تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 18456

بازی Bleeding Edge و ۱۰ نکته برای تازه واردها

بازی Bleeding Edge و ۱۰ نکته برای تازه واردها

بازی Bleeding Edge و ۱۰ نکته برای تازه واردها اگر در بازی Bleeding Edge – بلیدینگ اج با مشکل رو به رو شده‌اید و نمی‌توانید عملکرد قابل قبولی داشته باشید، این نکات می‌توانند به شما کمک کنند تا پیروزی‌های بیشتری به دست بیاورید.
بازی Bleeding Edge مدتی است که برای کنسول ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده است. بازی در ظاهر به آثار آنلاین چند نفره‌ای همچون اپکس لجندز و رینبو سیکس سیج شباهت دارد اما ویژگی‌های عناوین بتل آرنا (MOBA) نیز در آن به چشم می‌خورد، به همین دلیل کمی طول می‌کشد تا به آن مسلط شوید. نکاتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، باعث می‌شوند تا تجربه بهتری از بازی داشته باشید.
راهنمای بازی Bleeding Edge برای تازه واردها بازی Bleeding Edge در نگاه اول شاید شبیه به آثار معمول بازار به نظر نرسد و یا با سلیقه شما سازگار نباشد اما کافی است تا آن را خوبی یاد بگیرید تا متوجه شوید چه اثر لذت بخشی است.
– از محیط استفاده کنید چیزهایی زیادی در محیط وجود دارند که می‌توانند به شما آسیب بزنند یا حتی شما را از بین ببرند. اما اگر هوشیار باشید، می‌توانید از محیط همانند یک ا..

بازی Bleeding Edge و ۱۰ نکته برای تازه واردها

اگر در بازی Bleeding Edge – بلیدینگ اج با مشکل رو به رو شده‌اید و نمی‌توانید عملکرد قابل قبولی داشته باشید، این نکات می‌توانند به شما کمک کنند تا پیروزی‌های بیشتری به دست بیاورید.

بازی Bleeding Edge مدتی است که برای کنسول ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده است. بازی در ظاهر به آثار آنلاین چند نفره‌ای همچون اپکس لجندز و رینبو سیکس سیج شباهت دارد اما ویژگی‌های عناوین بتل آرنا (MOBA) نیز در آن به چشم می‌خورد، به همین دلیل کمی طول می‌کشد تا به آن مسلط شوید. نکاتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، باعث می‌شوند تا تجربه بهتری از بازی داشته باشید.

راهنمای بازی Bleeding Edge برای تازه واردها

بازی Bleeding Edge در نگاه اول شاید شبیه به آثار معمول بازار به نظر نرسد و یا با سلیقه شما سازگار نباشد اما کافی است تا آن را خوبی یاد بگیرید تا متوجه شوید چه اثر لذت بخشی است.

– از محیط استفاده کنید

بازی Bleeding Edge

چیزهایی زیادی در محیط وجود دارند که می‌توانند به شما آسیب بزنند یا حتی شما را از بین ببرند. اما اگر هوشیار باشید، می‌توانید از محیط همانند یک اسلحه به نفع خود استفاده کرده و دشمنان را نابود کنید.

حواستان به چاله‌ها (همچنین گوشه‌های نقشه)، موشک‌ها و قطارها باشد. موشک‌ها به شما آسیب وارد می‌کنند اما برخورد با قطار شما را سریعا از بین می‌برد. اکثر شخصیت‌های بازی می‌توانند با حملات خود، دشمن را به عقب برانند، بنابر این اگر در شرایط مناسبی بودید و فرصت انجام چنین کاری را داشتید، زمان را هدر نداده و دشمن را سوی مرگ هدایت کنید.

اگر می‌خواهید هوشمندانه‌تر دشمنان را به کام مرگ ببرید، بعضی از مبارزان، قابلیت‌هایی دارند که ظاهرا برای کشتن دشمنان توسط محیط طراحی شده است. برای مثال، کولِو (Kulev) می‌تواند دشمنان را فریب داده و کنترل آن‌ها را در دست بگیرد، از این ویژگی استفاده کنید و دشمن را قدم زنان به سوی قطار بفرستید! راه‌های نوآورانه دیگر هم وجود دارد که بواسطه قهرمانان مختلف می‌توانید آن‌ها را پیاده‌سازی کنید.

