تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۶:۵۷
کد خبر : 44545

بازسازی خیابان ولیعصر در راستای پروژه ثبت جهانی

بازسازی خیابان ولیعصر در راستای پروژه ثبت جهانی

بازسازی خیابان ولیعصر در راستای پروژه ثبت جهانی خیابان ولیعصر (عج) در راستای اجرای پروژه ثبت جهانی به همت معاونت های اجتماعی و فرهنگی، برنامه ریزی و توسعه شهری، فنی و عمران، خدمات شهری و محیط زیست و….

بازسازی خیابان ولیعصر در راستای پروژه ثبت جهانی

بازسازی خیابان ولیعصر در راستای پروژه ثبت جهانی

خیابان ولیعصر (عج) در راستای اجرای پروژه ثبت جهانی به همت معاونت های اجتماعی و فرهنگی، برنامه ریزی و توسعه شهری، فنی و عمران، خدمات شهری و محیط زیست و… با لحاظ کردن شاخص های فرهنگی بازسازی و بازپیرایی می شود.

به گزارش ایسنا، سید حمید موسوی شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق افزود: با تخصیص اعتبار، جهت اجرای پروژه ثبت جهانی خیابان ولی‌عصر (عج) در سال ۱۴۰۰، پروژه های احیای پل پارک وی، پیاده رو سازی و احیای ساختمان های قدیمی دو طرفه جداره این خیابان و نصب شاخص های فرهنگی در راستای اجرای پروژه ثبت جهانی خیابان ولیعصر (عج) با همکاری و هماهنگی همه معاونت های اجرایی شهرداری منطقه یک حدفاصل میدان تجریش تا پل پارک وی به انجام می‌رسد.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی افزود: در این راستا اقدامات اجتماعی و فرهنگی در خیابان ولیعصر (عج) نظیر افتتاح گذر گالری ها، پاتوق شهری، تقویت کتاب فروشی ها و کافه کتاب ها در مسیر این خیابان، اجرای برنامه سه شنبه های عکس، کاربری های جاذب جمعیت و پیاده رو سازی از برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در این خیابان است.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.