تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر : 63077

بازی محبوب و خاطره انگیز همسایه‌ جهنمی را در گوشی تجربه کنید + لینک دانلود اندروید و آی او اس

بازی محبوب و خاطره انگیز همسایه‌ جهنمی را در گوشی تجربه کنید + لینک دانلود اندروید و آی او اس

بازی محبوب و خاطره انگیز همسایه‌ جهنمی را در گوشی تجربه کنید + لینک دانلود اندروید و آی او اس نسخه جدید بازی همسایه جهنمی به تازگی برای موبایل منتشر شده است. این نسخه ریمستر فصل اول و فصل د..

بازی محبوب و خاطره انگیز همسایه‌ جهنمی را در گوشی تجربه کنید + لینک دانلود اندروید و آی او اس

نسخه جدید بازی همسایه جهنمی به تازگی برای موبایل منتشر شده است. این نسخه ریمستر فصل اول و فصل دوم بازی همسایه جهنمی است.

همسایه جهنمی یکی از بازی‌های بسیار جذابی بود که موفق شد در سال ۲۰۰۰ طرفداران زیادی پیدا کند. اکنون و پس از گذشت سال‌های زیادی از انتشار نسخه اول بازی، استودیو سازنده بازی تصمیم گرفته تا نسخه اول و دوم بازی را در قالب یک محصول ریمستر و با نام Neighbours back From Hell برای طرفداران منتشر کند. اما این بار علاوه‌بر PC بازی برای موبایل نیز ارائه شده است و بازیکنان می‌توانند با تلفن همراه نیز از این بازی لذت ببرند. حتی در صورتی که شما نسخه‌های پیشین این بازی را تجربه نکرده باشید بازهم از نسخه جدید لذت خواهید برد، چراکه این بازی برای بازیکنان نسل جدید نیز جذابیت‌های ویژه‌ای دارد.

با بازی همسایه جهنمی بیشتر آشنا شوید

بازی اندروید و آیفون Neighbours back From Hell داستان فردی به نام وودی است که از اذیت‌ها و آزار همسایه خود به تنگ آمده و تصمیم گرفته تا با ورود به خانه همسایه دست به خراب‌کاری‌هایی مختلفی بزند تا آرامش همسایه را سلب کند. اما این انتقام‌گیری ادامه‌دار می‌شود و وودی هردفعه تلاش می‌کند با ایجاد تله‌های گوناگون همسایه را به بالاترین حد عصبانیت برساند. این بازی شبیه به یک برنامه طنز تلویزیونی است و هر دفعه که وودی دست به خراب‌کاری می‌زند،‌ صدای خنده و تشویق مردم بلند می‌شود.

همسایه جهنمی

بازیکن باید در طول این بازی به سراغ وسایل و اجسام مختلفی که در محیط اطرافش قرار دارد برود و با استفاده از آن‌ها تله‌هایی ایجاد کند و دست به خراب‌کاری‌هایی بزند. البته این کارها باید به صور مخفی انجام شوند و در صورتی که هر یک از اعضای خانواده شما را ببیند، یک جانتان کم خواهد شد. لازم به ذکر است که برای شما در این بازی سه جان در نظر گرفته شده است.

شما برای گرفتن حداکثر امتیاز از یک مرحله باید کمترین اشتباه را داشته باشید و در خانه همسایه به طور کاملا مخفی حر کت کنید. البته اگر قصد گرفتن امتیاز کامل را داشته باشید باید تمام آیتم‌های هر مرحله را به صورت کامل انجام دهید و در سریع‌ترین حالت ممکن خانه همسایه را ترک کنید. بعضی اوقات با بیشترین شدن آیتم‌ها اوضاع برای بازیکن پیچیده‌تر می‌شود. به همین دلیل احتمال دارد که کسب امتیاز کامل از یک مرحله نیاز به صرف زمان بسیار زیادی داشته باشد.

این نسخه از همسایه جهنمی با بهبودی‌های مختلفی از جمله دو برابر شدن نرخ فریم در مقایسه با نسخه اولیه و در نتیجه روان‌تر شدن گیم‌پلی،‌ موفق شده تا تجربه یکی از جذاب‌ترین و لذت‌ بخش‌ترین بازی‌های تاریخ ویدیو گیم را در تلفن همراه ممکن کند. لازم به ذکر است که Neighbours back From Hell در پلی‌استور و اپ‌ستور ۴.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

دانلود نسخه اندروید / نسخه آی او اس

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.