– تنها بر روی یک کلاس متمرکز نباشید

بازی Bleeding Edge

بازی Bleeding Edge در حال حاضر ۱۲ شخصیت دارد که در سه کلاس مختلف دمج (Damage)، ساپورت و تانک (Tank) قرار گرفته‌اند. مبارزان کلاس دمج دارای قابلیت‌های سریع‌تری هستند و معمولا بر روی یک هدف تمرکز می‌کنند. مبارزان ساپورت، ویژگی درمان و احیای هم تیمی‌ها را دارند و مبارزان تانک، می‌توانند با حملات خود، دشمنان بیشتری را تحت تاثیر قرار دهند. لزومی ندارد که در ابتدا، طریقه بازی با هر ۱۲ شخصیت را بدانید اما از هر کلاس، بازی با یک شخصیت را حتما به خوبی یاد بگیرید.

یک تیم استاندارد در بازی بلیدینگ اج دارای چهار بازیکن است و منطقی است که از هر کلاس، یک بازیکن در تیم داشته باشید تا بتوانید به تعادل برسید. پیشنهاد ما، یک دمج، دو ساپورت و یک تانک است. دو دمج، یک ساپورت و یک تانک هم می‌تواند جوابگو باشد. فراموش نکنید که تعادل در تیم، کلید پیروزی است و شما باید آماده باشید تا نقش هر کدام از کلاس‌ها را به خوبی ایفا کنید. برای مثال اگر دو هم تیمی شما، نقش ساپورت و دیگری نقش تانک را انتخاب کرده باشد، شما حتما باید نقش دمج را انتخاب نمایید، در غیر این صورت نمی‌توانید کمبوهای حیاتی (ضربات ترکیبی) را در مسابقه پیاده کنید و شکست خواهید خورد. همچنین باید بدانید که ساپورت اساسی‌ترین نقش را در تیم دارد و حضور دو ساپورت، بسیاری از نگرانی‌های شما را رفع خواهد کرد.

پس می‌توانید تمرکز اصلی خود را بر روی یک کلاس قرار دهید اما کلاس‌های دیگر را هم بلد باشید تا در مواقع ضروری، دچار مشکل نشوید.

– قابلیت‌های شخصیت‌ها را به خوبی یاد بگیرید

بازی Bleeding Edge

همانند بازی‌های رینبو سیکس سیج و اپکس لجندز، شناخت خوب شما از حریف می‌تواند به پیروزی منجر شود. اگر بدانید دشمن شما چه کسی است، می‌دانید که چه توانایی‌هایی دارد و در نتیجه می‌دانید که چگونه می‌توان با او مقابله کرد. بنابر این، قابلیت‌های شخصیت‌ها را یاد بگیرید.

حتما به بخش آموزشی بازی Bleeding Edge مراجعه کنید و اصول اولیه و پیشرفته بازی را یاد بگیرید. در بخش آموزشی، شما هدایت شخصیت‌های مختلف را بر عهده گرفته و در سناریوهای مختلف مبارزه قرار می‌گیرید. این بهترین فرصت شما برای یادگیری شخصیت‌ها به حساب می‌آید. متاسفانه تمرکز بخش آموزشی بر روی مبارزان دمج و ساپورت است.

اینکه بدانید قابلیت‌ها و ضربات مبارزان تا چه فاصله‌ای پاسخگو است، کمک شایانی به شما خواهد کرد؛ هم در مقابل دشمنان و هم در زمانی که خودتان می‌خواهید حمله‌ای را ترتیب دهید. برای مثال وقتی می‌دانید که یک مبارز می‌تواند از فاصله پنج متری به شما ضربه وارد کند، به او نزدیک نشوید.

– از ابتدا به سراغ مبارزان پیشرفته نروید

بازی Bleeding Edge

همه شخصیت‌ها در بازی Bleeding Edge یکسان ساخته نشده‌اند. بعضی از آن‌ها دارای قابلیت‌های قوی‌تری هستند اما این قدرت با پیچیدگی همراه است و به راحتی نمی‌توانید آن‌ها را پیاده سازی کنید. توصیه ما این است که حداقل تا زمانی که حرفه‌ای نشده‌اید، از چنین مبارزان پیشرفته‌ای دوری نمایید. تصور کنید که کنترل یک مبارز پیشرفته را در دست گرفته‌اید و حالا نمی‌توانید یا نمی‌دانید چگونه از ویژگی‌های او به شکلی درست استفاده کنید.

