تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
کد خبر : 594636

بازی بعدی پرسپولیس بدون تماشاگر شد

بازی بعدی پرسپولیس بدون تماشاگر شد

بازی بعدی پرسپولیس بدون تماشاگر شد تیم فوتبال پیکان از ساعت ۱۸ روز ۱۶ اردیبهشت در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر میزبان پرسپولیس صدرنشین است. جالب آن که ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان در مصاحبه‌ای عنوان کرد: طبق برنامه، دیدارهای خانگی پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود ولی در خصوص

بازی بعدی پرسپولیس بدون تماشاگر شد

تیم فوتبال پیکان از ساعت ۱۸ روز ۱۶ اردیبهشت در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر میزبان پرسپولیس صدرنشین است. جالب آن که ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان در مصاحبه‌ای عنوان کرد: طبق برنامه، دیدارهای خانگی پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود ولی در خصوص دیدار با پرسپولیس، منتظر تصمیم نهادهای ذیربط و مرتبط هستیم. همین اتفاق برای بازی با استقلال هم رقم خورد و در نهایت اعلام شد باید در ورزشگاه پاس قوامین به میدان برویم. حتی اگر سازمان لیگ و مسئولان مربوطه تایید کنند، مشکلی برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نداریم. این صحبت‌های شکوری با اعتراض مسئولان باشگاه استقلال مواجه شد و آن‌ها اعتقاد دارند با توجه به شرایط حساس جدول، میزبانی پیکان از پرسپولیس سبب تضییع حقوق سایر تیم‌های مدعی خواهد شد. حالا فدراسیون فوتبال با اعلام و معرفی ورزشگاه پاس قوامین به عنوان میزبان دیدار پیکان و پرسپولیس با قائله خاتمه داد.

نکته قابل تأمل آن که پرسپولیس نمی تواند در ورزشگاه پاس قوامین تماشاگر داشته باشد چرا که شورای تأمین استان تهران در یکی دو سال اخیر با برگزاری مسابقات در این ورزشگاه با حضور تماشاگر مخالفت کرده و این بار نیز مخالفت خواهد کرد.

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.