تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۳:۳۱
کد خبر : 65611

بالاترین کیفیت گوشی ها و تبلت های سامسونگ را با داریا همراه تجربه کنید

بالاترین کیفیت گوشی ها و تبلت های سامسونگ را با داریا همراه تجربه کنید

بالاترین کیفیت گوشی ها و تبلت های سامسونگ را با داریا همراه تجربه کنید بالاترین کیفیت گوشی ها و تبلت های سامسونگ را با داریا همراه تجربه کنید. اکنون بررسی می‌کنیم که گوشی‌ها و تبلت های سامس..

بالاترین کیفیت گوشی ها و تبلت های سامسونگ را با داریا همراه تجربه کنید

بالاترین کیفیت گوشی ها و تبلت های سامسونگ را با داریا همراه تجربه کنید. اکنون بررسی می‌کنیم که گوشی‌ها و تبلت های سامسونگ وارد شده به بازار ایران چه تفاوتی دارند؟

شاید فکر کنید که همه گوشی‌ها و تبلت‌هایی که تولید می‌شوند یکسان هستند، اما در تولید هر گوشی موبایل، علاوه بر برند، دو عامل مهم دیگر هم نقش دارد که عبارتند از کشور تولیدکننده و کشور سفارش دهنده. شاید این دو عامل به چشم خریداران خرد نیاید، اما خروجی محصول نهایی، تفاوت‌هایی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

شرکت داریا همراه پایتخت به عنوان واردکننده رسمی گوشی ها و تبلت های سامسونگ، همواره برای واردات محصولات خود به این دو عامل مهم توجه کرده است. شاید گوشی های موبایل با یک نام، یک استاندارد و یک لیست از مشخصات یکسان در بازارهای فروش عرضه شوند، اما خط تولید این گوشی‌ها، مسئله‌ای است که قبل از بازار فروش مطرح می‌شود.

در واقع، کشورها و بازارهای مختلف، بودجه‌های متفاوتی را برای شرکت‌ها تعیین کرده و در نهایت سفارش موبایل و تبلت را به ثبت می‌رسانند. شرکت‌های تولیدکننده نیز این سفارش‌ها را به خط تولید خود در کشورهای مختلف ارسال می‌کنند و در نهایت، گوشی ها و تبلت‌های تولید شده، با توجه به خط تولید و کشور سفارش دهنده، تفاوت‌های جزئی در برخی ویژگی‌ها خواهند داشت. همچنین با توجه به بودجه تعیین شده توسط کشورهای سفارش دهنده، تفاوت‌هایی در لوازم جانبی و سخت افزارهای به کار رفته در این گوشی‌ها و تبلت وجود دارد.

اطمینان از کیفیت محصول با داریا همراه

همانطور که گفته شد، شرکت داریا همراه پایتخت این دو عامل مهم را در نظر گرفته و همواره تلاش کرده بهترین محصول با بالاترین کیفیت را از کشورهای تولیدکننده سفارش‌گذاری و خریداری و در نهایت به بازار ایران عرضه کند تا مشتریان ایرانی برند سامسونگ، محصولاتی باکیفیت را در اختیار داشته باشند. به این ترتیب مشتریان و کاربران محصولات سامسونگ از جمله گوشی های هوشمند و تبلت‌ها که این محصولات را با گارانتی داریا همراه پایتخت می‌خرند، مطمئن خواهند بود که محصول خریداری شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است.

شرکت داریا همراه پایتخت در سال ۱۳۹۷ برای واردات گوشی های موبایل و تبلت های سامسونگ آغاز به کار کرد. هدف اصلی این شرکت، عرضه کالاها و خدمات پشتیبانی سامسونگ به عنوان پرفروش‌ترین برند موبایل و تبلت در ایران، مطابق با استانداردهای جهانی به مشتریان ایرانی است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.