تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۳:۰۰
کد خبر : 592912

این آقای لیسانسه سه زن را آزار داد و از آنها فیلم گرفت

این آقای لیسانسه سه زن را آزار داد و از آنها فیلم گرفت

این آقای لیسانسه سه زن را آزار داد و از آنها فیلم گرفت به گزارش منیبان؛ چندی پیش زن مهندسی به مأموران پلیس شکایتی را ارائه کرد و مدعی شد از سوی مردی مورد تجاوز قرار گرفته ‌است. این زن گفت: مدتی پیش دوستم را که از شوهرش جدا شده‌ بود، دیدم و متوجه شدم

این آقای لیسانسه سه زن را آزار داد و از آنها فیلم گرفت

به گزارش منیبان؛ چندی پیش زن مهندسی به مأموران پلیس شکایتی را ارائه کرد و مدعی شد از سوی مردی مورد تجاوز قرار گرفته ‌است. این زن گفت: مدتی پیش دوستم را که از شوهرش جدا شده‌ بود، دیدم و متوجه شدم به شدت افسرده شده و حتی ممکن است خودکشی کند.

بعد از کلی صحبت‌کردن با او متوجه شدم مردی به او تعرض کرده از این صحنه فیلم گرفته و اخاذی کثیفی به راه انداخته است. هرچه اصرار کردم به پلیس شکایت کند قبول نکرد و گفت آن مرد تهدید کرده به اعضای خانواده‌اش هم تعرض می‌کند. شماره تلفن مرد جوان را گرفتم و خودم با او تماس گرفتم و با هم قرار ملاقات گذاشتیم. به او گفتم نباید این‌کار را بکند.

مرد جوان خود را یک عاشق نشان داد و گفت چون دوستم به او بی‌محلی کرده این کار را کرده‌ است و قصد ازدواج دارد. این مرد که دانشجوی فوق‌لیسانس یک رشته فنی است اعتماد من را جلب کرد، طوری که آن شب قرار بود به میهمانی بروم، به من گفت دنبالم می‌آید و من هم قبول کردم. وقتی آمد به جای اینکه من را به خانه ببرد به یک ویلا برد و تهدیدم کرد اگر به خواسته‌اش تن ندهم من را می‌کشد.

او به من تجاوز کرد و از این صحنه فیلم گرفت، من هم تصمیم به شکایت گرفتم. مأموران پلیس، دوست این زن را احضار و از او بازجویی کردند. زن جوان گفت: من چند سال پیش در یک سوپرمارکت با این مرد آشنا شدم. او از من تلفنم را خواست تا به گوشی خودش زنگ بزند و تلفن همراهش را که گم کرده ‌است، پیدا کند.

خواسته‌اش خیلی معقول به نظر می‌رسید اما از این راه در واقع شماره من را گرفت و دیگر دست از سرم برنداشت. حتی وقتی ازدواج کردم به سراغم آمد و آن‌قدر اذیت کرد که شوهرم من را طلاق داد. یک‌بار با دوستم به خانه‌اش رفتم. او در آنجا به‌زور به هر دوی ما تعرض کرد و فیلم گرفت و با آن فیلم، ما را تهدید می‌کرد. متهم با دستور بازپرس بازداشت شد.

او وقتی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران انتقال یافت منکر تجاوز به این سه زن شد و گفت: آنها خودشان خواستار رابطه بودند و فیلمی هم وجود ندارد، اما زمانی که مأموران خانه او را مورد بررسی قرار دادند کارت حافظه‌ای را که فیلم‌ها در آن نگهداری می‌شد، پیدا کردند.

اما متهم همچنان منکر تعرض شده و گفته‌ است قصد اخاذی نداشته و فیلم‌ها را تفریحی تهیه ‌کرده ‌است. همچنین دو فیلم دیگر از او به دست آمده ‌است که تحقیقات درخصوص قربانیان آن ادامه دارد.

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.