شخصیت‌هایی که توصیه می‌کنیم از آن‌ها دوری کنید: می‌ایو (Maeve) و کیس (Cass) از کلاس دمج و کولِو از کلاس ساپورت. برای مثال هنگامی که از قابلیت‌های می‌ایو استفاده می‌کنید، مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا دوباره فعال شوند، اگر بازی با این شخصیت را بلد نباشید، دشمنان از این نقطه ضعف سوءاستفاده کرده و در زمانی که قابلیت چندانی برای دفاع از خود ندارید، به شما حمله‌ور می‌شوند. یا کیس در مبارزات نزدیک، قدرت زیادی دارد اما از نظر سلامتی، ضعیف است و اگر استفاده از او را بلد نباشید، اولین کسی هستید که کشته می‌شود. کولِو هم ویژگی‌های جذابی دارد اما چندان نمی‌تواند از خود دفاع کند، اگر با او به دردسر بیفتید، راه چندانی برای فرار نخواهید داشت.

– از هدفون استفاده کنید!

بازی Bleeding Edge

شاید نکته عجیبی باشد اما اگر احیانا از هدفون استفاده نمی‌کنید، این کار را انجام دهید. بازی Bleeding Edge از صدا برای نشان دادن اهمیت بعضی از چیزها استفاده می‌کند. برای مثال دشمنی که به شما حمله نمی‌کند، ساکت‌تر از دشمنی است که در حال هجوم به سوی شماست.

علاوه بر این‌ها، دو شخصیت بازی، دیمن (Daemon) و میکو (Miko) قابلیت مخفی‌کاری دارند. میکو حتی می‌تواند کل اعضای تیمش را نامرئی کند! اما شما می‌توانید صدای قدم زدن آن‌ها را بشنوید. هدفون به شما کمک می‌کند تا جزئیات صداها را بهتر دریافت کرده و متوجه شوید کسی که در نزدیکی شما قد می‌زند، هم تیمی است یا دشمن.

– با دوستان بازی کنید

بازی Bleeding Edge

بازی از سیستم پینگ استفاده می‌کند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت اما توصیه ما این است که اگر می‌خواهید بیشترین لذت را از بازی ببرید، همراه با دوستان بازی کنید. مهم‌ترین دلیل این است که شما می‌توانید با دوستانتان راحت‌تر صحبت نموده و درک متقابل شما می‌تواند منجر به پیروزی شود. اما اگر به صورت انفرادی بازی می‌کنید، سعی کنید باز هم از میکروفون استفاده کرده و با اعضای تیم تعامل داشته باشید. بازی بدون گفتگوی صوتی هم قابل انجام است اما شاید نقشه‌ها و استراتژی‌های شما به آن خوبی که انتظار دارید، پیاده سازی شوند.

– از سیستم پینگ استفاده کنید

بازی Bleeding Edge

اگر بازی اپکس لنجدز را انجام داده باشید با سیستم پینگ، آشنا هستید. در واقع شما مجموعه‌ای از نشانه‌ها و جمله‌ها را در اختیار دارید که می‌توانید به جای صحبت کردن، از آن‌ها برای برقراری ارتباط با اعضای تیم استفاده کنید یا هدفی را به دیگران نشان دهید. سیستم پینگ بازی Bleeding Edge ایده‌آل نیست و تعدادی جمله اساسی را کم دارد، برای مثال «از این منطقه دفاع کن» یا «دشمن اینجا است اما فعلا حمله نکن»، با این حال پیام‌هایی هم هستند که می‌توانید در مواقع حساس، از آن‌ها استفاده کنید.

اگر در شرایط بدی گرفتار شده‌اید و به مرگ نزدیک هستید، از پیام «کمک» استفاده کنید. اگر می‌بینید که مبارزه مطابق میل شما پیش نمی‌رود از پیام «عقب نشینی» استفاده کنید. سیستم پینگ در لحظات شلوغ و خطرناک شاید چندان کارآمد نباشد اما گاهی می‌تواند جان شما را نجات دهد.

