تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۵:۵۸
کد خبر : 58141

این شما و این گجت های جدید و متنوع آمازون؛ از ربات دوست داشتنی آسترو، تا زنگ هوشمند هیلو

این شما و این گجت های جدید و متنوع آمازون؛ از ربات دوست داشتنی آسترو، تا زنگ هوشمند هیلو

این شما و این گجت های جدید و متنوع آمازون؛ از ربات دوست داشتنی آسترو، تا زنگ هوشمند هیلوگجت های جدید آمازون برای سال ۲۰۲۱ معرفی شدند که شامل ربات خانگی Astro، زنگ درب هوشمند Halo و یک نمایشگر/ پروژکتو..

گجت های جدید آمازوناین شما و این گجت های جدید و متنوع آمازون؛ از ربات دوست داشتنی آسترو، تا زنگ هوشمند هیلو

گجت های جدید آمازون برای سال ۲۰۲۱ معرفی شدند که شامل ربات خانگی Astro، زنگ درب هوشمند Halo و یک نمایشگر/ پروژکتور مخصوص کودکان می‌شود.

آمازون ساعاتی پیش میزبان رویداد سخت افزاری پاییزی خود بود. نمی‌دانیم چرا این رویداد که پر بود از جدید آمازون به صورت عمومی پخش نشد، اما خوشبختانه در این پست می‌توانید هر آنچه آمازون در رویداد خود معرفی کرده، از ربات دوست داشتنی آسترو گرفته تا محصولات خانه هوشمند سری Echo را ملاقات کنید.

گجت های جدید آمازون برای سال ۲۰۲۱

ربات خانگی Astro

گجت های جدید آمازون

در میان تمام گجت های جدید آمازون که شب گذشته معرفی شدند، یک دیوایس عجیب و غریب ولی جذاب هم دیده می‌شد. این شرکت یک ربات قدرت گرفته از دستیار مجازی الکسا را طراحی کرده است که در خانه شما می‌چرخد و در انجام برخی کارها به شما کمک خواهد کرد. این ربات در واقع سه هدف اصلی دارد. امنیت منزل شما را تأمین کند، با آن‌هایی که دوستشان دارید ارتباط تصویری برقرار کند و از حیوانات خانگی شما مراقبت کند. این ربات جذاب، در ابتدای عرضه فقط ۹۹۹ دلار قیمت دارد، اما قیمت آن تا انتهای سال به ۱۴۴۹ دلار خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

آمازون آسترو ؛ به ربات دستیار خانگی آمازون سلام کنید

نمایشگر هوشمند Echo Show 15

گجت های جدید آمازون

آمازون یک مدل دیگر را نیز به خانواده نمایشگرهای هوشمند Encho Show خود اضافه کرد. جدیدترین محصول این کمپانی به یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی ۱۰۸۰p است که به شما اجازه می‌دهد آن را روی دیوار منزل خود مثل دیوار آشپزخانه نصب کنید. آمازون اکو شو ۱۵ از صفحه هوم بازطراحی شده‌ای که شامل ویجت‌های الکسا است، استفاده می‌کند. این نمایشگر هوشمند به یک دوربین و یک قابلیت جدید که اجازه می‌دهد وقتی چهره شما شناسایی شد محتوای روی صفحه نمایش مخصوص به خودتان نشان داده شود نیز مجهز است. آمازون این دیوایس را از اواخر سال ۲۰۲۱ با قیمت ۲۵۰ دلاری عرضه خواهد کرد.

محصولات برند Halo

گجت های جدید آمازون

آمازون دو محصول تناسب اندام جدید سری Halo را شب گذشته رونمایی کرد. اولی مچ‌بند تناسب اندام Halo View است. در واقع آمازون یک نمایشگر رنگی AMOLED را به گجت پوشیدنی Halo خود اضافه کرده است که نتیجه آن ارزان‌تر شدن دیوایس می‌شود. این دیوایس فاقد میکروفون با تشخیص لحن که در نسخه اول استفاده شده بود است؛ با این حال می‌تواند ضربان قلب، حرارت بدن و گام‌های شما را زیر نظر بگیرد. این گجت با قیمت ۸۰ دلاری وارد بازار می‌شود.

آمازون به همراه این مچ‌بند سلامت از دو سرویس جدید خود به نام Halo Fitness و Halo Nutrition نیز رونمایی کرده است که با پرداخت سالانه ۸۰ دلار می‌توانید عضو آن‌ها شوید. اولی، رقیبی برای سرویس اپل فیتنس پلاس است و سایر سرویس‌های ورزشی مشابه است. اما دومی شامل دستورالعمل‌های شخصی و رژیم غذایی می‌شود. این دو سرویس با آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

محصولات برند Ring and Blink

گجت های جدید آمازون

Ring and Blink برند محصولات امنیتی زیرمجموعه کمپانی آمازون است. از مهم‌ترین محصولات این برند می‌توان به Ring Alarm Pro، یک سیستم امنیتی با روتر وای فای مش Eero یکپارچه و همچنین یک زنگ درب تصویری ۵۰ دلاری جدید اشاره کرد.

گجت چت ویدیویی کودکان Glow

گجت های جدید آمازون

یکی دیگر از محصولات جذاب و گجت های جدید آمازون که شب گذشته معرفی شد، Glow نام دارد. Glow یک نمایشگر مخصوص چت ویدیویی کودکان است. Glow شامل پروژکتوری می‌شود که می‌تواند یک فضای بازی ۱۹ اینچی لمسی را روی سطحی که قرار می‌گیرد ایجاد کرده تا کودک از طریق آن به آموزش و بازی بپردازد. قیمت این گجت ۲۴۹.۹۹ دلار خواهد بود و از چند هفته آینده به فروش می‌رسد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.