تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
کد خبر : 21838

بازی The Division 2 و ۱۵ نکته برای تازه واردها

بازی The Division 2 و ۱۵ نکته برای تازه واردها

بازی The Division 2 و ۱۵ نکته برای تازه واردها بازی The Division 2 – دیویژن ۲ هم برای گیمرهای حرفه‌ای و هم برای تازه واردها می‌تواند سرگرم کننده باشد اما قبل از آغاز آن باید نکاتی را در ذهن داشته باشید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
اگر قصد آغاز بازی The Division 2 را دارید، این نکات می‌توانند به شما کمک کنند تا تجربه بهتری از اثر داشته باشید و بتوانید از موانع مختلف عبور نمایید.
یک بیماری جهان را فرا گرفت و باعث نابودی همه چیز شد. حالا تعدادی از ماموران نظامی باید با همکاری یکدیگر، شهرهای آمریکا را بازسازی کنند اما این کار چندان آسان نخواهد بود زیرا شهرها به تسخیر خیانت کاران، مزدوران و افراد مسلح در آمده‌اند.
راهنمای بازی The Division 2 برای تازه واردها همانند دیگر آثار تام کلنسی، دیویژن ۲ هم از یک داستان جذاب و پیچیده بهره می‌برد و بر اساس فرمول‌های همیشگی شرکت یوبی‌سافت ساخته شده است. این بازی شوتر سوم شخص ویژگی‌های متفاوتی در مقایسه با دیگر آثار مشابه دارد و شاید تازه واردها را کمی دچار سرگیجه کند. نکاتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، باعث می‌شوند تا عملکرد بهتری..

بازی The Division 2 و ۱۵ نکته برای تازه واردها

بازی The Division 2 – دیویژن ۲ هم برای گیمرهای حرفه‌ای و هم برای تازه واردها می‌تواند سرگرم کننده باشد اما قبل از آغاز آن باید نکاتی را در ذهن داشته باشید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

اگر قصد آغاز بازی The Division 2 را دارید، این نکات می‌توانند به شما کمک کنند تا تجربه بهتری از اثر داشته باشید و بتوانید از موانع مختلف عبور نمایید.

یک بیماری جهان را فرا گرفت و باعث نابودی همه چیز شد. حالا تعدادی از ماموران نظامی باید با همکاری یکدیگر، شهرهای آمریکا را بازسازی کنند اما این کار چندان آسان نخواهد بود زیرا شهرها به تسخیر خیانت کاران، مزدوران و افراد مسلح در آمده‌اند.

راهنمای بازی The Division 2 برای تازه واردها

همانند دیگر آثار تام کلنسی، دیویژن ۲ هم از یک داستان جذاب و پیچیده بهره می‌برد و بر اساس فرمول‌های همیشگی شرکت یوبی‌سافت ساخته شده است. این بازی شوتر سوم شخص ویژگی‌های متفاوتی در مقایسه با دیگر آثار مشابه دارد و شاید تازه واردها را کمی دچار سرگیجه کند. نکاتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، باعث می‌شوند تا عملکرد بهتری در بازی داشته باشید و بدانید چه کارهایی باید انجام دهید.

– اولین ماموریت اهمیت ویژه‌ای دارد

بازی The Division 2

بعضی از بازیکنان همیشه در عجله هستند و می‌خواهند بازی را سریعا آغاز کنند، به همین دلیل بسیاری از نکات ضروری که باید از ابتدا بدانند را از دست می‌دهند. اولین ماموریت بازی تنها برای آموزش نیست، بلکه داستان بازی را روایت می‌کند و اهمیت ویژه‌ای در پیشرفت‌های شما دارد. شما با انجام این ماموریت، متوجه خواهید شد که ماموریت‌های اصلی بازی چگونه هستند و از آن مهم‌تر، یک اسلات برای مهارت دوم باز می‌کنید و از این پس می‌توانید دو مهارت داشته باشید. این ماموریت اولیه را با دقت انجام دهید و مطمئن باشید که برای شما سودآور خواهد بود.

