تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۴۲
کد خبر : 583102

باگی سیتروئن My Ami ؛ هاچ بک برقی خوش قیمت فرانسوی + ویدیو

باگی سیتروئن My Ami ؛ هاچ بک برقی خوش قیمت فرانسوی + ویدیو

باگی سیتروئن My Ami ؛ هاچ بک برقی خوش قیمت فرانسوی + ویدیو باگی سیتروئن My Ami، هاچ بک کاستوم فرانسوی است که با موتور الکتریکی راضی کننده، ظاهری خاص و قیمت به شدت وسوه کننده، با تمام خودروهای برقی جهان متفاوت خواهد بود. پس این شما و این Citroen My Ami Buggy! شرکت‌های فرانسوی

باگی سیتروئن My Ami ؛ هاچ بک برقی خوش قیمت فرانسوی + ویدیو

باگی سیتروئن My Ami، هاچ بک کاستوم فرانسوی است که با موتور الکتریکی راضی کننده، ظاهری خاص و قیمت به شدت وسوه کننده، با تمام خودروهای برقی جهان متفاوت خواهد بود. پس این شما و این Citroen My Ami Buggy!

شرکت‌های فرانسوی در سال‌های اخیر، با سرمایه گذاری‌های وحشتناک و جذب شرکت‌های خودروسازی دیگر، توانسته‌اند تا برندهای نا آشنای خود را به یکی از وزنه‌های صنعت خودرو تبدیل کنند. شرکت سیتروئن هم دقیقا جزو برندهایی محسوب می‌شود که در این برنامه‌ها حضور دارد.

با جذب سرمایه‌های بیشتر، شاهد جسورتر شدن برندهای فرانسوی هستیم. این موضوع در ساخت خودروهای ریسینگ و کانسپت‌های رنو و سیتروئن، کاملا خود را نشان می‌دهد. اما آخرین محصول متفاوت فرانسوی‌ها، نه یک ماشین مسابقه‌ای، بلکه یک باگی برقی عجیب است. در ادامه به تمام زوایای این باگی نگاهی خواهیم داشت اما قبل از آن، با یک ویدیو جذاب به سراغ این EV می‌رویم.

معرفی باگی سیتروئن My Ami

تقریبا اوایل سال 2021 بود که این باگی را در قامت یکی از محصولات تولید محدود سیتروئن، دیدیم. ساخت باگی سیتروئن My Ami فقط به 50 عدد محدود شده بود که همین مورد، این خودرو برقی بیابانی را به یکی از گزینه‌های کلکسیونرهای جهان تبدیل می‌کرد. خبر خوش این است که علاقه مندان می‌توانند از هفته‌ی دیگر یعنی 21 ژوئن (هفته اول تیر)، در صف خریداران این باگی برقی قرار بگیرند.

طراحی ظاهری

باگی سیتروئن My Ami

این محصول در ابتدا قرار بود که در قامت یک کانسپت به نمایشگاه‌ها بیاید اما عملکرد راضی کننده‌ی آن در آفرود سبک و عطش خریداران برای خرید یک خودرو خاص، سیتروئن را وسوسه کرد تا باگی سیتروئن My Ami را به خط تولید بیاورد.

باگی سیتروئن My Ami

در نسخه‌ی تولیدی هم دقیقا همان بدنه‌ی سبز لجنی را داریم که با سقف مشکی هارد تاپ و بدون فریم‌ درب‌ها، از یک باگی خشن خبر می‌دهد.

باگی سیتروئن My Ami

همچنین سقف خودرو هم به صورت دستی جدا می‌شود و در یک محفظه اختصاصی در پشت صندلی‌ها قرار می‌گیرد. به علاوه، روی این سقفِ جدا شونده هم یک سانروف دستی تعبیه شده است.

