تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
کد خبر : 17900

بازگشایی سینماهای آلمان از ایالت‌های بزرگ

بازگشایی سینماهای آلمان از ایالت‌های بزرگ

بازگشایی سینماهای آلمان از ایالت‌های بزرگ آلمان قصد دارد تا بزودی سینماهای یکی از استان‌های اصلی خود را بازگشایی کند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از هالیوود ریپورتر، آلمان سینماهای یکی از بزرگترین استان‌های خود را بعد از دوره انتقال از تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازگشایی می‌کند.
شورش «بنکسی» علیه بتمن و اسپایدرمن!+عکسسیاه‌نمایی آسوشیتد پرس درباره ایران به بهانه پخش «خروج» در سینما ماشینایالت نوردراین-وستفالن یکی از اصلی‌ترین استان‌های آلمان که دارای جمعیتی نزدیک به ۱۸ میلیون نفر است و شهرهای مهمی مانند کولن و دوسلدورف در آن است، سینماهای خود را از ۳۰ می تحت تدابیر بهداشتی بازگشایی می‌کند. این ایالت اولین ایالت در این کشور است که سینماهای خود را مجدداً باز می‌کند.
از جمله قوانین اعلام شده توسط دولت آلمان در این هفته، شامل رعایت فاصله حدود یک و نیم متر بین هر فرد است که تقریباً معادل ۳ صندلی است. این قانون همینطور در بخش لابی سینماها و قسمت‌های فرعی نیز شامل می‌شود.
مسئولین سیاسی این ایالت گفته‌اند که این طرح بخشی از طرح سراسری راه اندازی د..

بازگشایی سینماهای آلمان از ایالت‌های بزرگ

آلمان قصد دارد تا بزودی سینماهای یکی از استان‌های اصلی خود را بازگشایی کند.

بازگشایی سینماهای آلمان از ایالت‌های بزرگ – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از هالیوود ریپورتر، آلمان سینماهای یکی از بزرگترین استان‌های خود را بعد از دوره انتقال از تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازگشایی می‌کند.

شورش «بنکسی» علیه بتمن و اسپایدرمن!+عکسسیاه‌نمایی آسوشیتد پرس درباره ایران به بهانه پخش «خروج» در سینما ماشین

ایالت نوردراین-وستفالن یکی از اصلی‌ترین استان‌های آلمان که دارای جمعیتی نزدیک به ۱۸ میلیون نفر است و شهرهای مهمی مانند کولن و دوسلدورف در آن است، سینماهای خود را از ۳۰ می تحت تدابیر بهداشتی بازگشایی می‌کند. این ایالت اولین ایالت در این کشور است که سینماهای خود را مجدداً باز می‌کند.

از جمله قوانین اعلام شده توسط دولت آلمان در این هفته، شامل رعایت فاصله حدود یک و نیم متر بین هر فرد است که تقریباً معادل ۳ صندلی است. این قانون همینطور در بخش لابی سینماها و قسمت‌های فرعی نیز شامل می‌شود.

مسئولین سیاسی این ایالت گفته‌اند که این طرح بخشی از طرح سراسری راه اندازی دوباره این ایالت است که در اواخر ماه مارس به تعطیلی کامل کشیده شد. نوردراین-وستفالن اقدام به بازگشایی فروشگاه‌ها به این صورت که مشتری و کارمندان هر دو ماسک زده باشند کرده است.

دیگر استان‌های آلمان نیز انتظار دارند که در هفته‌های آتی نیز از همین شیوه برای راه‌اندازی مجدد مراکز خود استفاده کنند. این اقدام مورد استقبال مغازه‌داران قرار گرفته است. طبق تخمین‌های زده شده سینماهای آلمان تنها ۲۰۰ میلیون یورو در مدت تعطیلی سینماها متضرر شده‌اند. آلمان یکی از ۱۰ باکس‌ آفیس‌ جهانی و سومین در اروپا بعد از انگلیس و فرانسه است.

در حال حاضر تنها حدود ۲ درصد از سینماهای اروپا در حال کار است اما در سرتاسر قاره اروپا، کشورها در حال برنامه‌ریزی برای بازگشایی سینماهااند. سینماهای نروژ امروز با ۵۰ نفر در هر سالن بازگشایی می‌شوند درحالی که سینماهای جمهوری چک با ۱۰۰ نفر در هر سالن سینما از ۱۱ می بازگشایی می‌شوند.

صنعت گردشگری انگلیس نیز برنامه‌ریزی کرده است که سینماهای خود را از پایان ژوئن یا ابتدای جولای بازگشایی خواهد کرد. ایرنلد نیز اعلام کرده است که سینماهای خود را از ماه آگوست بازگشایی می‌کند.

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.