– اسلحه ثانویه خود را باز کنید

بازی The Division 2

در بازی، مهارت‌ها (Skill) و قابلیت‌های (Perk) زیادی وجود دارند که می‌توانید باز کنید اما توصیه ما این است که به عنوان اولین پِرک، اسلحه ثانویه اصلی خود را باز کنید تا در کنار پیستول، یک اسلحه دیگر هم داشته باشید. بنابراین وقتی در همان اوایل بازی، لوت کردن را آغاز می‌کنید، می‌توانید به دو اسلحه مختلف دسترسی داشته باشید. شما قطعا دوست ندارید در دنیای خطرناک بازی تنها با یک پیستول کوچک قدم بزنید.

– از منطقه تاریک (Dark Zone) ترسی نداشته باشید

بازی The Division 2

در قسمت اول بازی دیویژن، منطقه تاریک بسیار ترسناک بود، شما در آنجا می‌توانستید بهترین اسلحه‌ها و تجهیزات را بدست بیاورید اما باید با بازیکنان دیگر به مبارزه می‌پرداختید و اگر کشته می‌شدید، هر آنچه که داشتید را از دست می‌دادید. درست است که این بخش هیجان زیادی به شما منتقل می‌کرد اما حداقل برای بسیاری از بازیکنان، ارزشش را نداشت که وارد آنجا شوند. خوشبختانه در بازی The Division 2 بخش منطقه تاریک کمی متعادل‌تر شده است. برای مثال اولین باری که وارد این بخش شوید، هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

نکته دیگر این است که حالا می‌توانید لوت‌های خود را در فهرست آیتم‌ها قرار دهید و اگر در دارک زون کشته بشوید، آن‌ها را از دست نخواهید داد. اما اگر می‌خواهید همانند قسمت اول، هیجان و استرس را تا آخرین لحظه حس کنید، لوت‌ها را در فهرست آیتم‌ها قرار نداده و با خود به همراه داشته باشید که در صورت خروج موفق، لوت‌های بهتری هم به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد اما اگر گشته شوید، چیزی نصیبتان نمی‌شود.

– نقاط کنترل (Control Points) برای شما سودآور هستند

بازی The Division 2

نقاط کنترل در واقع چیزی شبیه به پایگاه‌های مرکزی در سری بازی فار کرای (Far Cry) هستند. در آن‌جا تعدادی دشمن وجود دارد که اگر آن‌ها را از بین ببرید، صاحب آن نقطه کنترل می‌شوید و پس از مرگ، می‌توانید از آنجا بازی را آغاز کنید. شما همچنین می‌توانید از این نقاط کنترل به عنوان مناطق سفر سریع (Fast-travel) استفاده کنید. این نقاط فواید دیگر هم دارند، از آن‌ها می‌توانید لوت و امتیاز تجربه (XP) بدست بیاورید و مهم‌تر از آن، تعدادی سرباز تحت کنترل هوش مصنوعی خواهید داشت که در منطقه گشت می‌زنند و امنیت شما را افزایش می‌دهند.

هر نقطه کنترل دارای یک فرمانده است که اگر به او آب، غذا و تجهیزات بدهید، در ازای آن، امتیاز دریافت می‌کنید. اگر هم پِرک مناسب داشته باشید، به شما اجازه داده می‌شود تا محل وجود لوت‌ها در جهان بازی را برای ۱۰ دقیقه مشاهده نمایید. بنابر این می‌توانید مستقیما به سراغ آن‌ها رفته و اسلحه‌های جذابی پیدا کنید.

یک نکته دیگر هم که باید به یاد داشته باشید این است که وقتی داستان اصلی بازی The Division 2 را به اتمام می‌رسانید، یک دشمن جدید به شهر حمله کرده و همه نقاط را به تسخیر خود در می‌آورد. بنابر این اگر در بخش‌های پایانی بازی، تعدادی از نقاط در دستان دشمنان دیگر بود، نیازی نیست که همه آن‌ها را پاکسازی کنید زیرا خیلی زود در دست دشمنان دیگر می‌افتند.

