تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد خبر : 2999

«باکس مقاومت» در شبکه مستند؛ نمایش ناگفته‌هایی از شهید سلیمانی تا ۲۲ بهمن

«باکس مقاومت» در شبکه مستند؛ نمایش ناگفته‌هایی از شهید سلیمانی تا ۲۲ بهمن

«باکس مقاومت» در شبکه مستند؛ نمایش ناگفته‌هایی از شهید سلیمانی تا ۲۲ بهمن شبکه مستند با اضافه کردن باکس جدید مقاومت، دیده‌نشده‌هایی از سردار سلیمانی را پخش می‌کند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، پس از شهادت سردار سلیمانی، رسانه‌ ملی با پخش برنامه‌های متعدد تلاش کرد تا ابعاد ناگفته‌ای از شخصیت سردار سلیمانی و فعالیت‌های ایشان در جبهه مقاومت را به تصویر بکشد. از جمله برنامه‌هایی که رنگ و بوی جدی‌‌تری پیدا کرد، مستندهای بحران در کشورهای سوریه و عراق بود؛ مستندهایی که ردپای مدافعین حرم و سردار سلیمانی را برای مخاطبان به تصویر می‌کشید.
شبکه مستند با پخش مستندهایی نظیر «رزمی چنین»، «با صبر زندگی» و …. به استقبال روزهای پس از شهادت سردار سلیمانی رفت. آثاری که مورد استقبال مردم قرار گرفت و ابعاد بیشتری از فعالیت‌های سردار سلیمانی را به عامه مردم نشان داد.
حالا این شبکه تلویزیون در روزهای آینده باکس جدیدی را تحت عنوان «مقاومت» در جدول پخش خود قرار داده است. شبکه مستند با اضافه کردن این باکس جدید تلاش کرده است تا یاد و خاطره قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت را ..

«باکس مقاومت» در شبکه مستند؛ نمایش ناگفته‌هایی از شهید سلیمانی تا ۲۲ بهمن

شبکه مستند با اضافه کردن باکس جدید مقاومت، دیده‌نشده‌هایی از سردار سلیمانی را پخش می‌کند.

«باکس مقاومت» در شبکه مستند؛ نمایش ناگفته‌هایی از شهید سلیمانی تا 22 بهمن – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، پس از شهادت سردار سلیمانی، رسانه‌ ملی با پخش برنامه‌های متعدد تلاش کرد تا ابعاد ناگفته‌ای از شخصیت سردار سلیمانی و فعالیت‌های ایشان در جبهه مقاومت را به تصویر بکشد. از جمله برنامه‌هایی که رنگ و بوی جدی‌‌تری پیدا کرد، مستندهای بحران در کشورهای سوریه و عراق بود؛ مستندهایی که ردپای مدافعین حرم و سردار سلیمانی را برای مخاطبان به تصویر می‌کشید.

شبکه مستند با پخش مستندهایی نظیر «رزمی چنین»، «با صبر زندگی» و …. به استقبال روزهای پس از شهادت سردار سلیمانی رفت. آثاری که مورد استقبال مردم قرار گرفت و ابعاد بیشتری از فعالیت‌های سردار سلیمانی را به عامه مردم نشان داد.

حالا این شبکه تلویزیون در روزهای آینده باکس جدیدی را تحت عنوان «مقاومت» در جدول پخش خود قرار داده است. شبکه مستند با اضافه کردن این باکس جدید تلاش کرده است تا یاد و خاطره قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت را گرامی دارد.

بر اساس این گزارش «باکس مقاومت» به پخش فیلم‌های مستند حوزه مقاومت اختصاص دارد و تا چهلم سردار سپهبد سلیمانی، روزهای زوج ساعت ۱۵ از آنتن شبکه مستند پخش خواهد شد.

اولین اثری که از این باکس تلویزیونی پخش خواهد شد، مجموعه مستند «بدون مرز، عشق» به کارگردانی وحید فراهانی است، این مجموعه سه قسمتی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه این هفته از ساعت ۱۵ پخش می‌شود.

مستند «بدون مرز، عشق» روایتی از فعالیت‌های گردان سیدالشهدا است که متشکل از شیعیان عراق بوده و برای مبارزه با داعش شکل گرفته است. صحنه‌های جنگ این گردان با نیروهای داعشی، به هلاکت رساندن آنان و پشت صحنه‌هایی از نبرد با داعش عمده تصاویر این مستند را تشکیل داده است.

علاوه بر این شبکه مستند برنامه‌هایی را در طول هفته در نظر گرفته است که در جدول پخش قرار خواهد گرفت؛ مستند «کسر الحدود» به کارگردانی وحید فراهانی و تهیه‌کنندگی روایت فتح تولید شده است و یکی از مستندهایی است که امشب ساعت ۱۹:۳۰ از سیما پخش خواهد شد. این مستند با موضوع فتح صحراهای شرق سوریه موسوم به «بادیهالشام» و بازپس‌گیری اراضی تحت تصرف داعش در انتقام خون شهید حججی و شهید قمی است.

این فیلم مستند با نمایش گوشه‌ای از حماسه‌‌های تیپ‌های فاطمیون، حیدریون، رزمندگان ایرانی و ارتش سوریه، حماسه فتح صحراهای شرق سوریه و امن کردنشان به‌عنوان بزرگترین پیروزی مقاومت بعد از پیروزی در حلب را به تصویر کشیده است. نمایش نقش آمریکا در شهادت نیروهای مقاومت بخشی دیگر از این فیلم مستند است، همچنین عملیات نیروها برای پاکسازی شرق سوریه که منجر به شهادت شهیدان حججی و قمی شد در این فیلم به نمایش درمی‌آید. شهید «مرتضی حسین‌پور» فرمانده‌ای است که در بین رزمندگان سوریه و عراق به «حاج‌حسین قمی» شهرت داشت و شهادتش تحت الشعاع شهادت محسن حججی قرار گرفت.

مستند «زندگی زیر پوست من» نیز امشب ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد. این مستند روایتی از روزهای ابتدایی حمله عراق به ایران و سقوط خرمشهر است.

اعلام نامزدهای جایزه بخش مستند و داستانی دهمین جشنواره فیلم عمار

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.