تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر : 17018

بازی Resident Evil Resistance و ۱۰ نکته برای تازه واردها

بازی Resident Evil Resistance و ۱۰ نکته برای تازه واردها

بازی Resident Evil Resistance و ۱۰ نکته برای تازه واردها بازی رزیدنت اویل رزیستنس بخش آنلاین رزیدنت اویل ۳ است که به صورت مستقل عرضه شده. در ادامه ۱۰ نکته مهم در رابطه با بازی Resident Evil Resistance را می‌توانید مطالعه کنید.
برای موفقیت در بازی Resident Evil Resistance باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. رعایت کردن این موارد، شانس شما در پیروزی را بیشتر خواهد کرد.
متاسفانه بازی رزیدنت اویل ۳، اثر جدید شرکت کپکام، نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و با اینکه طرفداران از ملاقات دوباره با جیل ولنتاین و بازگشت به راکون سیتی خوشحال شدند اما اکشن شدن بیش از حد بازی و بخش داستانی کوتاه آن (تقریبا شش ساعت)، چندان رضایت بخش نبود. اما در سوی دیگر، شاهد یک بخش آنلاین مستقل به نام Resistance هستیم که کاستی‌ها را جبران کرده و می‌تواند مخاطبان این مجموعه را برای ساعت‌ها سرگرم کند.
نکات مهم بازی Resident Evil Resistance – رزیدنت اویل رزیستنس بازی رزیدنت اویل رزیستنس به صورت چهار در برابر یک انجام می‌شود. چهار بازیکن باید از یک مرکز آزمایشگاهی شرکت آمبرلا..

بازی Resident Evil Resistance و ۱۰ نکته برای تازه واردها

بازی رزیدنت اویل رزیستنس بخش آنلاین رزیدنت اویل ۳ است که به صورت مستقل عرضه شده. در ادامه ۱۰ نکته مهم در رابطه با بازی Resident Evil Resistance را می‌توانید مطالعه کنید.

برای موفقیت در بازی Resident Evil Resistance باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. رعایت کردن این موارد، شانس شما در پیروزی را بیشتر خواهد کرد.

متاسفانه بازی رزیدنت اویل ۳، اثر جدید شرکت کپکام، نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و با اینکه طرفداران از ملاقات دوباره با جیل ولنتاین و بازگشت به راکون سیتی خوشحال شدند اما اکشن شدن بیش از حد بازی و بخش داستانی کوتاه آن (تقریبا شش ساعت)، چندان رضایت بخش نبود. اما در سوی دیگر، شاهد یک بخش آنلاین مستقل به نام Resistance هستیم که کاستی‌ها را جبران کرده و می‌تواند مخاطبان این مجموعه را برای ساعت‌ها سرگرم کند.

نکات مهم بازی Resident Evil Resistance – رزیدنت اویل رزیستنس

بازی رزیدنت اویل رزیستنس به صورت چهار در برابر یک انجام می‌شود. چهار بازیکن باید از یک مرکز آزمایشگاهی شرکت آمبرلا فرار کنند و یک بازیکن در پشت صحنه (که به او مغز متفکر / مسترمایند گفته می‌شود)، باید جلوی آن‌ها را گرفته و مانع از خروجشان شود. این بازی دارای ویژگی‌های زیادی است و شاید در ابتدا سخت به نظر برسد اما نکات زیر به شما کمک خواهد کرد تا تجربه بهتری داشته باشید.

۱۰- بخش تمرین (Practice Mode) را امتحان کنید

بازی Resident Evil Resistance

سازندگان سخاوتمندانه عمل کرده و یک بخش تمرین در بازی قرار داده‌اند. در این بخش، شما می‌توانید هر نقشه‌ای که می‌خواهید را انتخاب کرده و مولفه‌های خود را برای آن اتخاذ کنید. این گونه شما می‌توانید با نقشه‌ها و مناطق بازی به خوبی آشنا شده و همه نقاط مخفی و کارآمد را به خوبی یاد بگیرید. آشنایی با جزئیات مرحله، کلید پیروزی است. پس قبل از ورود به بخش اصلی، مناطق را به خوبی بشناسید و عناصری که می‌توانند به شما در فرار کردن، کمک کنند را به خاطر بسپارید.

