تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۵:۲۹
کد خبر : 41538

بازگشت ترافیک به معابر پایتخت

بازگشت ترافیک به معابر پایتخت

همزمان با پایان تعطیلات نوروزی رخ داد بازگشت ترافیک به معابر پایتخت رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که با پایان تعطیلات نوروزی وضعیت ترافیکی در معابر پایتخت به حالت قبل از تعطیل..

همزمان با پایان تعطیلات نوروزی رخ داد

بازگشت ترافیک به معابر پایتخت

بازگشت ترافیک به معابر پایتخت

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که با پایان تعطیلات نوروزی وضعیت ترافیکی در معابر پایتخت به حالت قبل از تعطیلات برگشت.

سرهنگ مجید رنجبر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در اولین روز پس از پایان تعطیلات ۱۳ روزه نوروزی گفت:‌ رصد وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در صبح روز چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۰ حاکی از آن است که ترافیک پایتخت به روزهای قبل از تعطیلات بازگشته و دوباره شاهد حجم بالای ترددها و ترافیک در سطح معابر پایتخت هستیم.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز در مقاطعی از بزرگراه‌های شیخ فضل الله نوری، جناح، نواب صفوی، شهید چراغی، شهید حکیم، شهید همت، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شهید ستاری، شهید زین‌الدین، امام علی (ع)، شهید بابایی، صدر، شهید لشگری، شهید چمران، یادگار امام، مدرس، شهید فهمیده و … بار ترافیک صبحگاهی گزارش شده است.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد:‌ در مقاطعی از خیابان‌های آزادی، انقلاب اسلامی، کارگر، دماوند، ولیعصر و … نیز شاهد بار ترافیک صبحگاهی بودیم.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.