تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۳:۱۸
کد خبر : 590690

این چهره سیاسی ایرانی در لندن به جرم «تشویق به تروریسم» به دردسر افتاد+واکنش او

این چهره سیاسی ایرانی در لندن به جرم «تشویق به تروریسم» به دردسر افتاد+واکنش او

این چهره سیاسی ایرانی در لندن به جرم «تشویق به تروریسم» به دردسر افتاد+واکنش او به گزارش منیبان، عطاءالله مهاجرانی در حساب کاربری خود در توییتر با اشاره به گزارش روزنامه گاردین درباره واردکردن اتهام «تشویق به تروریسم» ‌به وی در ماه‌های اخیر و اینکه پلیس به کسانی که این اتهام را علیه مهاجرانی مطرح

این چهره سیاسی ایرانی در لندن به جرم «تشویق به تروریسم» به دردسر افتاد+واکنش او

به گزارش منیبان، عطاءالله مهاجرانی در حساب کاربری خود در توییتر با اشاره به گزارش روزنامه گاردین درباره واردکردن اتهام «تشویق به تروریسم» ‌به وی در ماه‌های اخیر و اینکه پلیس به کسانی که این اتهام را علیه مهاجرانی مطرح کرده‌اند، گفته است مسائل پیچیده مطرح شده نیازمند منابع جدی و زمان بیشتری برای بررسی است، نوشت:

«بنظرم معقول است! من برای پلیس متروپلیتن احترام قائلم و آماده تبیین مواضعم و توضیح درباره کتابم هستم. در پنج ماه پیش که هر روز جلو خانه ما تظاهرات، سازمان مجاهدین و سلطنت طلب و کمونیست برگزار می شد! و هر ساعت برنامه ایران/نال، پلیس متروپلیتن به خانه مان آمدند.

بسیار دقیق و صمیمانه ‌و کارشناسانه صحبت می‌کردند. اطلاعات بسیار دقیق و درستی در مورد سوابق من و کتاب‌هایم داشتند. به نظرم فرصت مناسب و مغتنمی پیش آمده است تا در آستانه چاپ جدید کتاب "نقد توطئه آیات شیطانی" بتوانم با پلیس متروپلیتن رایزنی کنم. گمان نمی‌کنم پلیس تحت تاثیر غوغاسالاران قرار گیرد.»

مردادماه امسال و در پی حمله با چاقو در نیویورک به سلمان رشدی، نویسنده کتاب آیات شیطانی که در آن به ساحت پیامبر اسلام اهانت شده، سازمانی با نام «عدالت برای ایران» در خارج کشور با اتهام «تشویق به تروریسم» شکایتی علیه عطاءالله مهاجرانی تنظیم کرده است.

منبع: ایسنا

منبع خبر

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.