تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 64938

اینستاگرام به یک قابلیت بسیار کاربردی مجهز می‌شود

اینستاگرام به یک قابلیت بسیار کاربردی مجهز می‌شود

اینستاگرام به یک قابلیت بسیار کاربردی مجهز می‌شود اینستاگرام به‌زودی این اجازه را به کاربران خواهد داد تا جای پست‌های خود را تغییر بدهند. در ادامه با جزئیات بیشتر همراه گجت نیوز باشید.

اف..

اینستاگرام به یک قابلیت بسیار کاربردی مجهز می‌شود

اینستاگرام به‌زودی این اجازه را به کاربران خواهد داد تا جای پست‌های خود را تغییر بدهند. در ادامه با جزئیات بیشتر همراه گجت نیوز باشید.

افشاگر «الساندرو پالوزی» (Alessandro Paluzzi) به‌تازگی در حساب رسمی توییتر خود از افزوده شدن قابلیتی جالب و کاربردی به اینستاگرام در آینده نزدیک خبر داده است که احتمالاً مورد استفاده عده بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت.

قابلیت Edit Grid اینستاگرام

با توجه به گفته‌های پالوزی، اینستاگرام به‌زودی این امکان را برای کاربران فراهم خواهد کرد تا جای پست‌هایشان در صفحه اصلی پیج خود را تغییر بدهند، صرف نظر از اینکه در چه تاریخی آن پست را منتشر کرده‌اند. کاربران با مراجعه به تنظیمات پروفایل و سپس بخش Edit Grid امکان استفاده از این قابلیت را خواهند داشت.

قابلیت Edit Grid اینستاگرام

علاوه بر این، پالوزی جزئیاتی را از استیکرهای جدیدی که اینستاگرام مشغول کار روی آن‌ها است، به اشتراک گذاشته است. در این بین شاهد یک ایموجی ری‌اکشن جدید هستیم. با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که این قابلیت‌های جدید چه زمانی در دسترس قرار خواهند گرفت.

استیکرهای جدید اینستاگرام

همچنین بخوانید:

درآمد نجومی اینفلوئنسرها از اینستاگرام؛ ۴۴ میلیارد تومان برای یک تبلیغ!

گفتنی است اینستاگرام به‌زودی تغییراتی را در فید صفحه اصلی کاربران ایجاد خواهد کرد. طبق اعلام «آدام موسری» (Adam Mosseri)، مدیر عامل این شرکت، طی چند هفته آتی این تغییرات جدید به آزمایش گذاشته می‌شوند و اگر همه‌چیز مطابق برنامه‌ جلو برود، این تغییرات تا قبل از پایان نیمه اول ۲۰۲۲ رسماً روی این شبکه اجتماعی اعمال خواهد شد.

منبع :PhoneArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.