باگی سیتروئن My Ami

در قسمت پایین‌تر به رینگ‌های برنزی می‌رسیم که مهره‌های وسطی آن‌ها، به رنگ مشکی طراحی شده‌اند. در ادامه به بامپرهای آفرودی می‌رسیم که بخش زیادی از ضربه‌های وارد شده به کابین را جذب می‌کنند. همچنین فلاپ‌های پلاستیکی هم به گلگیرها اضافه شده است. در بالاترین قسمت سقف هم می‌توانید اسپویلر اسپرت را ببینید که نمای کلی باگی سیتروئن My Ami را خشن‌تر کرده.

باگی سیتروئن My Ami

نهایتا به بیل آفرودی و لاستیک یدکی می‌رسیم که روی سقف خودرو نصب شده است. همچنین در این قسمت، یک ال ای دی بار 80 سانتی را داریم که به همراه چراغ‌های جلویی که به محافظ هم مجهز شده‌اند، خیال شما را از قدم گذاشتن در مسیرهای تاریک راحت می‌کنند. البته این موارد، فقط برای نسخه‌ی اولترا لیمیتد ادیشن یا همان نسخه‌ی فوق محدود، تعبیه شده‌اند. به طور کلی تغییرات این نسخه نسبت به نسخه‌ی اصلی، شامل موارد زیر می‌شود:

  • کاور چراغ‌های جلویی
  • میله‌ی فولادیِ محافظ سپر جلو
  • لاستیک‌های گل درشت آفرودی
  • لایت بار
  • چمدان سفری مخصوص

کابین باگی سیتروئن My Ami

باگی سیتروئن My Ami

تریم اصلی اتاق از رنگ‌های زرد و مشکی تشکیل شده است. این رنگ زرد را می‌توانید روی صندلی‌ها، فریم کابین، داشبورد و فرمان مشاهده کنید. همچنین در یک خلاقیت دوست داشتنی، داشبورد خودرو به روی فرمان آورده شده است که دربِ این قسمت هم به رنگ زرد طراحی شده. عملکرد این قسمت را می‌توانید در ویدیو معرفی که در ابتدای مطلب قرار گرفته است، مشاهد کنید.

مشخصات فنی و قیمت باگی سیتروئن My Ami

باگی سیتروئن My Ami

نسخه‌ی Special Limited Edition

در محور عقب این باگی برقی می‌توانید یک موتور الکتریکی 6 کیلو واتی (10 اسب بخاری) را پیدا کنید که به لطف پکیج باتری‌های 5.5 کیلو وات ساعتی می‌تواند حداکثر سرعت باگی سیتروئن My Ami را به 45 کیلومتر بر ساعت برساند.

باگی سیتروئن My Ami

همچنین این باتری‌ها با یکبار شارژ، قادر هستند تا یک مسافت 70 کیلومتری را طی کنند. در همین راستا باید بدانید که خودروهای برقی با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت، جزو سگمنت NEV محسوب می‌شوند و افراد زیر 18 سال (دقیقا 14 ساله) هم می‌توانند بدون داشتن گواهینامه، پشت فرمان باگی سیتروئن My Ami بنشینند.

باگی سیتروئن My Ami

طبق گزارش رسمی سایت سیتروئن، این باگی برقی قرار است با قیمت 9790 یورو و فقط در 50 نسخه، از هفته دیگر برای فروش قرار خواهد گرفت. همچنین این برند فرانسوی قصد دارد تا اولین نمونه‌ را با یک سورپرایز ویژه به خریدار آن هدیه دهد.

جذاب ترین مطالب دنیای خودور:

مرسدس بنز EQG مدل ۲۰۲۴، اولین جی کلاس برقی است + ویدیو

اولین میباخ آفرودی جهان؛ کوپه صحرایی لاکچری با طول ۶ متر + ویدیو

سیستم کرال کنترل تویوتا چیست و چگونه لذت آفرود را دوچندان می‌کند؟

باگی جدید برابوس، یک هیولای صحرایی با قدرت ۹۰۰ اسب بخار و قیمت دیوانه کننده است + ویدیو

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.