تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر : 585081

بالشت هوشمند شیائومی ، سلامت خواب شما را کنترل می‌کند

بالشت هوشمند شیائومی ، سلامت خواب شما را کنترل می‌کند

بالشت هوشمند شیائومی ، سلامت خواب شما را کنترل می‌کند شیائومی محصولات سلامتی محور زیادی را به بازار عرضه کرده است. حالا نیز با بالشت هوشمند شیائومی طرف هستیم که با قابلیت‌های متنوع خود سلامت خواب شما را کنترل می‌کند. شیائومی از بالشت هوشمند MIJIA رونمایی کرد. این بالشت پس از جذب سرمایه جمعی توسط

بالشت هوشمند شیائومی ، سلامت خواب شما را کنترل می‌کند

شیائومی محصولات سلامتی محور زیادی را به بازار عرضه کرده است. حالا نیز با بالشت هوشمند شیائومی طرف هستیم که با قابلیت‌های متنوع خود سلامت خواب شما را کنترل می‌کند.

شیائومی از بالشت هوشمند MIJIA رونمایی کرد. این بالشت پس از جذب سرمایه جمعی توسط کمپینی در چین ساخته شد. محصول سلامتی محور جدید شیائومی می‌تواند ضربان قلب شما را با دقت اندازه‌گیری کند و همچنین از طریق حسگر فیزوالکتریک خود بر حرکات بدن، تنفس و خروپف در طول خواب نظارت داشته باشد. کمپین جذب سرمایه برای این محصول از ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور ماه) در Xiaomi Mall آغاز شده بود.

یک خواب راحت با بالشت هوشمند شیائومی

بالشت هوشمند جدید شیائومی از الگوریتم هوش مصنوعی خاصی برای قابلیت‌های نظارتی گوناگون خود بهره می‌برد. همچنین حسگر فیزوالکتریک نیز طوری در مرکز بالشت قرار گرفته که مزاحم خواب فرد نشود. این حسگر می‌تواند اطلاعات کاملی را در رابطه با وضعیت خواب و مدت زمان خواب عمیق ارائه کرده و بر اساس آن به کیفیت خواب فرد نمره دهد.

شما می‌توانید این بالشت را از طریق بلوتوث نیز به دیگر دستگاه‌های اکوسیستم شیائومی متصل کنید. شیائومی تضمین کرده که این بالشت همیشه یک چرخه خواب آرام را برای کاربر به ارمغان بیاورد. انرژی مورد نیاز این بالشت از طریق ۴ باتری AAA تامین می‌شود که آنها نیز برای ۶۰ روز کافی خواهند بود.

بالشت هوشمند شیائومی
بالشت هوشمند شیائومی

البته این باتری‌ها جریان DC را با ولتاژ پایین به بالشت منتقل می‌کنند؛ بنابراین لازم نیست از نظر ایمنی نگران باشید. شیائومی بالشت هوشمند جدید خود را در دو اندازه ۱۰ و ۱۲ سانتی‌متری عرضه خواهد کرد و شما می‌توانید از آنها در هر جهتی استفاده کنید. در طراحی بالشت نیز اصول ارگونومی رعایت شده تا کمترین فشار به فرد در طول خواب منتقل شود.

هر مدلی که بخواهید بخوابید، بالشت MIJIA راحتی شما را تضمین می‌کند. در واقع این محصول طوری طراحی شده که ماهیچه‌ها به صورت طبیعی استراحت کنند و فرد نیز خوابی آرام و نیروبخش را تجربه کند. روبالشتی نیز با مواد آنتی باکتریال همراه شده که حتی پس از ۲۰ بار شستشو تا ۹۰ درصد تاثیرگذاری خود را حفظ خواهند کرد.

بالشت هوشمند شیائومی

روبالشتی همچنین از موادی ساخته شده که هم نرم هستند و هم به پوست آسیب نمی‌رسانند. بالشت هوشمند شیائومی در کمپین جذب سرمایه با قیمت ۳۷ دلار عرضه شده است و پس از آن نیز ۴۳ دلار خواهد بود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با عرضه جهانی این محصول منتشر نشده است.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.