تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
کد خبر : 71097

اینها پولدارترین افراد زیر ۳۰ سال جهان هستند

اینها پولدارترین افراد زیر ۳۰ سال جهان هستند

اینها پولدارترین افراد زیر ۳۰ سال جهان هستندلیست پولدارترین افراد زیر ۳۰ سال جهان منتشر شد. طبق این لیست، مدیر ارشد فناوری صرافی ارزهای دیجیتال FTX توانست لقب پولدارترین فرد زیر ۳۰ سال جهان را از آن خ..

اینها پولدارترین افراد زیر ۳۰ سال جهان هستند

لیست پولدارترین افراد زیر ۳۰ سال جهان منتشر شد. طبق این لیست، مدیر ارشد فناوری صرافی ارزهای دیجیتال FTX توانست لقب پولدارترین فرد زیر ۳۰ سال جهان را از آن خود کند.

مجله فوربز با استفاده از قیمت سهام و نر خ ارز از ۱۱ مارس توانسته ثروت شخصی ثروتمندترین افراد جهان را محاسبه کرده و لیستی از پولدارترین افراد زیر ۳۰ سال جهان را منتشر کند. در این لیست ۱۲ میلیاردر زیر ۳۰ سال وجود دارند که مجموع دارایی خالص آنها به ۲۵.۸ میلیارد دلار می‌رسد؛ همچنین از این تعداد ۷ نفر خود ساخته، ۴ نفر از ادامه تحصیل در دانشگاه انصراف داده و یک نفر نیز نوجوان است.

لیست پولدارترین افراد زیر ۳۰ سال جهان

در لیست زیر می‌توانید با اسامی و میزان ثروت پولدارترین افراد زیر ۳۰ سال جهان آشنا شوید:

  1. گری وانگ: ۵.۹ میلیارد دلار
  2. گوستاو مگنار ویتزو: ۴.۵ میلیارد دلار
  3. کوین دیوید لمان: ۲.۴ میلیارد دلار
  4. رایان برسلو: ۲ میلیارد دلار
  5. آستین راسل: ۱.۶ میلیارد دلار
  6. پدرو فرانچسکی: ۱.۵ میلیارد دلار
  7. وانگ زلونگ: ۱.۵ میلیارد دلار
  8. هنریک دوبوگراس: ۱.۵ میلیارد دلار
  9. الکساندرا آندرسن: ۱.۳ میلیارد دلار
  10. کاترینا آندرسن: ۱.۳ میلیارد دلار
  11. استنلی تانگ: ۱.۲ میلیارد دلار
  12. اندی فانگ: ۱.۱ میلیارد دلار

طبق اعلام موسسه فوربس، گری وانگ که به عنوان یکی از بنیان‌گذاران و مدیر ارشد فناوری صرافی ارزهای دیجیتال FTX شناخته می‌شود توانست با ثروت ۵.۹ میلیارد دلار در صدر لیست پولدارترین افراد زیر ۳۰ سال جهان جای بگیرد. جایگاه دوم این لیست به گوستاو مگنار ویتزو ۲۸ ساله که وارث مزرعه ماهیگیری نروژ است با دارایی خالص ۴.۵ میلیارد دلار تعلق گرفت.

کوین دیوید لمان نیز با ۱۹ سال سن و ثروتی برابر با ۲.۴ میلیارد دلار در جایگاه سوم این لیست به چشم می‌خورد. وی همانند سال قبل توانست لقب جوان‌ترین میلیاردر جهان را نیز از آن خود کند. رایان برسلو ۲۷ ساله با ثروت ۲ میلیارد دلاری خود موفق شد به رتبه چهارم این لیست دست پیدا کند، وی از ادامه تحصیل در دانشگاه استنفورد انصراف داد و پس از آن توانست نرم افزار پرداخت بولت (Bolt) را راه‌اندازی کند.

آستین راسل ۲۷ ساله که به عنوان موسس و مدیر اجرایی شرکت فاوری‌های حسگر خودرو لومینار شناخته می‌شود نیز با دارایی ۱.۶ میلیارد دلار در جایگاه پنجم جای گرفت. در لیست پولدارترین افراد زیر ۳۰ سال جهان فقط نام ۲ زن به چشم می‌خورد؛ خواهران نروژی الکساندرا و کاترینا آندرسن توانستند هر کدام با ثروت ۱.۳ میلیارد دلاری خود جایگاه نهم و دهم را از آن خود کنند.

گفتنی است طبق اعلام موسسه فوربس، ایلان ماسک، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی شرکت تسلا و اسپیس ایکس با ثروت خالص ۲۱۹ میلیارد دلار توانست لقب ثروتمندترین فرد جهان را به خود اختصاص دهد.

منبعthenationalnewsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.