تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
کد خبر : 58695

بازی Ghost Recon Frontline معرفی شد؛ رقیب جدید وارزون!

بازی Ghost Recon Frontline معرفی شد؛ رقیب جدید وارزون!

بازی Ghost Recon Frontline معرفی شد؛ رقیب جدید وارزون!شرکت یوبی‌سافت، بازی Ghost Recon Frontline – گوست ریکان فرانت‌لاین را رسما رونمایی کرد؛ این نسخه‌ به صورت فری تو پلی و در ژانر بتل رویال عرضه خواه..

بازی Ghost Recon Frontlineبازی Ghost Recon Frontline معرفی شد؛ رقیب جدید وارزون!

شرکت یوبی‌سافت، بازی Ghost Recon Frontline – گوست ریکان فرانت‌لاین را رسما رونمایی کرد؛ این نسخه‌ به صورت فری تو پلی و در ژانر بتل رویال عرضه خواهد شد.

بازی Ghost Recon Frontline تلاش مجدد شرکت یوبی‌سافت برای رقابت با آثاری همچون فورتنایت، وارزون و اپکس لجندز به حساب می‌آید و کاملا رایگان در دسترس قرار می‌گیرد.

گوست ریکان: بریک پوینت (Ghost Recon: Breakpoint)، آخرین نسخه‌ی مجموعه بود که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. بریک پوینت قرار بود همان فرمول قسمت‌های قبلی را به شکل بهتری اجرا کند و با عناصر جدید بقاء و یک شخصیت منفی قدرتمند، طرفداران را هیجان‌زده کند اما متاسفانه نتیجه‌ی نهایی همگان را ناامید کرد.

چیزی که به مخاطبان عرضه شد، یک بازی تکراری با یک داستان خسته کننده و کلیشه‌ای، باگ‌های فراوان و مکانیک‌های کپی برداری شده از عناوین دیگر بود که هیچ‌کدام به درستی پیاده‌سازی نشده بودند. در ضمن به جز خرید بازی، باید برای هر آیتم کوچک هم پول خرج می‌کردید (Microtransactions) که این مسئله بازی را عذاب‌آورتر کرده بود.

بازی Ghost Recon Frontline

این بازی برای شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) یک شکست تجاری بود و حتی آن‌ها مجبور شدند عرضه آثار آتی خود را به تاخیر بیندازند. اوضاع برای این بازی به حدی بد بود که یوبی‌سافت اعلام کرد آن را به کلی بازسازی خواهد کرد. حالا آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا نسخه‌ی جدید را با رویکرد متفاوتی عرضه کنند. بازی فرانت‌لاین، با مدل تجاری «فری تو پلی» منتشر می‌شود، بدین معنا که تجربه‌ی نسخه‌ی اصلی کاملا رایگان خواهد بود اما برای آیتم‌ها باید پول واقعی خرج کنید. یوبی‌سافت اخیرا تمرکز ویژه‌ای بر روی آثار فری تو پلی داشته و چند بازی رایگان دیگر را نیز به‌زودی عرضه می‌کند.

بازی Ghost Recon Frontline اما تفاوت‌های ویژه‌ای با نسخه‌های پیشین دارد. بازی‌های قبلی به صورت PvE بودند و باید با هوش مصنوعی به صورت انفرادی یا تیمی مبارزه می‌کردید اما این بار، در مقابل بازیکنان واقعی قرار خواهید گرفت (PvP). از آن جالب‌تر این است که بازی از یک مُد بتل رویال نیز بهره می‌برد، در نتیجه در مقابل آثار بزرگ و پرطرفداری قرار می‌گیرد. یوبی‌سافت تا پیش از این، با بازی هایپر اسکیپ (Hyper Scape) نیز تلاش کرده بود تا به صورت جدی وارد ژانر بتل رویال شود اما چندان موفق نبود.

بازی Ghost Recon Frontline

در فرانت‌لاین، بیش از ۱۰۰ بازیکن، در تیم‌های سه نفره مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند اما همانند بتل رویال‌های دیگر، خبری از کوچک شدن نقشه نیست بلکه هر تیم باید تعدادی ماموریت‌ را انجام دهد و اگر در این زمینه موفق بود، یک نقطه‌ی استخراج برای آن‌ها ترسیم می‌شود که باید به آن‌جا بروند. این کار چندان آسان نیست، زیرا از لحظه‌ای که نقطه‌ی استخراج برای شما باز می‌شود، تمامی تیم‌های دیگر نیز از این مسئله مطلع شده و به شکار شما می‌آیند. تیمی که بتواند از این مبارزات جان سالم به در ببرد و به نقطه‌ی تعیین شده برسد، مسابقه را می‌برد.

بازی Ghost Recon Frontline

بازی شامل آیتم‌ها و تجهیزات تاکتیکی متعددی خواهد بود و سازندگان وعده داده‌اند که یک تجربه‌ی نظامی متفاوت از این نسخه خواهید داشت و در زمینه‌ی شخصی‌سازی کاراکترها نیز آزادی زیادی به شما داده می‌شود.

تا اینجا سه کلاس برای بازی معرفی شده است: اِسالت (Assault) که در زمینه‌ی مبارزات نزدیک کاربرد دارد، ساپورت (Support) که می‌تواند به اعضای تیم کمک زیادی کند و اِسکات (Recon) که در زمینه‌ی شناسایی و پیدا کردن دشمنان مهارت دارد.

همچنین مطالعه کنید: اولین ویدیوی گیم پلی بازی Battlefield Mobile را تماشا کنید

بازی Ghost Recon Frontline قرار است برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، سری اس، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر شود. تاریخ عرضه‌ی دقیق بازی هنوز اعلام نشده اما نسخه‌ی آزمایشی آن از تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) الی ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) در دسترس خواهد بود. برای تجربه‌ی این نسخه، باید از همین حالا در سایت یوبی‌سافت ثبت نام کنید.

منبعgamingboltمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.