تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 20159

بازی Need for Speed Heat حالا دارای ویژگی کراس پلی است  

بازی Need for Speed Heat حالا دارای ویژگی کراس پلی است  

بازی Need for Speed Heat حالا دارای ویژگی کراس پلی است طبق اخبار منتشر شده، ویژگی کراس پلی (بازی بین کنسولی) به بازی Need for Speed Heat – نید فور اسپید هیت اضافه شده است. حالا دیگر محدودیتی در بازی کردن با دوستان خود ندارید.
با تشکر از ویژگی کراس پلی، شما می‌توانید بازی Need for Speed Heat را با دوستانتان از کنسول‌های دیگر انجام دهید و دیگر به بازیکنان پلتفرم خود محدود نیستید.
ویژگی کراس پلی به بازی Need for Speed Heat اضافه شد این بازی نه تنها اولین قسمت از مجموعه نید فور اسپید است که از ویژگی کراس پلی بهره می‌برد بلکه اولین بازی تاریخ شرکت EA به حساب می‌آید که دارای این قابلیت است. این بازی می‌تواند راه را برای کراس پلی شدن عناوین دیگر این شرکت باز کند.
پس از نصب به روز رسانی جدید بازی، شما می‌توانید با بازیکنان کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در یک سرور مشترک بازی کنید. کافی است از بخش جستجو، نام دوست خود را پیدا کرده و او را برای یک بازی مشترک دعوت نمایید. ناگفته نماند که این کراس پلی، شامل پلتفرم‌های دیگر همانند استیم و مشترکان EA Access نیز ..

بازی Need for Speed Heat حالا دارای ویژگی کراس پلی است

طبق اخبار منتشر شده، ویژگی کراس پلی (بازی بین کنسولی) به بازی Need for Speed Heat – نید فور اسپید هیت اضافه شده است. حالا دیگر محدودیتی در بازی کردن با دوستان خود ندارید.

با تشکر از ویژگی کراس پلی، شما می‌توانید بازی Need for Speed Heat را با دوستانتان از کنسول‌های دیگر انجام دهید و دیگر به بازیکنان پلتفرم خود محدود نیستید.

ویژگی کراس پلی به بازی Need for Speed Heat اضافه شد

این بازی نه تنها اولین قسمت از مجموعه نید فور اسپید است که از ویژگی کراس پلی بهره می‌برد بلکه اولین بازی تاریخ شرکت EA به حساب می‌آید که دارای این قابلیت است. این بازی می‌تواند راه را برای کراس پلی شدن عناوین دیگر این شرکت باز کند.

پس از نصب به روز رسانی جدید بازی، شما می‌توانید با بازیکنان کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در یک سرور مشترک بازی کنید. کافی است از بخش جستجو، نام دوست خود را پیدا کرده و او را برای یک بازی مشترک دعوت نمایید. ناگفته نماند که این کراس پلی، شامل پلتفرم‌های دیگر همانند استیم و مشترکان EA Access نیز می‌شود. بنابر این لازم نیست که حتما نسخه اورجین را داشته باشید تا بتوانید از این ویژگی استفاده کنید.

بازی Need for Speed Heat

اما خبر بد این است که این آخرین آپدیت بازی Heat محسوب می‌شود و استودیوی سازنده، کرایتریون گیمز (Criterion Games) از این پس تمرکز خود را بر روی توسعه و ساخت قسمت بعدی مجموعه قرار خواهد داد. این مجموعه اخیرا به استیم بازگشته است و طبق وعده شرکت EA، به زودی قسمت‌های بیشتری به این پلتفرم محبوب اضافه می‌شوند.

در بازی هیت شما می‌توانید در مسابقات مختلفی در طول روز و شب شرکت کنید. در روز با پیروزی در مسابقات، جوایز نقدی دریافت کرده و ماشین خود را ارتقا می‌دهید و برای مسابقات اصلی شبانه آماده می‌شوید. مسابقات شبانه غیرقانونی هستند و به همین دلیل باید با ماشین‌های پلیس هم دست و پنجه نرم کنید. پیروزی در مسابقات شبانه، شهرت شما را افزایش می‌دهد و این بدین معناست که پلیس‌های بیشتری به دنبال دستگیری شما خواهند بود. تعقیب و گریز یکی از بخش‌های جذاب مسابقات شبانه است و شما باید تمام تلاش خود را کرده و از دست پلیس‌های فرار کنید. سیستم مورد نیاز بازی را از اینجا مطالعه کنید.

همچنین مطالعه کنید:

بازی جی تی ای ۶ در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

به گفته شرکت EA، در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد) اطلاعات جذاب تازه‌ای در رابطه با این مجموعه منتشر می‌شود که طرفداران را هیجان زده خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا شاهد معرفی قسمت جدید هستیم یا یک نسخه ریمستر در راه است.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.