تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
کد خبر : 74095

بازسازی ساختمان ساده با هزینه های نجومی . چرا؟

بازسازی ساختمان ساده با هزینه های نجومی . چرا؟

بازسازی یک ساختمان چه به طور کلی و چه به صورت جزیی و تنها قسمت هایی از آن ، هزینه هایی را بر دوش کارفرما خواهد گذاشت . امروزه از آنجایی که بسیاری از افراد فقط به ظاهر ساختمان و عوض شدن آن در طی بازسازی اهمیت می دهند هزینه های این کار به صورت …

بازسازی یک ساختمان چه به طور کلی و چه به صورت جزیی و تنها قسمت هایی از آن ، هزینه هایی را بر دوش کارفرما خواهد گذاشت . امروزه از آنجایی که بسیاری از افراد فقط به ظاهر ساختمان و عوض شدن آن در طی بازسازی اهمیت می دهند هزینه های این کار به صورت بی رویه ای بالا رفته است . اما اگر از افرادی حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید ، می توانند با هزینه ای محدودتر و به صورت قابل توجهی کمتر ، هم ایمنی و هم ظاهر ساختمان را به صورتی امروزی در عملیات بازسازی در بیاورید .

بازسازی ساختمان تضمینی و با کیفیت بالا و هزینه کم : ۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱

ترفندهایی برای بازسازی ساختمان

  • ترمیم عناصر قدیمی و استفاده ی دوباره از آن ها

یکی از ترفندهای بازسازی ساختمان و بازسازی منزل که باعث کاهش هزینه ها می شود ، استفاده ی دوباره از عناصر قدیمی است . ممکن است میز و صندلی ها و یا درب کمدها و کابینت ها و … بر اثر گذر زمان دچار آسیب هایی شده باشند اما اگر بودجه ی بازسازی محدود باشد و یا هدف بازسازی کم هزینه باشد ، می توان آن ها را مرمت نمود و از آن ها استفاده ی دوباره کرد . این کار عمر دوباره به این عناصر بخشیده و استفاده از آن ها را بلامانع می کند .

بازسازی ساختمان با هزینه کم با بهترین شرکت بازسازی ساختمان در ایران : ۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱

  • تغییر رنگ دکوراسیون

یکی از کم هزینه ترین و آسان ترین راه ها برای بازسازی ساختمان و بازسازی منزل و ایجاد تغییر در آن تغییر رنگ فضاها و عناصر می باشد . در واقع این تغییر رنگ می تواند شامل تغییر رنگ کفپوش و دیوارپوش ها ، تغییر رنگ مبلمان ، تغییر رنگ درب کابینت ها و … شود . تغییر رنگ می تواند تاثیر بزرگی روی محیط بگذارد ، در صورتی که هزینه ی زیادی را تحمیل نمی کند . برای مثال می توان گفت اگر خانه ای که دارای دیوارهایی سفید با مبلمانی سبز می باشد را دچار تغییر رنگ کرده و دیوارها را با رنگ زرد و مبلمان را با رنگ طوسی بپوشانیم چگونه خواهد شد؟ بله تغییر بسیاری می کند و تاثیر زیادی می گذارد .

بازسازی ساختمان ساده با هزینه های نجومی . چرا؟

  • رفع آسیب ها به صورت اصولی

یکی از هدف های اصلی بازسازی ساختمان و بازسازی منزل رفع آسیب های آن و بخشیدن عمر دوباره به ساختمان و عناصر و فضاها می باشد . در واقع این کار را می توان عملی به صرفه دانست . چرا که با هزینه ای کم می توان به ساختمان و عناصر جان دوباره بخشید به صورتی که بتوان از آن ها سال ها استفاده نمود .

بازسازی آشپزخانه

  • تغییر کاشی ها

یکی از ترندهای روز طراحی آشپزخانه استفاده از کاشی های طرحدار می باشد . به همین علت در بازسازی ساختمان و منزل می توان از این ترند استفاده نمود . به طور کلی فضای خالی زیادی روی دیوارها در آشپزخانه موجود نمی باشد . چرا که تمامی فضای آشپزخانه را کابینت ها در بر گرفته اند . اما می توان فاصله ی بین کابینت های پایین و کابینت های بالا را از کاشی هایی با طرح های مختلف پر نمود . تغییر و تعویض این کاشی ها می تواند تاثیر زیادی روی حس و حال و چگونگی فضا بگذارد و چون فضای آشپزخانه به تعداد زیادی از آن نیاز ندارد نتیجتا هزینه ی زیادی را هم به کارفرما تحمیل نخواهد کرد .

  • تغییر کابینت ها

همانطور که پیش تر نیز گفته شد کابینت ها بخش زیادی از آشپزخانه را تشکیل می دهند . به همین علت تغییر آن ها می تواند تاثیر زیادی روی محیط بگذارد . برای کمتر شدن هزینه ها می توان تنها رنگ کابینت ها را در بازسازی و یا اگر نیاز به تعمیر دارند ایرادات آن ها را رفع نمود و از چهارچوب و بدنه ی آن دوباره استفاده نمود . در واقع تغییر رنگ و یا شکل درب کابینت ها می تواند ظاهر آشپزخانه را به طور کلی تغییر دهد .

