تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر : 584706

این نسخه از چری تیگو 8 فقط 470 میلیون تومان در چین قیمت دارد!

این نسخه از چری تیگو 8 فقط 470 میلیون تومان در چین قیمت دارد!

این نسخه از چری تیگو 8 فقط 470 میلیون تومان در چین قیمت دارد! به تازگی کمپانی چری در چین، نسخه خاصی از چری تیگو 8 را رونمایی کرده که شروع قیمت در کشور چین، معادل 470 میلیون تومان است! کمپانی چری نسخه جدید تیگو 8 را با عنوان خودرویی ویژه رونمایی کرده است. به

این نسخه از چری تیگو 8 فقط 470 میلیون تومان در چین قیمت دارد!

به تازگی کمپانی چری در چین، نسخه خاصی از چری تیگو 8 را رونمایی کرده که شروع قیمت در کشور چین، معادل 470 میلیون تومان است!

کمپانی چری نسخه جدید تیگو 8 را با عنوان خودرویی ویژه رونمایی کرده است. به لحاظ مشخصات فنی این محصول شبیه جتور ایکس 70 یا همان فیدلیتی بهمن موتور خواهد بود و به نوعی از زیربرندهای اقتصادی شرکت چری محسوب می‌شود. اتاق این خودرو برای سال 2018 است و مشخصات جالب توجهی دارد.

مدل خاصی از چری تیگو 8 رونمایی شده است

نسخه اسپشیال چری تیگو 8 در چهار تیپ مختلف راهی بازار می‌شود که قیمت تیپ پایه آن 14500 دلار و قیمت بالاترین نمونه آن به 16400 دلار خواهد رسید. به زبانی دیگر می‌توان نسخه پایه این خودرو را با قیمت 464 میلیون تا 525 میلیون تومان خریداری کرد. گفتنی است که خودروی تازه‌وارد چری در نسخه‌های 5 یا 7 نفره راهی بازار خواهد شد.

از جمله تغییرات مدل ویژه چری تیگو 8 می‌توان به قیمت بالاتر و مشخصات فنی متفاوت اشاره کرد. امکانات رفاهی این کراس اوور شامل دو کیسه هوای جلو می‌شود و متاسفانه کیسه هوای جانبی و کیسه هوای جانبی پرده‌ای ندارد. سرنشینان عقب می‌توانند صندلی‌های ردیف دوم را به دلخواه تنظیم کنند و تنظیم رو به جلو و عقب خواهد بود.

مدل خاصی از چری تیگو 8

از طرفی چری تیگو 8 ویژه مجهز به صفحه نمایش پشت آمپر 7 اینچی و دکمه کروز کنترل است. آپشن‌های دیگر این محصول شامل نمایشگر فشار باد لاستیک، هشدار یادآوری خستگی رانندگی، رادار پارک عقب، تصویر دنده عقب، سیستم پارک خودکار و سیستم بالا رفتن از تپه یا HAC می‌شوند.

نسخه ویژه تیگو 8 مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری شده که می‌تواند حداکثر قدرت 154 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را تولید کند. سیستم انتقال قدرت این خودرو هم به صورت گیربکس 6 سرعته دستی و هم 6 سرعته مرطوب دو کلاچه در دسترس مشتریان خواهد بود.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.