تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 39410

اینکه شهرها باز باشد و به مردم گفته شود سفر نوروزی نروند تناقض است

اینکه شهرها باز باشد و به مردم گفته شود سفر نوروزی نروند تناقض است

امام جمعه بوشهر: اینکه شهرها باز باشد و به مردم گفته شود سفر نوروزی نروند تناقض است ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: اینکه تردد به شهرها آزاد باشد و بعد به مردم گفته ..

امام جمعه بوشهر:

اینکه شهرها باز باشد و به مردم گفته شود سفر نوروزی نروند تناقض است

اینکه شهرها باز باشد و به مردم گفته شود سفر نوروزی نروند تناقض است

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: اینکه تردد به شهرها آزاد باشد و بعد به مردم گفته شود سفر نوروزی نروند یک تناقض است که ضرورت دارد در این خصوص مدیریت لازم انجام شود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه ۲۹ اسفندماه گفت: مدیریت پیشگیری و کنترل بیماری‌های واگیر نیاز به شرایط فوق‌العاده علمی و دقیق نظارتی دارد. امید است در برنامه‌ریزی‌های آینده با مدیریت علمی قوی و همراه با نظارت ویژه در زمینه سلامت به مردم خدمت‌رسانی مطلوبی انجام شود.

وی افزود: سال گذشته بسیار پر فراز و نشیب و با مشکلات اقتصادی فراوانی همراه بود اما با این وجود حماسه‌هایی از قبیل تلاش‌ها و مجاهدت کادر درمان برای حفظ جان مردم در برابر ویروس کرونا نیز در آن دیده شد.

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: قطعا بخشی از تلخی‌ها و مشکلات سال ۹۹ متاثر از شیوع ویروس کرونا بود که موجب شد تعداد زیادی از هم‌وطنان ما جان خود را از دست بدهند.

نماینده ولی فقیه در بوشهر تاکید کرد: در سال پیش رو مسئولان بایستی در راه رفع مشکلات معیشتی و همچنین بیکاری جوانان تلاش کنند و این تلاش باید در عمل دیده شود به گونه‌ای که مردم بهبود وضعیت معیشتی و بهتر شدن شرایط جامعه را به خوبی لمس کنند.

آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: سال گذشته به لحاظ مسائل اقتصادی و معیشت نیز مشکلات عدیده ای برای مردم ایجاد شد که با اجرای رزمایش مواسات رهبر معظم انقلاب بخشی از آسیب ها به اقشار مختلف در اثر شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی جبران شد.

وی افزود: در ایران به عنوان یک کشور انقلابی و اسلامی باید برنامه‌های فرهنگی و مسائل مرتبط با آن مورد توجه جدی قرار بگیرد و در فضاهای عمومی نیز اصول مهمی چون اخلاق محوری و تکریم مردم در ردیف اولویت‌های اصلی متولیان و مسئولان قرار گیرد.

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به طرح مواسات و ضرورت همدلی با نیازمندان تصریح کرد: در روزهای پایانی سال مردم باید در حد توان خود به نیازمندان کمک کنند تا آنان نیز بتوانند سال نو را با خوشحالی آغاز کنند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.