تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 64206

اینها بهترین عکس های گلکسی S22 و S22 اولترا تا به امروز هستند

اینها بهترین عکس های گلکسی S22 و S22 اولترا تا به امروز هستند

اینها بهترین عکس های گلکسی S22 و S22 اولترا تا به امروز هستند بهترین تصاویر لو رفته از گلکسی S22، گلکسی S22 اولترا سامسونگ تا به امروز لو رفت. در این عکس های جدید، پرچم داران ۲۰۲۲ سامسونگ ا..

اینها بهترین عکس های گلکسی S22 و S22 اولترا تا به امروز هستند

بهترین تصاویر لو رفته از گلکسی S22، گلکسی S22 اولترا سامسونگ تا به امروز لو رفت. در این عکس های جدید، پرچم داران ۲۰۲۲ سامسونگ از تمام زوایا قابل مشاهده هستند.

کره‌ای‌ها کم کم آماده معرفی گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22 می‌شوند. همیشه مراسم معرفی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ دارای جذابیت بالایی است. اما به نظر می‌رسد امسال، با توجه به افشای عکس های گوشی‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 اولترا با کیفیت بالا، سامسونگ حداقل در زمینه طراحی، نتواند ما را شگفت‌زده کند. در ادامه می‌توانید عکس ها و برخی اطلاعات فاش شده از گلکسی S22 و گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را مشاهده کنید.

طراحی و ویژگی‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 اولترا سامسونگ

تا به امروز منابع زیادی از جمله ۹۱Mobiles، عکس های گلکسی S22 و S22 اولترا را منتشر کرده اند. این تصاویر، پرچمدارهای جدید سامسونگ را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. در تصاویر منتشر شده، تفاوت‌های زیادی بین دو گوشی گلکسی S22 و S22 اولترا وجود دارد. سامسونگ تلاش کرده تا گلکسی اس ۲۲ اولترا، بتواند هم در زمینه طراحی و هم در زمینه ویژگی‌هایی مانند جایگاه قلم اس پن، جانشین مناسبی برای سری محبوب گلکسی نوت باشد.

عکس گلکسی S22
عکس گلکسی S22
عکس گلکسی S22
عکس گلکسی S22
عکس گلکسی S22
عکس گلکسی S22

در نسخه پایه سری گلکسی S22 اما شاهد طراحی آشناتری هستیم و ماژول دوربین، از بدنه گوشی جدا است. این در حالی است که در نسخه اولترا این سری، دوربین‌ها از بدنه جدا نیستند. با توجه به وجود این تفاوت‌های ظاهری، به نظر می‌رسد معرفی گلکسی S22 Ultra، رسما پایانی بر عمر سری گلکسی نوت باشد و نسخه اولترا سری اس، رسما جانشین این سری شود.

به جز حاشیه‌های خمیده که در گلکسی S22 اولترا وجود دارند، نمایشگر دو گوشی تفاوت زیادی ندارند و دوربین سلفی با استفاده از طراحی موسوم به حفره‌ای روی نمایشگر قرار گرفته است. البته نمایشگر نسخه اولترا، از نمایشگر نسخه پایه بزرگ‌تر خواهد بود.

عکس گلکسی S22 اولترا
عکس گلکسی S22 اولترا
عکس گلکسی S22 اولترا
عکس گلکسی S22 اولترا
عکس گلکسی S22 اولترا

تفاوت‌های گلکسی S22 و S22 اولترا محدود به طراحی و مواردی که در عکس ها مشخص است، نمی‌شوند. گلکسی S22 اولترا به باتری بزرگ‌تری مجهز خواهد بود و گفته می‌شود سامسونگ این گوشی را در یک نسخه یک ترابایتی نیز روانه بازار خواهد کرد.

سری بعدی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ در روزهای آینده معرفی خواهد شد. سامسونگ در این سری از تراشه‌های قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ (با توجه به منطقه جغرافیایی) استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار داریم به همراه معرفی این سری، گوشی مورد انتظار گلکسی S21 FE نیز سرانجام معرفی شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.