تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 62047

این سوپرکار پیکاپ است، یک وانت زیبا و خاص از گریت وال چین + عکس

این سوپرکار پیکاپ است، یک وانت زیبا و خاص از گریت وال چین + عکس

این سوپرکار پیکاپ است، یک وانت زیبا و خاص از گریت وال چین + عکسگریت وال چین در نمایشگاه خودرو گوانگژو ۲۰۲۱ از سوپرکار پیکاپ کانسپت پرده برداشت. این خودرو در واقع ترکیبی از یک پیکاپ و خودرو اسپرت است. ..

این سوپرکار پیکاپ است، یک وانت زیبا و خاص از گریت وال چین + عکس

گریت وال چین در نمایشگاه خودرو گوانگژو ۲۰۲۱ از سوپرکار پیکاپ کانسپت پرده برداشت. این خودرو در واقع ترکیبی از یک پیکاپ و خودرو اسپرت است. در ادامه با مشخصات این خودرو مفهومی آشنا می‌شویم.

شرکت گریت وال چین در نمایشگاه خودرو گوانگژو ۲۰۲۱ با معرفی سوپرکار پیکاپ کانسپت توانست نگاه بسیاری را به خود جلب کند. این خودرو مفهومی که حتی لقب عجیب‌ترین خودرو نمایشگاه خودرو گوانگژو را نیز به خود اختصاص داده در واقع ترکیبی از یک خودرو اسپرت و پیکاپ محسوب می‌شود. گریت وال امیدوار است با این محصول جدید بتواند سهم زیادی از بازار وانت‌های آفرودی را از آن خود کند.

مشخصات سوپرکار پیکاپ گریت وال

سوپرکار پیکاپ

گریت وال، سوپرکار پیکاپ کانسپت خود را بر پایه پیکاپ کینگ کونگ کنون توسعه داده است. در واقع گریت وال برای این پیکاپ یک بادی کیت ویژه را در نظر گرفته و با کاهش ارتفاع توانسته آن را به یک خودرو جذاب همانند خودروهایی که در بازی‌های ویدیویی یا فیلم‌های سریع و خشن حضور دارند تبدیل کند.

سوپرکار پیکاپ

کینگ کونگ کنون جزو پیکاپ‌های پرفروش چینی محسوب می‌شود که در کلاس پیکاپ‌هایی چون تویوتا هایلوکس و فورد رنج قرار دارد. اکنون نیز گریت وال توانسته خودرویی را بر پایه این پیکاپ چینی طراحی کند که دارای ظاهری اسپرت و جذاب بوده و قطعا می‌تواند با ورود به بازار به فروش بالایی دست پیدا کند. از ویژگی‌های طراحی این خودرو نیز می‌توان به جلوپنجره حجیم، چراغ‌های اصلی LED و گلگیرهای برجسته اشاره کرد.

سوپرکار پیکاپ

گفتنی است گریت وال علاوه بر این که سوپرکار پیکاپ کانسپت را بر پایه کینگ کونگ کنون طراحی کرده است، در گذشته نیز چند کانسپت را بر پایه آن توسعه داده بود، اما نتوانست همانند این محصول نگاه علاقه‌مندان به پیکاپ‌ها را به خود جلب کند.

سوپرکار پیکاپ

با توجه به این که سوپرکار پیکاپ گریت وال در ردیف خودروهای پیکاپ آفرودی قرار می‌گیرد، اما دارای ارتفاع بسیار کمی بوده و سپرهای عضلانی آن با زمین فقط چند انگشت فاصله دارند. برای این خودرو از تایرهای نوع استاندارد خیابانی در نظر گرفته شده است. همچنین طراحان با تغییراتی چون اسپویلر انتهای خودرو، رکاب‌های جانبی آیرودینانمیک، زاویه کمبر منفی چرخ‌های جلو و افزایش عرض محورها این پیکاپ را به یک خودرو مسابقه‌ای تبدیل کردند. چهار خروجی اگزوز و دیفیوزر حجیم در بخش عقب نیز از سار ویژگی‌های خاص این خودرو محسوب می‌شود.

سوپرکار پیکاپ

گریت وال در خصوص مشخصات فنی این سوپرکار پیکاپ جزئیاتی را منتشر نکرده است، اما از آنجایی که ای خودرو بر پایه نسخه تولید انبوه پیکاپ کینگ کونگ کنون توسعه پیدا کرده می‌توان گفت احتمالا این خودرو به یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ مجهز خواهد شد. گفتنی است پیکاپ کینگ کونگ کنون دارای ظرفیت حمل بار فقط ۵۰۰ کیلوگرمی است، اما رقبای آن یعنی تویوتا هایلوکس و ایسوزو D-MaX قادرند بیش از ۱۰۰۰ کیلوگرم را حمل کنند که از توان بالای آنها حکایت دارد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.