تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
کد خبر : 72034

بازی Hill Climbing Racing و برنامه PowerDirector

بازی Hill Climbing Racing و برنامه PowerDirector

بازی Hill Climbing Racing را میتوان یکی از بهترین بازی های ریسینگ مبتی بر فیزیک نامید که به شدت سرگرم کننده و اعتیاد آور است. شما در این بازی در نقش کاراکتر نیوتون بیل باید از تپه ها بالا روید و با کاربران دیگر مسابقه دهید، امتیاز و سکه دریافت کنید و با امتیاز های …

بازی Hill Climbing Racing را میتوان یکی از بهترین بازی های ریسینگ مبتی بر فیزیک نامید که به شدت سرگرم کننده و اعتیاد آور است. شما در این بازی در نقش کاراکتر نیوتون بیل باید از تپه ها بالا روید و با کاربران دیگر مسابقه دهید، امتیاز و سکه دریافت کنید و با امتیاز های دریافت شده ماشین جدید خریداری کنید و آن ها را ارتقا دهید. در نگاه اول  Hill Climbing Mod Apk  یک بازی ساده و خسته کننده به نظر میرسد ولی اگه کمی آن را بازی کنید متوجه میشید به شدت سرگرم کننده است، گیم پلی زیبا که از قوانین فیزیک پیروی میکند جذابیت بازی را چند برابر میکند.

نرم افزار ویرایشگر ویدئو PowerDirector Mod Apk برنامه ای است که توسط آن میتوانید مانند افراد حرفه ای ویدیوها رو ادیت کنید.بیشتر اوقات سایبرلینک پاور دایرکتور با پشتیبانی از فناوری و فرمتهای جدید در مقابل رقیبان خود مانند Inshot و Kinemaster پیشرو بوده است .  برنامه ها یا app های بسیار زیادی در زمینه ویرایش ویدیو برای اندروید منتشر شده است که می توانید لیست کامل ان ها را در سایت apkmodct.com مشاهده کنید.

بازی Hill Climbing Racing و برنامه PowerDirector

نتفلیکس یک شرکت تولیدکننده و ارائه دهنده خدمات رسانه ای است که در سال ۱۹۹۷ توسط رید هستینگز و مارک راندولف در دره اسکاتز، کالیفرنیا تأسیس گردید. این شرکت که دفتر مرکزی آن در لوس گاتوس، کالیفرنیا قرار دارد، یک سرویس استریم محبوب را ارائه می‌کند که به مشترکین اجازه می‌دهد تا از سریال‌های تلویزیونی ۲۴/۷ در دستگاه خود لذت ببرند. با هزینه اشتراک ماهانه، می‌توانید از تعداد زیادی از بهترین سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی خود به راحتی با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ خود تماشا کرده و لذت ببرید. این سرویس با دانلود و نصب برنامه Netflix Mod Apk  در موبایل یا تلویزیون هوشمند کار می کند. ولی تمامی سرویس نتفلیکس به صورت پولی ارائه میگردد برای همین امروز جدیدترین نسخه Netflix MOD APK رایگان برای اندروید را برای شما آورده ایم. این برنامه یک نسخه اصلاح شده است که به شما امکان می دهد از تمام برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود به صورت رایگان در دستگاه تلفن همراه خود تماشا کرده و  لذت ببرید. لازم نیست نگران پرداخت برای آن باشید.این اپلیکیشن درست مانند یک تلویزیون دیجیتال آنلاین کار می کند، و Netflix کاربران تلفن همراه را هدف قرار داده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.