۹- به آموزش‌‌های اول بازی توجه داشته باشید

یکی از اولین چیزهایی که در ابتدای ورود به بازی با آن رو به رو می‌شوید، بخش آموزشی است. این بخش اختیاری است اما توصیه می‌کنیم که آن را با دقت دنبال کنید. این بازی شبیه دیگر آثار آنلاین نیست و نزدیک‌ترین آثار به آن، Friday the 13th و Dead by Daylight هستند. بنابر این باید ضروریات را یاد بگیرید تا چیزی از قلم نیفتد؛ خصوصا در زمانی که نقش مسترمایند (Mastermind) را بازی می‌کنید، همان کسی که باید جلوی فرار چهار نفر دیگر را بگیرد. اگر بدون توجه به بخش آموزشی، وارد بخش اصلی شوید، بدون شک شکست خواهید خورد و دچار سرگیجه می‌شوید، زیرا با هیچ کدام از مکانیک‌های بازی آشنایی ندارید. کافی است یک بار به نکات بخش آموزشی گوش دهید تا همه سوالات شما پاسخ داده شوند.

۸- چگونه با ویلیام بیرکین و مستر ایکس مقابله کنیم؟

بازی Resident Evil Resistance

مسترمایند در نهایت می‌تواند یک هیولای قدرتمند را به نقشه بازی فرستاده و یک چالش جدی برای چهار بازمانده ایجاد کند. هر کدام از مسترمایندها، دارای یک هیولای اختصاصی هستند.

با اینکه ویلیام بیرکین و مستر ایکس تنها برای یک دقیقه در هر بازی حضور خواهند داشت اما در صورت بی‌دقتی، می‌توانند آسیب زیادی به چهار بازمانده وارد کنند. بهترین کار این است که فاصله خودتان را با این هیولاها حفظ نموده و اگر یکی از بازیکنان را گرفت، به صورت‌اش شلیک کرده و سریعا از محل حادثه فرار کنید.

۷- هر کدام از بازماندگان را به خوبی بشناسید

بازی Resident Evil Resistance

شخصیت‌های بازی تنها لباس متفاوتی بر تن ندارند بلکه هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند که به بقای گروه کمک می‌کند. بعضی از شخصیت‌ها می‌توانند دوربین اتاق‌ها را از کار بیندازند (مسترمایند از دوربین‌های امنیتی شما را دنبال می‌کند) و یا بازیکنان آسیب دیده را درمان کنند. پس شخصیتی را انتخاب کنید که با سبک بازی کردن شما هماهنگ‌تر است و این گونه می‌توانید در کارهای تیمی، کارآمدتر و تاثیرگذارتر ظاهر شوید.

۶- از سلاح سرد استفاده کنید

بازی Resident Evil Resistance

بازی Resident Evil Resistance تمرکز ویژه‌ای بر روی سلاح سرد دارد و از آنجایی که مهمات در بازی محدود است و ارزش بالایی دارد، تا آنجا که ممکن است باید از این گونه سلاح استفاده کنید. خصوصا در بخش‌های ابتدایی که شرایط امن‌تری دارید و بازی کم استرس‌تر است.

مدیریت درست مهمات، در بخش‌های پایانی به شما کمک شایانی می‌کند. پس اگر کمی سختی بکشید و برای استفاده از سلاح گرم، وسوسه نشوید، در بخش‌های نهایی یک برگ برنده در دست خواهید داشت.

۵- از هم تیمی‌ها دور نشوید

حتما در فیلم‌های ترسناک دیده‌اید که شخصیت‌ها تصمیم می‌گیرند از یکدیگر جدا شوند و همین مسئله باعث مرگشان می‌شود؟ این مسئله در مورد بازی رزیدنت اویل رزیستنس نیز صدق می‌کند. اگر به عنوان یک تیم بازی کنید، همه می‌توانند یکدیگر را پوشش داده و هر اتفاقی را به باقی اعضا اطلاع دهند. اما اگر جداگانه بازی کنید، مسترمایند شما را به راحتی، تک تک از بین می‌برد. اگر از آن‌هایی هستید که علاقه‌ای به کارهای تیمی ندارند و فکر می‌کنند می‌توانند تنهایی بازی کنند، باید بدانید که هیچ شانسی در مقابل مستر ایکس نخواهید داشت. پس به هم تیمی‌ها نزدیک باشید تا شانس موفقیت شما بالا برود.

