تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۴۴
کد خبر : 71456

این خودرو خاص، هدیه عروسی دیوید بکام به پسرش است

این خودرو خاص، هدیه عروسی دیوید بکام به پسرش است

این خودرو خاص، هدیه عروسی دیوید بکام به پسرش استهدیه عروسی دیوید بکام به پسر و عروسش یک خودروی جگوار XK140 است که چندین هزار دلار قیمت دارد. مشخصات این خودروی برقی را در ادامه بخوانید.
دیوید بکهام، یک..

این خودرو خاص، هدیه عروسی دیوید بکام به پسرش است

هدیه عروسی دیوید بکام به پسر و عروسش یک خودروی جگوار XK140 است که چندین هزار دلار قیمت دارد. مشخصات این خودروی برقی را در ادامه بخوانید.

دیوید بکهام، یکی از سلبریتی های علاقه‌مند به خودروهای کلاسیک و لوکس است. این فوتبالیست باسابقه که چند سالی است از مستطیل سبز خداحافظی کرده، دوران بازنشستگی خود را با خرید خودروهای لوکس و گران قیمت و افزودن آن‌ها به کلکسیون خود سر می‌کند.

هدیه عروسی دیوید بکام به فرزندش

بکهام به تازگی و پس از ازدواج پسرش با نیکولا پلتز، به او یک دستگاه خودروی الکتریکی کلاسیک با برند جگوار هدیه داد. قیمت این خودروی برقی جگوار ۳۵۰ هزار پوند و نام اصلی آن XK140 است. گفتنی است که دیوید بکهام برای اینکه این خودرو سرپا شود، به بازسازی موتور آن پرداخته و در همین راستا حدود ۵۰۰ هزار دلار هزینه کرده است.

هدیه عروسی دیوید بکام

جگوار XK140 یک خودروی برقی دو نفره است که رنگ آن آبی روشن و روباز است. فضای کابین آن نیز به رنگ کرم درآمده است. همان‌طور که گفتیم XK140 یک خودروی دونفره و روباز است که در سال ۱۹۵۴ به تولید رسیده و متخصصانی از Silverstone به طراحی آن پرداخته‌اند.

شرکت لوناز دیزاین یکی از کمپانی‌های انگلیسی است که به برقی کردن خودروهای این چنینی می‌پردازد و سرمربی سابق انگلیس از سال ۲۰۲۱ به سرمایه گذاری در آن پرداخته است. شرکت لوناز در نزدیکی محل مسابقات جایزه بزرگ بریتانیا، سیلورستون، در نورث همپتون شایر واقع گردیده و همچنان خودروهایی نظیر بنتلی فلایگ اسپرز و رنجروورهای الکتریکی را برقی می‌کند.

هدیه عروسی دیوید بکام

آن طور که منابع خبری نزدیک به دیوید بکهام گفته‌اند، هم اکنون خودروی جگواری که او خریده، مجهز به یک شاسی ارتقایافته با ترمزها، سیستم تعلیق و فرمان اصلاح شده است. همچنین یکسری تغییرات دیگر نیز در داشبورد و دیگر ابزارآلات صورت گرفته است. بنیانگذار و مدیرعامل لوناز، آقای دیوید لورنز گفته:

با ساخت جگوار XK140 مفتخریم که شکاف بین زندگی حرفه‌ای بکهام را با سرمایه گذاری‌اش در شرکت لوناز دیزاین را پر کنیم. این خودروی قابل توجه، هدیه مناسبی به پسرش بروکلین و عروسش نیکولا در روز عروسی آنهاست. از هر نظر، این خودروی کلاسیک الکتریکی فوق‌العاده لوناز نماد آینده‌ای روشن و مثبت است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.