  • تغییر شیرآلات

شیرآلات از جمله جزییات مهم یک ساختمان محسوب می شوند که تمیزی ، سلامت و امروزی بودن آن اهمیت زیادی دارد . درواقع حتی اگر از لوکس ترین و شیک ترین عناصر در دکوراسیون و بازسازی یک خانه و ساختمان استفاده شود ولی جزییاتی مانند شیرآلات به همان شکل آسیب دیده و قدیمی باقی بمانند ، نتیجه مطلوب و تاثیرگذار نخواهد بود .

  • تغییر کفپوش

از آنجایی که تمامی یک فضا نیازمند کفپوش می باشد و آشپزخانه نیز از آن مستثنا نیست ، طرح و رنگ آن می تواند تاثیر زیادی روی فضای آشپزخانه بگذارد . به همین دلیل در بازسازی ساختمان می توان به تغییر کفپوش ها روی آورد و باعث شیک تر دیده شدن فضای آشپزخانه شد .

بازسازی نشیمن

  • ایجاد تغییر در دیوارها

دیوارها را از جمله سطوحی می توان دانست که باعث ایجاد یک فضا می شوند به همین دلیل می توان گفت در همه جای یک ساختمان حضور دارند . برای بازسازی و ایجاد تغییر در نشیمن نیاز است که در ابتدا به تغییر دیوارها پرداخته شد . می توان رنگ دیوارها و یا متریال پوشش دهنده ی آن ها را تغییر داد . همچنین می توان به روش های نوین به طراحی آن ها پرداخت . برای مثال می توان به طراحی دیوار شاخص در بازسازی پرداخت و یا از اکسسوری های مختلف برای تزیین یک دیوار استفاده نمود .

  • ایجاد تغییر در مبلمان

مبلمان را می توان از عناصر اصلی فضای نشیمن دانست که تغییر آن ها تاثیر زیادی روی محیط خواهد گذاشت . می توان تنها به تغییر رنگ و پارچه ی آن ها اکتفا نمود و حس و حال فضا را تغییر داد و یا اگر بودجه محدود نمی باشد می توان به طور کلی مبلمانی جدید با طرحی جدید را جایگزین آن نمود . تنها نکته ای که در این میان اهمیت دارد این است که باید طرح و رنگ مبلمان جدید با سبک دکوراسیون جدید نشیمن همخوانی و هماهنگی داشته باشد .

  • تغییر اکسسوری ها

اکسسوری ها و عناصر تزیینی یک خانه شاید بنظر بیاید تاثیر زیادی روی دکوراسیون فضا و چگونه بنظر رسیدن آن ندارند ، اما با ایجاد تغییر در آن و حتی در نحوه ی چیدمان و استفاده از آن در محیط می توان متوجه تاثیر آن شد . یکی از روش های بازسازی و تغییر دکوراسیون نشیمن تعمیر عناصر دکوراتیو و استفاده ای جدید از آن ها در فضا می باشد که هزینه ی زیادی را به کارفرما تحمیل نمی کند .

بازسازی نمای ساختمان

یکی از اصلی ترین قسمت های هر ساختمان نمای آن می باشد . نمای ساختمان درواقع اولین بخش از هر ساختمان می باشد که افراد را متوجه خود می کند و به همین دلیل چگونگی آن می تواند روی دید افراد و نظر آن ها نسبت به داخل ساختمان تاثیر بگذارد . بازسازی نمای ساختمان می تواند به دلایل مختلف مانند قدیمی شدن طرح نما ، آسیب دیدن متریال های استفاده شده در نما ، ایجاد تنوع و تغییر کاربری ساختمان و … اتفاق بیافتد . برای بازسازی نما باید در ابتدا به بافت محله و نماهای ساختمان های دیگر ، بودجه ی کارفرما ، سلیقه ی کارفرما ، ترندهای طراحی نمای روز ، سبک انتخابی و … توجه نمود و سپس با یک برنامه ریزی درست به بازسازی آن پرداخت . مهم ترین نکته در بازسازی نمای ساختمان این است که باید آسیب هایی که به نما طی سال ها عمر ساختمان وارد شده است بر طرف شود و سپس طرح جدید روی آن به اجرا در بیاید .

هزینه ی بازسازی نما در یک ساختمان می تواند به عوامل مختلفی مانند سبک طرح جدید نما ، متریال های استفاده شده ، متراژ نما و … بستگی داشته باشد اما به طور کلی می توان گفت این نوع بازسازی عملی مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد .

بازسازی ساختمان با متد های جدید و خلاقانه : ۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱

بازسازی ساختمان ساده با هزینه های نجومی . چرا؟

کلام آخر

شرکت معماری هیرادانا را می توان یکی از شرکت های مطرح و متعهد در زمینه ی بازسازی و دیگر زمینه های ساختمان سازی و معماری و دکوراسیون دانست . این شرکت که از کادری مجرب برخوردار می باشد ، می تواند در سرتاسر ایران پروژه های شما را انجام دهد . تنها کافی است با این شرکت از طریق شماره ۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱ ارتباط برقرار کرده و پروژه ی خود را بعد از دریافت مشاوره به مهندسین و طراحان این شرکت بسپارید . از طریق بخش پروژه ها در سایت  www.hiradana.com از نمونه کارها بازدید فرمایید .

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.