تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۵۸
کد خبر : 72212

اینستاگرام پین کردن پست ها را آزمایش می‌کند

اینستاگرام پین کردن پست ها را آزمایش می‌کند

اینستاگرام پین کردن پست ها را آزمایش می‌کنداینستاگرام در حال آزمایش قابلیت پین کردن پست ها در بالای صفحه پروفایل است. قابلیتی که برای برندها، اینفلوئنسرها و عکاسان حرفه‌ای مفید است.
اینستاگرام مشغول آ..

اینستاگرام پین کردن پست ها را آزمایش می‌کند

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت پین کردن پست ها در بالای صفحه پروفایل است. قابلیتی که برای برندها، اینفلوئنسرها و عکاسان حرفه‌ای مفید است.

اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌های مورد علاقه خود را در بالای جدول پست‌های پروفایل خود پین (سنجاق) کنند. در حال حاضر قابلیت پین کردن پست ها در اینستاگرام فقط برای کاربران محدودی فعال شده است. اگر می‌خواهید ببینید شما هم جزو آن‌ها هستید یا نه یکی از پست‌های خود را باز کنید، در بالا سمت راست صفحه روی دکمه سه نقطه ضربه بزنید و از بین گزینه‌های موجود به دنبال گزینه “pin to your profile” بگردید.

در حالی که شما می‌توانید استوری‌هایتان را در بخش Highlight بالای صفحه پین کنید، سنجاق کردن پست‌ها فرآیند به مراتب آسان‌تری خواهد داشت. همچنین یک استوری بعد از گذشت ۲۴ ساعت حذف می‌شود، اما یک پست تا زمانی که خودتان آن را حذف نکنید در پروفایل شما باقی خواهد ماند.

پین کردن پست های اینستاگرام؛ موهبتی برای کسب و کارها

سنجاق کردن پست‌ها قابلیت بسیار مفیدی برای کاربران به خصوص عکاسان حرفه‌ای است که می‌خواهند نمونه کارهایشان را از دیگر پست‌هایی که منتشر می‌کنند، جدا کنند. برندها و اینفلوئنسرها هم قطعاً از داشتن این قابلیت که به آن‌ها اجازه می‌دهد کنترل بیشتری روی صفحه پروفایل خود پیدا کنند خوشحال خواهند شد.

چند ماه پیش بود که یکی از منابع داخلی سیلیکون ولی به نام الکساندرو پالوزی خبر از این ایده‌ی اینستاگرام داده بود و حالا می‌بینیم که این ایده در حال آزمایش توسط برخی از کاربران است. اگر چه در آن زمان پالوزی تصور می‌کرد که پست‌ها در بالای صفحه جایی که هایلایت‌ها حضور دارند، سنجاق خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

آپدیت جدید اینستاگرام، تمام کاربران را به فروشنده‌های آنلاین تبدیل می‌کند

در هر صورت هنوز تصویری از این ویژگی به بیرون درز نکرده است و نمی‌توانیم به طور قطع در موردش صحبت کنیم. اگر شما هم جزو آن دسته کاربرانی هستید که این ویژگی برایتان فعال شده، خوشحال می‌شویم تصاویری از آن را با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

منبع :digitaltrendsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.