۴- ذخیره کافی برای لحظات سخت داشته باشید

بازی Resident Evil Resistance

فروشگاه در دسترس شماست، از آن بهترین استفاده را ببرید. شاید چند منطقه اول آسان باشد و بازماندگان فکر کنند که با همین آیتم‌هایی که دارند می‌توانند بازی را به اتمام برسانند اما چند منطقه آخر، چالش برانگیزتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید و مسترمایند هر آنچه که دارد را برای شکست دادن شما استفاده می‌کند. در بخش‌های ابتدایی، صرفه جویی کنید و هنگامی که به لحظات پایانی رسیدید، تمام چیزهایی که دارید را به کار بگیرید زیرا دشمن شما هیچ کمبودی در زمینه امکانات و تجهیزات نخواهد داشت.

۳- با دوستان بازی کنید

بازی Resident Evil Resistance

بازی Resident Evil: Outbreak که در سال ۲۰۰۳ برای پلی استیشن ۲ منتشر شد، دارای قابلیت گفتگوی صوتی نبود و برای این مسئله مورد انتقاد قرار گرفت اما دلیل واضحی برای آن وجود داشت: سازندگان می‌خواستند هیجان بازی را بیشتر کنند.

حالا دیگر آن دوران تمام شده و ویژگی گفتگوی صوتی در بازی Resident Evil Resistance وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم که با دوستانتان بازی کنید و تا حد امکان، با یکدیگر در ارتباط باشید. اینکه هم تیمی‌های شما دائما از وضعیت مطلع باشند و هماهنگ با شما، کارهای مختلف را انجام دهند، به شما برتری خاصی می‌دهد و می‌توانید با نقشه‌های مسترمایند مقابله کنید. اما اگر با غریبه‌ها بازی کنید، بدون شک در زمینه برقراری ارتباط دچار مشکل خواهید شد و مشکلات زیادی برای شما به وجود می‌آید که نتیجه‌اش چیزی جز شکست نیست.

۲- در نقش مسترمایند، بازماندگان را پراکنده کنید

بازی Resident Evil Resistance

اگر در نقش مسترمایند بازی کنید، استراتژی‌های متنوعی پیش روی شما قرار می‌گیرد. اما باید بدانید که قرار دادن تله‌های مختلف، شما را به جایی نمی‌رساند. بهترین کار این است که بازماندگان را در محیط‌های کوچک محصور کرده و تله‌ها را با نقشه قبلی در مسیر آن‌ها قرار دهید. اگر بتوانید این چهار بازمانده را از یکدیگر جدا کنید، از پا در آوردن آن‌ها بسیار آسان خواهد شد.

همچنین باید حواستان باشد که از همه منابع خود استفاده نکرده و آن‌ها را برای زمان‌های مناسب، حفظ کنید. استفاده افراطی از تجهیزاتی که در اختیار دارید باعث می‌شود تا در حساس‌ترین لحظات، دست‌های شما خالی باشد.

۱- مسترمایند مناسب خود را پیدا کنید

بازی Resident Evil Resistance

شما در ابتدا تنها یک مسترمایند در اختیار دارید اما با پیشرفت و دریافت امتیاز، مسترمایندهای بیشتری بازی می‌شوند که هر کدام، ویژگی‌ها و هیولای خاص خود را دارند. شخصیت پیش فرض، مستر ایکس را دارد، آنت بیرکین، ویلیام برکین را آزاد می‌کند و الکس وسکر، یک هیولای گیاه گونه را به جان بازماندگان می‌اندازد. اوزول اسپنسر هم می‌تواند تله‌ای در بازی قرار دهد که هر کس از آن عبور کند، آسیب جدی می‌بینید. شما باید با خصوصیات هر کدام از مسترمایندها آشنا شده و ببینید کدام یک برای شما مناسب‌تر است. اینکه بدانید چگونه از ویژگی‌های هر مسترمایند استفاده کنید، می‌تواند تفاوت بین پیروزی و شکست را رقم بزند.

همچنین مطالعه کنید:

بازی Resident Evil 3 و ۱۰ نکته برای تازه واردها

بر خلاف بخش آنلاین بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر که به صورت رایگان عرضه شد؛ رزیستنس فعلا تنها در دسترس خریداران رزیدنت اویل ۳ قرار دارد اما پیش بینی می‌شود که به زودی، به عنوان یک بازی فری تو پلی یا جداگانه، به بازار عرضه شود. این بازی هم‌اکنون برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

آیا به تجربه بازی Resident Evil Resistance پرداخته‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.