تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۴۹
کد خبر : 583369

اینستاگرام می‌خواهد تمام پست‌های ویدیویی را به ریلز تبدیل کند

اینستاگرام می‌خواهد تمام پست‌های ویدیویی را به ریلز تبدیل کند

اینستاگرام می‌خواهد تمام پست‌های ویدیویی را به ریلز تبدیل کند آنطور که از شواهد و قرائن پیداست، اینستاگرام می‌خواهد تمام پست‌های کاربران را به ویدیوهای محبوب ریلز – Reels تبدیل کند. اینستاگرام برای رقابت با تیک تاک در دنیای بلاگینگ، اقدام جدیدی را انجام داده است. با توجه به اسکرین شاتی که Matt Navarra در

اینستاگرام می‌خواهد تمام پست‌های ویدیویی را به ریلز تبدیل کند

آنطور که از شواهد و قرائن پیداست، اینستاگرام می‌خواهد تمام پست‌های کاربران را به ویدیوهای محبوب ریلز – Reels تبدیل کند.

اینستاگرام برای رقابت با تیک تاک در دنیای بلاگینگ، اقدام جدیدی را انجام داده است. با توجه به اسکرین شاتی که Matt Navarra در توییتر خودش قرار داده، اینستاگرام به صورت آزمایشی انتشار تمام پست‌های ویدیویی به صورت یک ریلز را آغاز کرده تا کاربران بیشتری را با این ویژگی محبوب جذب کند.

یکی از سخنگو‌های کمپانی متا (پدر اینستاگرام) در مصاحبه تازه خود گفته است که این بخشی از تلاش توسعه‌دهندگان این کمپانی برای ساده‌سازی و بهبود تجربه ویدیویی روی پلتفرم اینستاگرام است. این پلتفرم قابلیت Reels را برای نخستین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد و با این فرمت ویدیویی کوتاه بازخورد بسیار خوبی را هم دریافت کرد.

این اسکرین شات نشان می‌دهد، پست‌های ویدیویی همگی به صورت ریلز منتشر می‌شوند. اینستاگرام امیدوار است که با تبدیل تمام ویدیوها به Reels بتواند تعامل بیشتری با کاربران برقرار کند. ضمن این که کاربر در این صورت می‌تواند افکت‌های ویدیویی و موسیقی را به ویدیوهای خود اضافه کرده و ویدیوها را در قالب ریلزهای جدیدی ریمیکس کند.

این تغییرات در حال آزمایش است و مشخص نیست که چه زمانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر این ما نمی‌دانیم چه بلایی سر ویدیوهایی که در حال حاضر در اینستاگرام پست شده می‌آید و همچنین آیا شما همچنان می‌توانید ویدیوهای ۱۰ دقیقه‌ای آپلود کنید یا خیر.

حدوداً یک سال قبل بود که آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفته بود که این اپلیکیشن دیگر یک پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس ساده نیست و این کمپانی روی خلق محتوا، ویدیوها، خرید کردن و پیام‌رسانی تمرکز می‌کند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.