تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۶:۲۰
کد خبر : 47800

اینستاگرام قابلیتی شبیه به کلاب هاوس را اضافه می کند

اینستاگرام قابلیتی شبیه به کلاب هاوس را اضافه می کند

اینستاگرام قابلیتی شبیه به کلاب هاوس را اضافه می کندقابلیت اینستاگرام لایو روم که از ماه مارس، امکان تعامل میزبان با ۳ نفر را به صورت همزمان فراهم می‌کند، هم‌اکنون درحال دریافت به‌روزرسانی کوچک اما مهمی است که در آن به میزبان قابلیت بستن صدا یا تصویر افراد حاضر در پخش زنده را می‌دهد. با بستن تصویر، اتاق‌های زنده این برنامه حالتی شبیه به کلاب هوس پیدا می‌کنند و قابلیت بستن صدا، همانند همان چیزی است که در برنامه زوم و گوگل میت (Google Meet) مشاهده کرده‌ایم.
مطالب مرتبط:ویژگی لایو رومز به اینستاگرام اضافه شد
حتی لینکدین هم از کلاب هاوس تقلید می‌کند

این ویژگی انعطاف‌پذیری بیشتری به لایو روم‌های اینستاگرام می‌بخشد و موجب کنترل بیشتر آن توسط میزبان می‌شود و با اضافه شدن گفتگوی صوتی زنده، افراد می‌توانند راه سریع و سبکی برای تعامل با مخاطبان خود داشته باشند. اینستاگرام قطعاً اولین برنامه‌ای نیست که از کلاب هاوس الهام می‌گیرد، در ماه مارس، وبسایت Mashable گزارش داد که شرکت صاحب اینستاگرام، یعنی فیسبوک در حال کار بر روی یک ویژگی صوتی زنده برای اتاق‌های پیامرسان خود است. همچنین گفته می‌شود که ر..

اینستاگرام قابلیتی شبیه به کلاب هاوس را اضافه می کند

قابلیت اینستاگرام لایو روم که از ماه مارس، امکان تعامل میزبان با ۳ نفر را به صورت همزمان فراهم می‌کند، هم‌اکنون درحال دریافت به‌روزرسانی کوچک اما مهمی است که در آن به میزبان قابلیت بستن صدا یا تصویر افراد حاضر در پخش زنده را می‌دهد. با بستن تصویر، اتاق‌های زنده این برنامه حالتی شبیه به کلاب هوس پیدا می‌کنند و قابلیت بستن صدا، همانند همان چیزی است که در برنامه زوم و گوگل میت (Google Meet) مشاهده کرده‌ایم.

مطالب مرتبط:

  • ویژگی لایو رومز به اینستاگرام اضافه شد

  • حتی لینکدین هم از کلاب هاوس تقلید می‌کند

اینستاگرام لایو روم

این ویژگی انعطاف‌پذیری بیشتری به لایو روم‌های اینستاگرام می‌بخشد و موجب کنترل بیشتر آن توسط میزبان می‌شود و با اضافه شدن گفتگوی صوتی زنده، افراد می‌توانند راه سریع و سبکی برای تعامل با مخاطبان خود داشته باشند. اینستاگرام قطعاً اولین برنامه‌ای نیست که از کلاب هاوس الهام می‌گیرد، در ماه مارس، وبسایت Mashable گزارش داد که شرکت صاحب اینستاگرام، یعنی فیسبوک در حال کار بر روی یک ویژگی صوتی زنده برای اتاق‌های پیامرسان خود است. همچنین گفته می‌شود که ردیت (Reddit) در حال بررسی عملکرد چت صوتی مشابه کلاب هاوس می‌باشد.

منبع: Mashable

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.