– بازی را به تنهایی انجام ندهید

بازی The Division 2

بسیاری از بازیکنان از این مسئله فراری هستند یا ترجیح می‌دهند که به صورت انفرادی بازی کنند اما این کار کاملا اشتباه است. برای انجام بعضی از مراحل سخت و چالش برانگیز، به کمک نیاز خواهید داشت. بله، بعضی از بازیکنان که مهارت بالایی دارند، می‌توانند مراحل سخت را به صورت انفرادی به اتمام برسانند اما چرا باید چنین کاری کرد؛ آن هم وقتی که به راحتی می‌توانید کسی را در کنار خود داشته باشید تا به شما کمک می‌کند. برای این کار، کافی است از سیستم مچ میکینگ (matchmaking) استفاده کنید و خیلی زود افرادی را خواهید یافت که حاضر هستند در ماموریت سخت پیش رو، شما را همراهی کنند.

شما برای انجام هر کدام از ماموریت‌ها می‌توانید از سیستم مچ میکینگ استفاده کنید. این نکته را هم به یاد داشته باشید که نیازی نیست تا پیدا شدن بازیکنان منتظر بمانید. بلکه پس از اینکه جستجوی سیستم مچ میکینگ آغاز شد، می‌توانید به بازی کردن بپردازید. زمانی که سیستم، بازیکنان مناسب را پیدا کرد، به شما اطلاع خواهد داد.

– مهارت‌های خود را به کار بگیرید

بازی The Division 2

همان طور که بالاتر هم ذکر شد، در بازی The Division 2 به مهارت‌های مختلفی دسترسی خواهید داشت. این مهارت‌ها برای زیبایی در بازی قرار نگرفته‌اند و اگر می‌خواهید به موفقیت برسید، باید از آن‌ها استفاده کنید. در بازی، هشت مهارت مختلف وجود دارد که هر کدام دارای زیرمجموعه هستند و نقاط مثبت و منفی مختلفی دارند. شما باید مهارت‌هایی را انتخاب کنید که با سبک بازی شما سازگارتر هستند و کمک می‌کنند تا مامور شما، عملکرد بهتری داشته باشد.

برای مثال، هنگامی که به صورت انفرادی بازی می‌کنید، از هواپیمای بدون سرنشین (Drone) و اسلحه تورت (Turret) استفاده نمایید. تورت می‌تواند در جلوی شما قرار بگیرد و به صورت اتوماتیک به دشمنان شلیک کند. اگر می‌خواهید خشاب اسلحه را پر کنید یا تغییر موقعیت دهید، اسلحه تورت شما را نجات خواهد داد. هواپیمای بدون سرنشین هم در زمانی که در حال انجام ماموریت هستید، در حوالی شما پرواز کرده و به دشمنان شلیک می‌کند.

– به نقاط درست شلیک کنید

بازی The Division 2

به جز بازیکنان، دشمنان تحت کنترل هوش مصنوعی (NPCs) هم جلیقه ضدگلوله پوشیده‌اند. به همین دلیل غول آخرها و روسای گروه‌های منافق، قوی‌تر هستند و مهم نیست در نیویورک یا واشینگتن باشید، در مقابله با آن‌ها دچار مشکل خواهید شد اما این بدین معنا نیست که کشتن آن‌ها غیرممکن است. شما باید در جستجوی یک نقطه ضعف در جلیقه دشمن باشد و ابتدا به آن‌ها شلیک کنید تا شکسته شوند. این نقاط معمولا به رنگ قرمز هستند، پس تمرکز خود را بر روی آن‌ها بگذارید.

هنگامی که جلیقه دشمن را می‌شکنید، آن‌ها آسیب پذیرتر هستند و راحت‌تر کشته می‌شوند. اگر با گروهی از دشمنان رو به رو شدید که سرسخت هستند، باید بدانید که آن‌ها جلیقه ضدگلوله بر تن دارند.

– همیشه کاور بگیرید و در ملا عام نباشید

بازی The Division 2

یوبی‌سافت یک سیستم کاور را هم در بازی پیاده‌سازی کرده ‌است. این المان باعث شده تا تیراندازی‌ها و مبارزات با درگیری بیشتری همراه باشند و هیجان بیشتری بگیرند. این ویژگی، نقشی اساسی در گیم پلی بازی دارد و اگر در ملا عام قرار بگیرید، احتمال دارد که سریعا کشته شوید. خوشبختانه در همه بخش‌های شهر، جاهای زیادی برای پنهان شدن وجود دارد تا بتوانید راحت‌تر از خودتان در مقابل دشمنان دفاع کنید.

