تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 586804

باید‌ها و نباید‌های رابطه جنسی

باید‌ها و نباید‌های رابطه جنسی

بدون شک رابطه جنسی ، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌‌های زندگی زناشویی به شمار می‌رود. بسیاری از افراد معتقد هستند که این موضوع یک فرآیند غریزی است و نیازی به آموزش نیست؛ اما با افزایش اطلاعات در این زمینه، تجربه مطلوب‌تری هنگام رابطه زناشویی خواهید داشت. یکی از مواردی که موجب افزایش محبت و

بدون شک رابطه جنسی ، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌‌های زندگی زناشویی به شمار می‌رود. بسیاری از افراد معتقد هستند که این موضوع یک فرآیند غریزی است و نیازی به آموزش نیست؛ اما با افزایش اطلاعات در این زمینه، تجربه مطلوب‌تری هنگام رابطه زناشویی خواهید داشت. یکی از مواردی که موجب افزایش محبت و علاقه در میان زوجین می‌شود و رابطه آن‌ها را مستحکم می‌کند، داشتن روابط جنسی سالم است. باید‌ها و نباید‌هایی وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید زندگی بهتری را تجربه و عشق میان خود و شریک زندگیتان را تقویت کنید.

رعایت بهداشت رابطه جنسی قبل از هر چیز دیگری باید اهمیت داشته باشد زیرا صمیمیت و لذتی که در مقاربت جنسی وجود دارد رابطه مستقیمی با این نکته دارد. در ادامه به بیان مهمترین باید ها و نباید های رابطه جنسی میپردازیم اما قبل از بیان مطلب یادآوری میکنیم که جهت مشاهده آموزش های بیشتر میتوانید به بخش مجله بابا لک لک در فروشگاه اینترنتی ما مراجعه نموده و انواع نکات و اطلاعات مورد نیاز خود را بیاموزید.

شست‌و‌شو پس از رابطه جنسی

لازم نیست بلافاصله از رختخواب به حمام بروید؛ اما شست‌و‌شو بعد از نزدیکی می‌تواند مردان و زنان را از عفونت‌های مختلف مانند عفونت دستگاه ادرار محافظت کند. پس بهتر است هنگام رابطه جنسی ، ناحیه اطراف دستگاه تناسلی خود را با آب گرم بشویید. همچنین می‌توانید از صابون‌های ملایم نیز استفاده کنید.

دوش واژینال

برخی از خانم‌ها فکر می‌کنند که باید بعد از رابطه زناشویی، داخل واژن خود را با مایعات شستشو‌دهنده تمیز کنند؛ اما خوب است بدانید که دوش واژینال می‌تواند منجر به عفونت‌های بیشتر شود. دلیل این اتفاق وجود باکتری‌هایی است که از واژن شما محافظت می‌کنند. بهترین راه برای محافظت از دستگاه تناسلی رها کردن آن است؛ زیرا دستگاه تناسلی به‌طور طبیعی خود را تمیز می‌کند.

باید‌ها و نباید‌های رابطه جنسی

مثانه خود را خالی کنید

در طول رابطه جنسی ، باکتری‌ها می‌توانند وارد مجرای ادراری شما شوند. بنابراین بهتر است پیش از رابطه، مثانه خود را خالی کنید و آن را در جهت جلو به عقب شست‌و‌شو دهید. با این‌کار می‌توانید با رعایت بهداشت جنسی از مشکلات بسیاری، از جمله عفونت‌ها جلوگیری کنید.

آب بنوشید

یکی دیگر از باید‌ها و نباید‌ها، نوشیدن آب است. نوشیدن آب همواره و در هر زمانی مفید است. اگر هیداراته بمانید، باکتری‌های مضر آسان‌تر از بدن شما خارج می‌شوند. همچنین نوشیدن آب موجب افزایش انرژی برای روابط جنسی می‌شود و می‌تواند موجب بهبود روابط شود.

استفاده از مواد ساده برای شست‌و‌شو

بسیاری از فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی دستمال مرطوب، کرم و اسپری‌های معطر را ارائه می‌دهند. آن‌ها ادعا می‌کنند که با استفاده از این محصولات می‌توانید به حفظ طراوت و شادابی ناحیه تناسلی‌تان در رابطه جنسی کمک کنید. برخی از این محصولات با موادی مانند صابون، عطر، لوسیون و… ساخته می‌شوند که می‌تواند باعث ایجاد مشکل در پوست شما شود.

