تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
کد خبر : 58734

بازدید وزیر ورزش و جوانان از امکانات فدراسیون ناشنوایان و تقدیر از کیانوش اصفهانی نژاد مربی برتر پرورش اندام

بازدید وزیر ورزش و جوانان از امکانات فدراسیون ناشنوایان و تقدیر از کیانوش اصفهانی نژاد مربی برتر پرورش اندام

کیانوش اصفهانی نژاد، ورزشکار توانمند، با اخلاق و نامداری هستند که به تازگی به عنوان مربی برتر پرورش اندام در شرق تهران انتخاب شده و هم اینک مدیریت باشگاه ورزشی جیمبکیا را عهده دار می باشد. به گزارش سایت خبری کافه دانش، کیانوش اصفهانی نژاد، ورزشکار توانمند، با اخلاق و نامداری هستند که به تازگی …

کیانوش اصفهانی نژاد، ورزشکار توانمند، با اخلاق و نامداری هستند که به تازگی به عنوان مربی برتر پرورش اندام در شرق تهران انتخاب شده و هم اینک مدیریت باشگاه ورزشی جیمبکیا را عهده دار می باشد.

به گزارش سایت خبری کافه دانش، کیانوش اصفهانی نژاد، ورزشکار توانمند، با اخلاق و نامداری هستند که به تازگی به عنوان مربی برتر پرورش اندام در شرق تهران انتخاب شده است و هم اینک مدیریت باشگاه ورزشی جیمبکیا را عهده دار می باشند. خبرنگار ورزشی ما، به این بهانه، گفتگوی کوتاهی را با ایشان انجام داده است که در ادامه می خوانید:

چرا مربیگری را آغاز کردید؟

عشق! پرورش، راهنمایی و هدایت افراد برای رسیدن بهترین وضعیت جسمانی‌شون و حضورشون بر روی استیج مسابقات و قهرمانی اونها کاری هست که بهش علاقه زیادی دارم و خیلی موفق هستم

مصرف داروها برای افراد مبتدی و بدون هدف مسابقه کار درستی است؟

به هیچ وجه! مصرف استروئید و پپتایدها را برای افراد مبتدی و هدف مسابقه ندارند پیشنهاد نمی‌کنم. حتی در اکثر موارد مصرف این داروها نتیجه منفی دارد. مصرف مکمل‌های استاندارد، تمرین و تغذیه درست برای این افراد بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.

چگونه وارد دنیای بدنسازی شدید؟

در دوران نوجوانی علاقه به داشتن بدن خوب و تنومند آرزوی خیلی از پسران مثل من است و در ۱۵ سالگی برای اولین با وارد باشگاه شدم و آغازگر فصل جدیدی از زندگی من بود.

هدف اصلی شما از فعالیت ورزشی چیست؟

هدف من سلامتی و بدنی سالم برا خودم و جوانان و دوستانم هستش که زندگی سالم رو تجربه کنند

و سخن پایانی …

در پایان متاسفانه بدنسازان مثل گذشته سخت تلاش نمی‌کنند و اغلب دنبال راه‌های میان‌بر برای رسیدن سریع به هر قیمتی هستند. برای موفقیت یک مربی حرفه‌ای نقش کلیدی بازی می‌کند و مصرف داروها مختلف اثر موثر دانش یک مربی با تجربه در زمینه تمرینات و رژیم غذایی را نخواهد داشت.

خبرنگار: کوروش جم

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.