هنگامی که از مکانیک کاور استفاده می‌کنید، کنترل بهتری بر روی موقعیت جلوی خود دارید و می‌توانید در زمان مناسب به دشمنان شلیک کنید یا به تعمیر تجهیزات بپردازید اما از آن جایی که نمی‌دانید پشت شما چه خبر است، دشمنان ممکن است از پشت به شما حمله کنند یا از گوشه‌ها به شما نزدیک شوند. دشمنان هم همانند شما از کاور استفاده می‌کنند، بنابر این هوشیار باشید و هرازگاهی هم نگاهی به پشت خود بیندازید.

– نسبت به جلیقه ضدگلوله خود حساس نباشید

بازی The Division 2

هنگامی که مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرید، جلیقه شما آسیب می‌بیند و در معرض نابودی خواهد بود. شما در میان مبارزات هم می‌توانید به تعمیر جلیقه بپردازید اما همیشه این کار را انجام ندهید.

این توصیه شاید متناقض به نظر برسد اما از آن جایی که اجزای بعضی از جلیقه‌ها کمیاب است، در بعضی از بخش‌ها بهتر است که آن‌ها را تعمیر نکنید، خصوصا اگر در بخش‌های پایانی یک ماموریت هستید. اگر به شکلی درست مبارزه کنید، همین جلیقه آسیب دیده هم برای شما کافی خواهد بود و دیگر نیازی نیست که اجزای سالم جلیقه (که در فهرست آیتم‌های شما قرار دارند) را هدر دهید. پس از پایان ماموریت، جلیقه و بار سلامتی شما به صورت خودکار، کامل می‌شود.

– از مشت‌های خود استفاده کنید

بازی The Division 2

تنها راه مبارزه در بازی The Division 2 اسلحه نیست و اگر فرصت مناسبی پیدا کردید، می‌توانید دستان خودتان را مشت کرده و به صورت دشمنان بکوبید. در بازی با دشمنان زیادی رو به رو می‌شوید و گاهی ناخواسته در فاصله‌ای نزدیک نسبت به آن‌ها قرار می‌گیرید، در این لحظات، بهترین کار استفاده از سیستم مبارزه نزدیک بازی است.

بعضی از ماموریت‌ها و چالش‌های فرعی بازی، پیرامون استفاده از همین سیستم است پس می‌توانید در این زمینه تمرین کنید و در آن بهتر شوید. بعضی از بازیکنان در مبارزات نزدیک بسیار خوب هستند و می‌توانند به تیم خودشان کمک ویژه‌ای کنند.

– از مهارت ردیابی (Detection Perk) استفاده نمایید

بازی The Division 2

اگر می‌خواهید لوت‌های بهتری بدست بیاورید، می‌توانید از پِرک ردیابی استفاده کنید. در مقایسه با دیگر پِرک‌ها که به شما اجزای جدید جلیقه یا فضای بیشتر برای انبار کردن تجهیزات می‌دهند، شاید مهارت ردیابی کمی بی‌فایده به نظر برسد. به هر حال، این پِرک به شما اجازه می‌دهد تا محل لوت‌ها را ببینید و شاید به این مسئله فکر کنید که در حالت عادی هم می‌توان به اندازه کافی لوت پیدا کرد.

با این حال، اگر از کسانی هستید که می‌خواهند اسلحه‌های خود را بسازند، این مهارت به شما کمک می‌کند تا لوازم مورد نیاز خود را راحت‌تر پیدا کنید. این پِرک یک ویژگی مثبت دیگر هم دارد و باعث می‌شود تا بالاترین شانس را برای پیدا کردن آب و غذا داشته باشید.