– تا حد امکان روی زمین بازی نکنید

بازی Bleeding Edge

تلاش کنید تا همیشه خودتان را در مناطق بالایی قرار دهید. این باعث می‌شود تا هم گزینه‌های بیشتری برای حمله داشته باشید و هم در مقایسه با طبقه همکف، راحت‌تر بتوانید فرار کنید. شما از بالا می‌توانید به دشمنان شلیک کنید و اگر اوضاع خوب پیش نرفت، این فرصت را دارید تا از هر جایی به پایین پریده و شروع به دویدن کنید. بازی Bleeding Edge گاهی بی‌رحم است و در شرایط متشنج، کنترل به راحتی از دستان شما خارج می‌شود. قرار گرفتن در مناطق مرتفع می‌تواند به شما کمک کند تا وضعیت را مطابق میل خودتان پیش ببرید.

– مهارت‌های مبتنی بر حرکت را یاد بگیرید

بازی Bleeding Edge

بعضی از شخصیت‌ها به دلیل قابلیت‌هایی که دارند، می‌توانند به راحتی در مناطق بالایی قرار بگیرند یا از مبارزه قرار کنند. از طریقه حرکت کردن این شخصیت‌ها به درستی استفاده کنید تا بتوانید شانس خودتان را در مبارزات بالا ببرید. به واسطه بعضی از شخصیت‌ها، می‌توانید از زوایایی به دشمنان هجوم ببرید که هرگز فکرش را هم نمی‌کنند و اگر این کار را انجام دهید، امکان ندارد که آمادگی حمله شما را داشته باشند یا حتی بتوانند تلافی کنند.

برای مثال، دیمن می‌تواند از نیروی استقامت (استامینا) خود استفاده کرده و بر روی دیوار بپرد. هنگامی که دشمن شما را محاصره کرد، می‌توانید بر روی دیوار پریده و در ادامه از بالا به حریف حمله کنید. کیس در حالت عادی می‌تواند سریع‌تر بدود و البته شما قابلیت شارژ کردن پریدن او را دارید، در نتیجه به واسطه این شخصیت می‌توانید به پلتفرم‌های بالا برسید، آن هم بدون نیاز به استفاده از پد مخصوص پرش.

همچنین مطالعه کنید:

بازی Gears Tactics و ۱۵ نکته برای تازه واردها

– به محل آغاز اهداف (ماموریت‌ها) توجه کنید

بازی Bleeding Edge

در این بازی شما باید امتیاز بدست آورید و تیمی که امتیاز بالاتری داشته باشد، پیروز خواهد شد. برای دریافت امتیاز، شما باید مناطق مختلفی از نقشه یا همان «نقاط هدف» را تسخیر کنید. شما باید به نقشه کوچک روی صفحه (مینی مپ) توجه داشته باشید، هنگامی که یک نقطه هدف شروع به چشمک زدن می‌کند، به این معناست که به زودی فعال خواهد شد. فراموش نکنید که گاهی سه نقطه مختلف همزمان چشمک می‌زنند اما این بدین معنا نیست که هر سه فعال خواهند شد. شما باید به این سه نقطه نزدیک شوید و برای رسیدن به هر کدام از آن‌ها استراتژی داشته باشید. شما می‌توانید برای دشمن تله بگذارید یا حتی مستقیما وارد درگیری شوید. اگر مناطق بازی را به خوبی یاد بگیرید، به تدریج می‌توانید مسیرهای احتمالی حرکت دشمن را پیش‌بینی کنید.

فراموش نشود که دشمنان هم از اطلاعاتی که دارید، آگاه هستند و آن‌ها نیز با استراتژی‌های خودشان به سراغ شما می‌آیند. همیشه آماده مبارزه باشید، خصوصا هنگامی که تنها یک نقطه هدف شروع به چشمک زدن می‌کند زیرا قرار است با هر چهار عضو تیم مقابل رو به رو شوید. این را هم باید اضافه کنیم که کشتن اعضای تیم حریف نیز برای شما امتیاز به همراه دارد.

آخرین اثر استودیوی نینجا تئوری و ایکس باکس گیم استودیو هم‌اکنون برای کنسول ایکس باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی (استیم) در دسترس قرار دارد.

آیا بازی Bleeding Edge را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.