لباس‌های راحت و گشاد بپوشید

مکان‌های تاریک، گرم و عرق‌کرده، نقاط بسیار مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری‌های مضر هستند. بنابراین، همه افراد باید از از لباس‌های زیر و گشاد استفاده کنند تا هوا در آن‌ها جریان داشته باشد. بهترین گزینه برای مردان و زنان لباس‌های زیر پنبه‌ای است؛ زیرا هوا در آن جریان دارد و همچنین رطوبت را جذب می‌کند.

دستان خود را بشویید

یکی دیگر از باید‌ها و نباید‌های رابطه جنسی ، شست‌و‌شوی دست‌ها است؛ این مورد از مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. حتما باید قبل و بعد از نزدیکی، دست‌های خود را با آب و صابون بشویید تا از انتشار باکتری‌ها و میکروب‌های مضر برای دستگاه تناسلی جلوگیری کنید.

توجه به عفونت‌های جنسی

رعایت بهداشت جنسی از هر‌گونه عفونت جلوگیری می‌کند. التهاب، سوزش، خارش یا هر‌گونه علامت پوستی غیر‌معمولی می‌تواند نشانه عفونت باشد. همچنین در برخی موارد ترشح‌های غیر‌عادی از واژن برای مدت‌طولانی خبر از عفونت دارد. توصیه می‌شود در مواجهه با این موارد به پزشک مراجعه و با درمان به‌موقع از شدید‌تر شدن آن جلوگیری کنید.

باید‌ها و نباید‌های رابطه جنسی

استفاده از محصولات بهداشتی استاندارد

در بسیاری از مواقع نیاز است تا از محصولات بهداشتی برای بهبود رابطه جنسی خود استفاده کنید؛ در این‌صورت باید از محصولات استاندارد استفاده کنید. امروزه محصولات گوناگونی از جمله ژل‌های تاخیری و کاندوم‌ها در بازار وجود دارد. برای مثال برای خرید ژل روان کننده بر پایه آب که از ژل‌های کاربردی به شمار می‌رود، باید به فروشگاه‌ها یا داروخانه‌های معتبر همانند فروشگاه اینترنتی بابا لک لک مراجعه کنید.

بهترین نوع روان کننده ها، مدل بر پایه آب می باشد که همیشه با قیمت ارزان تر و البته کیفیت و کارایی مناسب تری عرضه میشوند و توصیه ما این است که از مدلهای بر پایه آب استفاده کنید؛ زیرا سایر کیفیت ها علاوه بر اینکه ممکن است باعث پارگی کاندوم ها شوند، همچنین برای برخی افراد ایجاد حساسیت می کنند و حتی در شستشو نیز کمی وقت شما را می گیرند.

لوبریکانت بر پایه آب سه ویژگی ممتاز و عالی دارد:

  • طبیعی و ساخته شده از ترکیبات آب
  • بدون ایجاد حساسیت
  • شستشوی بسیار راحت
  • بدون ایجاد عوارض

مراقبت از بارداری

اگر در شرایط فعلی قصد باردار شدن ندارید؛ باید مراقب ورود اسپرم‌ها به واژن باشید. کاندوم بهترین راه برای جلوگیری از بارداری است؛ همچنین از ورود بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. کاندوم خاردار کدکس از کاربردی‌ترین محصولات در این زمینه است.

تهیه محصولات بهداشتی از فروشگاه بابا لک‌لک

فروشگاه بابا لک‌لک، دو رکن ضروری بهره‌مندی از دانش کافی درباره رابطه جنسی و ابزار‌های لازم برای برقراری آن را در‌نظر دارد. بابا لک‌لک با در‌نظر داشتن این دو رکن مهم، در دو بخش مجله بابا لک‌لک و فروشگاه بابا لک‌لک فعالیت می‌کند.

هدف از ایجاد این دو بخش، افزایش دانش زوجین و خانواده‌ها و عرضه محصولات و ابزار‌های زناشویی در راستای برقراری روابط جنسی مطلوب و لذت‌بخش است. این فروشگاه با داشتن نماد الکترونیک یکی از معتبر‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه عرضه محصولات زناشویی محسوب می‌شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.