تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۳۴
کد خبر : 57625

بازی Titanfall 3 تا سال‌های آتی ساخته نخواهد شد

بازی Titanfall 3 تا سال‌های آتی ساخته نخواهد شد

بازی Titanfall 3 تا سال‌های آتی ساخته نخواهد شدپرونده‌ی بازی Titanfall 3 – تایتان فال ۳ هنوز بسته نشده اما فعلا در دست توسعه قرار ندارد و برای تجربه‌ی آن باید چندین سال دیگر منتظر بمانید.
طبق اعلام اس..

بازی Titanfall 3بازی Titanfall 3 تا سال‌های آتی ساخته نخواهد شد

پرونده‌ی بازی Titanfall 3 – تایتان فال ۳ هنوز بسته نشده اما فعلا در دست توسعه قرار ندارد و برای تجربه‌ی آن باید چندین سال دیگر منتظر بمانید.

طبق اعلام استودیوی سازنده، بازی Titanfall 3 فعلا در برنامه‌های آن‌ها جایی ندارد و تمرکز خود را بر روی توسعه‌ی آثار دیگر قرار داده‌اند.

اگرچه قسمت اول تایتان فال موفق بود اما قسمت دوم با بدشانسی رو به رو شد و به فروش مورد انتظار شرکت EA نرسید تا ساخت دنباله‌ی آن در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. نسخه دوم دقیقا در میان بتلفید ۱ و کال آو دیوتی: اینفینیت وارفر (Call Of Duty: Infinite Warfare) عرضه شد تا چندان دیده نشود. اکثر بازی دوستان، این بازی را در اولویت قرار نداده و ترجیح دادند که به سراغ دو بازی بزرگ دیگر بروند. تایتان فال ۲ نقدهای مثبتی دریافت کرد اما حتی این مسئله هم کمکی به فروش آن نکرد.

استودیوی ریسپاون (Respawn) اما در ادامه با بازی اپکس لجندز (Apex Legends) به دنیای تایتان فال بازگشت و موفقیت‌های آن، یک بار دیگر باعث شد تا طرفداران به توسعه‌ی قسمت سوم امیدوار شوند. متاسفانه، جیسون گارزا (Jason Garza)، یکی از اعضای تیم ریسپاون، اخیرا اعلام کرده که آن‌ها در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت قسمت سوم ندارند.

بازی Titanfall 3

او به این نکته اشاره داشته که «ریسپاون سرگرم پروژه‌های دیگر است» و به نظر می‌رسد که حتی برنامه‌ریزی‌های اولیه برای ساخت بازی Titanfall 3 انجام نشده است. یکی از پروژه‌های آن‌ها می‌تواند قسمت دوم استار وارز جدای: فالن اوردر (Star Wars Jedi: Fallen Order) باشد و البته بازی اپکس لجندز نیز به طور مداوم به‌روزرسانی می‌شود.

البته ریسپاون وعده داده که این مجموعه را رها نخواهد کرد. بخش آنلاین قسمت اول و دوم نیز اخیرا دچار مشکل شده و بر روی رایانه‌های شخصی، نمی‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. گروهی که این بازی‌ها را هک کرده، قصد داشته تا توجه ریسپاون را به سوی مجموعه‌ی تایتان فال جلب کند اما ظاهرا آن‌ها تحت تاثیر این اتفاقات قرار نگرفته‌اند. در حال حاضر تنها «یک یا دو نفر» از اعضای این استودیو در حال برطرف کردن مشکلات هستند!

همچنین مطالعه کنید: استودیوی کوآنتیک دریم در حال توسعه یک بازی جنگ ستارگان جدید است

به تعویق افتادن توسعه‌ی بازی Titanfall 3 چندان هم غافل‌گیر کننده نیست، با موفقیت‌های اپکس لجندز شاید لزومی نداشته که ریسپاون خود را به دردسر بیندازد و یک پروژه‌ی بزرگ دیگر را آغاز کند. اپکس لجندز یکی از پرطرفدارترین عناوین بتل رویال این روزها به حساب می‌آید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.