تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
کد خبر : 402

بازداشت عامل آتش زدن بانک در یافت‌آباد

بازداشت عامل آتش زدن بانک در یافت‌آباد

بازداشت عامل آتش زدن بانک در یافت‌آباد رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از بازداشت عامل آتش زدن یک بانک در منطقه یافت‌آباد خبر داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ سعید راستی با اعلام خبر بازداشت عامل به آتش کشیدن یک بانک در جریان اغتشاشات اخیر، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی ناآرامی‌های چند روزه در پی طرح سهمیه‌بندی بنزین، شناسایی و دستگیری عامل انسداد بزرگراه آزادگان و به آتش کشاندن، یک بانک در منطقه یافت‌آباد در دستور کار قرار گرفت.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به شناسایی مخفیگاه این متهم، تصریح کرد: مخفیگاه این آشوبگر در منطقه “یافت‌آباد” شناسایی شد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
این مقام انتظامی از بازداشت متهم در روزگذشته (بیست و سوم آذرماه) در مخفیگاهش خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کرد و به مرجع قضایی معرفی شد.
۳ عنصر اصلی اغتشاشات شهریار دستگیر شدند‌دستگیری ۴ نفر از اعضای شبکه فعال سلطنت‌طلب در ‌اصفهان / برنامه‌ریزی متهمان برای موج دوم اغتشاشاتانتها..

بازداشت عامل آتش زدن بانک در یافت‌آباد

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از بازداشت عامل آتش زدن یک بانک در منطقه یافت‌آباد خبر داد.

بازداشت عامل آتش زدن بانک در یافت‌آباد – اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ سعید راستی با اعلام خبر بازداشت عامل به آتش کشیدن یک بانک در جریان اغتشاشات اخیر، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی ناآرامی‌های چند روزه در پی طرح سهمیه‌بندی بنزین، شناسایی و دستگیری عامل انسداد بزرگراه آزادگان و به آتش کشاندن، یک بانک در منطقه یافت‌آباد در دستور کار قرار گرفت.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به شناسایی مخفیگاه این متهم، تصریح کرد: مخفیگاه این آشوبگر در منطقه "یافت‌آباد" شناسایی شد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی از بازداشت متهم در روزگذشته (بیست و سوم آذرماه) در مخفیگاهش خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کرد و به مرجع قضایی معرفی شد.

۳ عنصر اصلی اغتشاشات شهریار دستگیر شدند‌دستگیری ۴ نفر از اعضای شبکه فعال سلطنت‌طلب در ‌اصفهان / برنامه‌ریزی متهمان برای موج دوم اغتشاشات

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.