– خانه‌های امن را فعال کنید

بازی The Division 2

جهان بازی The Division 2 بی‌نهایت بزرگ است و در آن مناطق و ماموریت‌های زیادی پیدا می‌کنید. اما اگر می‌خواهید بیشترین منفعت را از دنیای بزرگ بازی ببرید، باید تمرکز خود را بر روی خانه‌های امن و نقاط کنترل بگذارید. همانند نقاط کنترل، خانه‌های امن هم جاهایی هستند که می‌توانید سریعا به آنجا منتقل شوید و یا پس از مرگ، بازی را از آنجا آغاز کنید. این خانه‌های امن، ماموریت‌های مختلفی را هم به شما پیشنهاد می‌دهند که نتیجه‌اش مبارزه با غول آخرها و دریافت امتیازات زیاد است.

پس در کنار نقاط کنترل، به خانه‌های امن هم توجه داشته باشید و محیط نسبتا امنی را برای خود ایجاد کنید.

– تمامی بخش‌های نقشه را جستجو نمایید

بازی The Division 2

اما جهان این بازی به خانه‌های امن و نقاط کنترل ختم نمی‌شود و در آن ماموریت‌های مخفی، غول آخرهای مخفی و آیتم‌های ارزشمند کمیاب زیادی وجود دارد. از این آیتم‌ها نه تنها امتیاز تجربه اضافی دریافت می‌کنید بلکه ممکن است حاوی لوت‌های نادر دیگری هم باشند که از راه دیگری نمی‌توان به آن‌ها دست پیدا کرد.

هر گاه که وارد یک منطقه جدید می‌شوید، همه ساختمان‌ها را به خوبی بررسی کنید و در جستجوی اتاق‌ها و چیزهایی باشید که مناطق مخفی را باز می‌کنند. حواستان به مسیرهای زیرزمینی هم باشد که در آن‌جا می‌توان کلیدهای مختلفی پیدا کرد. با این کلیدها، می‌توانید صندوقچه‌های قفل شده‌ای که در لوکیشن‌های مختلف شهر وجود دارند را باز کنید.

– کمک به پروژه‌ها برای شما سودآور است

بازی The Division 2

تنها راه دستیابی به اسلحه و تجهیزات بهتر، مبارزه با غول آخرها نیست. در بازی با شهرک‌ها و مناطقی رو به رو می‌شوید که باید بازسازی شوند و شما می‌توانید به تکمیل این پروژه‌ها کمک کنید. این کار نه تنها باعث می‌شود تا «ظاهر» آن منطقه به شکل عادی بازگردد و دیگر شبیه به یک خرابه به نظر نرسد، بلکه امتیاز خوبی هم از این کار دریافت خواهید کرد. علاوه بر این‌ها، پروژه‌ها می‌توانند تعدادی بلو پرینت (Blueprints) برای شما باز کنند که بواسطه آن‌ها می‌توانید آیتم‌ها، اسلحه‌های و تجهیزات تازه‌ای بسازید.

اگر آیتم، جلیقه یا اسلحه‌های نسبتا ضعیفی دارید که دیگر استفاده نمی‌کنید یا نیاز ندارید، آن‌ها را کنار بگذارید تا در صورت نیاز، به این پروژه‌ها اهدا کنید.

همچنین مطالعه کنید:

بازی Crucible و ۱۰ نکته برای تازه واردها

– مستقیما به سراغ بسته الحاقی بازی نروید

بازی The Division 2

جنگ سالاران نیویورک (Warlords of New York) بسته الحاقی بزرگ این اثر است که نه تنها یک نقشه جدید به بازی اضافه می‌کنید بلکه محتواهای جدید زیادی دارد و سطح (Level) شخصیت شما را به ۳۰ می‌رساند. توصیه ما این است که ابتدا بازی اصلی را به پایان برسانید تا هم به درک درستی از اثر برسید و هم به لوت‌های خوب بازی دست پیدا کنید.

بازی The Division 2 دارای سه «اپیزود» رایگان است که داستان قسمت اول را ادامه می‌دهند. در این قسمت‌ها، هم با نقشه‌های جدید رو به رو می‌شوید و هم لوت خوبی دریافت می‌کنید (خصوصا در درجه سختی بالا). بهترین کار این است که دو قسمت ابتدایی را به ترتیب انجام دهید و اپیزود سوم را برای آخر کار بگذارید، زیرا داستان آن مستقیما به بسته الحاقی جنگ سالاران نیویورک مربوط است.

آیا بازی The Division 2 را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.