تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
کد خبر : 74409

باید ها و نباید های جوانسازی پوست

باید ها و نباید های جوانسازی پوست

فهرست۱ لزوم زیباسازی پوست توسط افراد متخصص۲ لزوم آمادگی فرد قبل از جوانسازی پوست۳ شرایط عمل  جوانسازی پوست چگونه است؟۴ سخن پایانی هر کسی به دنبال راهی برای زیباسازی پوست است و در این راستا از  راهکارهای  مختلفی استفاده می کند. به طور قطع داشتن پوست سالم، زیبا و شاداب برای هر کسی مهم است …

هر کسی به دنبال راهی برای زیباسازی پوست است و در این راستا از  راهکارهای  مختلفی استفاده می کند. به طور قطع داشتن پوست سالم، زیبا و شاداب برای هر کسی مهم است که البته این موضوع برای خانم ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر دوست دارید که با بایدها و نبایدهای جوانسازی پوست آشنا شوید،‌ به شما توصیه می کنیم که این مطلب را به صورت ویژه مطالعه کنید. مسلما با دانستن این نکات می توانید جوانسازی پوست خود را در بهترین حالت ممکن انجام دهید.

لزوم زیباسازی پوست توسط افراد متخصص

در صورتی که شما به  دنبال زیباسازی پوست خود هستید، بهترین کار ممکن این است که از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. بر همین اساس به شما توصیه می کنیم که حتما در انتخاب درمانگر خود بیشترین دقت ممکن را داشته باشید. زیباسازی پوست یک کار حرفه‌ای است و به هیچ عنوان افراد ناآگاه نمی‌توانند آن را انجام دهند.

در صورتی که این فرایند زیر نظر متخصص باشد، تمام عوامل پزشکی نیز به صورت ویژه بررسی می شوند. متاسفانه در بسیاری از  موارد دیده شده است که فرد به دلیل جوانسازی پوست در نزد افراد غیرمجاز، به مشکلات مختلفی مبتلا شده است. کلینیک ایرانیان این کار را به صورت تخصصی برای شما انجام خواهد داد. تمامی فرایندها به صورت ویژه توسط پزشک مخصوص بررسی می شوند پس جای هیچ گونه نگرانی به وجود نخواهد آمد. با توجه به اینکه متخصصان این مجموعه دارای مهارت فوق العاده ای هستند، میزان عوارض ناشی از  زیباسازی پوست به کمترین حد خود رسیده است.

لزوم آمادگی فرد قبل از جوانسازی پوست

در صورتی که شما دوست دارید جوانسازی پوست خود را به راحت‌ترین شکل انجام دهید، اول از همه باید برای انجام این کار آمادگی لازم را به دست آورید. در  ابتدا متخصص برای شما یک جلسه معاینه قرار می دهد که باید آن را با موفقیت به اتمام برسانید. بعد از اینکه این کار را انجام دادید، شرایط پوستی شما به صورت کلی مشخص می شود.  بعد از جلسه معاینه برخی از توصیه‌ ها به شما خواهد شد که باید به همه آن ها عمل کنید. شما باید  قبل از انجام جوانسازی پوست، از داروهایی که سبب خونریزی می شوند اجتناب ورزید. داروهایی مانند آسپرین و  وارفارین در این دسته خاص قرار می گیرند که شما باید موارد منع مصرف آن را به خوبی بدانید. در صورتی که تصمیم به مصرف یا قطع این داروها داشتید، حتما در این زمینه مشورت‌های لازم را انجام دهید تا به آگاهی کامل برسید و درمان خود را به صورت حرفه‌ای انجام دهید.

شرایط عمل  جوانسازی پوست چگونه است؟

راه‌‌های متعددی برای جوانسازی پوست وجود دارد که روش تزریق چربی بیش از سایر موارد مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر شما می‌خواهید تزریق چربی را انجام دهید، پزشکان از روش بی حسی موضعی برای تزریق استفاده می کنند. شایع ترین عارضه ای که بعد از جوانسازی پوست اتفاق می افتد ایجاد تورم در آن ناحیه است. این تورم ایجاد شده معمولا بعد از گذشت چند ماه به صورت کامل برطرف خواهد شد. خوشبختانه بخیه زدن در این فرایند وجود ندارد که همین امر فرایند بهبود را سریعتر خواهد کرد.

در روزهای اول بعد از جوانسازی پوست، می توان از کمپرس یخ برای کاهش درد و تورم استفاده نمود. همچنین در طول این مدت باید از داروهای مسکن برای کاهش درد استفاده نمود. معمولا متخصصان استفاده از استامینوفن را در هفته اول توصیه می کنند که باید آن را جدی بگیرید. در صورتی که می خواهید جوانسازی پوست شما به بهترین حالت ممکن انجام شود، بهتر است که چند جلسه تزریق با فاصله زمانی از یکدیگر داشته باشید تا مشکلات شما به کمترین حد خود برسد. با توجه به حساسیت زیادی که در زمینه جوانسازی پوست وجود دارد، حتما انجام آن را به یک کلینیک حرفه ای بسپارید که این کار به سرعت برای شما انجام دهد. در صورتی که شما درمان خود را از این طریق پیگیری کنید،‌ مسلما نتایج فوق‌العاده‌ای برای شما ایجاد خواهد شد.

باید ها و نباید های جوانسازی پوست

سخن پایانی

زمانی که سن انسان از ۳۵ سال عبور می کند، کم کم می توان رد پای چین و چروک را در پوست فرد مشاهده کرد. بر همین اساس این افراد باید برای جوانسازی پوست خود دست به کار شوند. با توجه به اینکه انجام این کار کاملا تخصصی است، به شما توصیه می کنیم که حتما آن را در کلینیک ایرانیان انجام دهید. کارشناسان این مرکز همه باید ها  و  نباید ها در جوانسازی پوست را به شما می آموزند. مسلما بعد از پشت  سر گذاشتن مراحل درمان،‌ می توانید از داشتن پوست زیبا و سالم خود نهایت استفاده ممکن را ببرید.

شماره تماس های کلینیک ایرانیان

شماره کلینیک زعفرانیه: ۲۰ – ۰۲۱۲۲۱۷۶۰۱۳

شماره کلینیک سعادت آباد: ۰۲۱۲۶۷۶۵۴۳۱

شماره کلینیک تهرانپارس: ۰۲۱۷۷۲۹۷۹۷۹

شماره کلینیک دولت: ۰۲۱۲۶۶۵۱۳۶۳

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.