تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
کد خبر : 13836

باکس آفیس | «به پیش» در جنگ برای ۴۰ میلیون دلار

باکس آفیس | «به پیش» در جنگ برای ۴۰ میلیون دلار

باکس آفیس | «به پیش» در جنگ برای ۴۰ میلیون دلار فروش فیلم‌های تازه اکران سینمای آمریکای شمالی تحت تأثیر شیوع بیماری کرونا، فروش پایینی را تجربه کرد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، به نقل از هالیوود ریپورتر، انیمیشن خانوادگی «به پیش» در پیدا کردن جایگاه خود در باکس آفیس جمعه دچار مشکل شده است.
والدین ایرانی مراقب باشند/ افزایش مضامین همجنسگرایانه در انیمیشن‌های خارجیاین انیمیشن که محصول دیزنی و پیکسار است، با فروش ۳۷ تا ۴۰ میلیون دلاری خود در افتتاحیه عنوان یکی از کم فروش‌ترین انیمیشن‌های پیکسار را در باکس آفیس داخلی تصاحب کرد. با توجه به فروش آخر هفته، انیمیشن «به پیش» به طور نسبی از فروش بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون دلار باید بهره‌مند می‌شد که با توجه به این فروش انتظارات از این انیمیشن برآورده نشده است.
تحلیل‌گران باکس آفیس با توجه به شیوع کرونا و تأثیر آن بر فروش می‌گویند که نمی‌دانند که تا پایان هفته بعد میزان فروش چگونه خواهد بود.
این انیمیشن که در سایت راتن تومیتوز امتیاز ۸۶ درصد را دریافت کرده است، در ۴ هزار و ۳۰۱ سینما در آمریکای شمالی نمایش داده می‌شود ..

باکس آفیس | «به پیش» در جنگ برای ۴۰ میلیون دلار

فروش فیلم‌های تازه اکران سینمای آمریکای شمالی تحت تأثیر شیوع بیماری کرونا، فروش پایینی را تجربه کرد.

باکس آفیس | «به پیش» در جنگ برای 40 میلیون دلار – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، به نقل از هالیوود ریپورتر، انیمیشن خانوادگی «به پیش» در پیدا کردن جایگاه خود در باکس آفیس جمعه دچار مشکل شده است.

والدین ایرانی مراقب باشند/ افزایش مضامین همجنسگرایانه در انیمیشن‌های خارجی

این انیمیشن که محصول دیزنی و پیکسار است، با فروش ۳۷ تا ۴۰ میلیون دلاری خود در افتتاحیه عنوان یکی از کم فروش‌ترین انیمیشن‌های پیکسار را در باکس آفیس داخلی تصاحب کرد. با توجه به فروش آخر هفته، انیمیشن «به پیش» به طور نسبی از فروش بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون دلار باید بهره‌مند می‌شد که با توجه به این فروش انتظارات از این انیمیشن برآورده نشده است.

تحلیل‌گران باکس آفیس با توجه به شیوع کرونا و تأثیر آن بر فروش می‌گویند که نمی‌دانند که تا پایان هفته بعد میزان فروش چگونه خواهد بود.

این انیمیشن که در سایت راتن تومیتوز امتیاز ۸۶ درصد را دریافت کرده است، در ۴ هزار و ۳۰۱ سینما در آمریکای شمالی نمایش داده می‌شود که ۴۰۰ عدد آن سینمای IMAX و ۴۰۰ عدد دیگر آن هم پرده‌های بزرگ سینمایی و ۲ هزار و ۳۰۰ عدد دیگر نیز در فرمت ۳D است.

اولین انیمیشن پیکسار «داستان اسباب بازی‌» توانست فروش معادل ۲۹ میلیون دلار فروش در باکس آفیس داخلی داشته باشد و بعد از آن هم انیمیشن «دایناسور خوب» بود که در سال ۲۰۱۵، ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به عنوان انیمیشن‌هایی با پایین‌ترین میزان فروش قلمداد شدند.

فیلم کمپانی برادران وارنر، «مسیر برگشت» درباره زندگی مربی بسکتبالی با بازی بن افلک است که همسرش را از دست داده است. این فیلم در افتتاحیه خود ۸ میلیون دلار فروش داشت که پایین‌تر از حد انتظار است.

فیلم «اما» از کمپانی فوکوس نیز بین ۵ تا ۶ میلیون دلار فروش داشت.

فیلم «مرد نامرئی» که در پایان هفته دوم با مبلغ ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار یا بیشتر ۵۰ درصد فروشش نسبت به هفته قبل کمتر شده است، فروش به اندازه کافی و خوبی برای دومین هفته اکران خود داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.