.