تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۵۷
کد خبر : 71823

اینترنت موبایل ایران ۶ پله صعود کرد؛ آیا چیزی احساس کردید؟

اینترنت موبایل ایران ۶ پله صعود کرد؛ آیا چیزی احساس کردید؟

اینترنت موبایل ایران ۶ پله صعود کرد؛ آیا چیزی احساس کردید؟گزارش جدید وضعیت اینترنت موبایل مربوط به ماه مارس ۲۰۲۲ نشان می‌دهد اینترنت موبایل ایران نسبت به ماه قبل ۶ پله صعود کرد. در ادامه وضعیت اینترنت..

اینترنت موبایل ایران ۶ پله صعود کرد؛ آیا چیزی احساس کردید؟

گزارش جدید وضعیت اینترنت موبایل مربوط به ماه مارس ۲۰۲۲ نشان می‌دهد اینترنت موبایل ایران نسبت به ماه قبل ۶ پله صعود کرد. در ادامه وضعیت اینترنت ایران و جهان را بررسی خواهیم کرد.

گزارش جدید وب‌سایت اسپیدتست مربوط به ماه مارس سال ۲۰۲۲ منتشر شد. طبق این گزارش، متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل ۲۹.۹۶ مگابیت بر ثانیه و میانگین سرعت آپلود اینترنت موبایل نیز ۸.۷۰ مگابیت بر ثانیه است.

اینترنت موبایل ایران

همچنین در این گزارش متوسط سرعت دانلود اینترنت ثابت ۶۲.۵۲ مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت آپلود آن نیز ۲۶.۹۸ مگابیت بر ثانیه گزارش شده است.

کشورهای دارای سریع‌ترین اینترنت موبایل

اینترنت موبایل ایران

کشورهای امارات با سرعت ۱۳۵.۳۵ مگابیت بر ثانیه، نروژ با سرعت ۱۳۴.۷۳ مگابیت بر ثانیه، قطر با سرعت ۱۲۰.۶۹ مگابیت بر ثانیه، کره جنوبی با سرعت ۱۱۷.۹۵ مگابیت بر ثانیه و هلند با سرعت ۱۰۸.۳۳ مگابیت بر ثانیه به ترتیب توانستند جایگاه ۱ تا ۵ اینترنت موبایل در جهان طی ماه ماه مارس ۲۰۲۲ را از آن خود کنند.

کشورهای دارای سریع‌ترین اینترنت ثابت

اینترنت موبایل ایران

همچنین کشورهای سنگاپور با سرعت ۱۹۷.۹۷ مگابیت بر ثانیه، شیلی با سرعت ۱۹۷.۲۸ مگابیت بر ثانیه، تایلند با سرعت ۱۸۷.۸۰ مگابیت بر ثانیه، دانمارک با سرعت ۱۷۰.۳۸ مگابیت بر ثانیه و هنگ‌کنگ با سرعت ۱۶۱.۹۳ مگابیت بر ثانیه نیز موفق شدند به ترتیب در جایگاه ۱ تا ۵ اینترنت ثابت در جهان طی ماه ماه مارس ۲۰۲۲ قرار بگیرند.

صعود ۶ پله‌ای اینترنت موبایل ایران

اینترنت موبایل ایران

بر اساس گزارش وب‌سایت اسپیدتست، میانگین سرعت دانلود اینترنت موبایل ایران ۲۴.۹ مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت آپلود اینترنت موبایل ۹.۳۹ مگابیت بر ثانیه است. چنین ارقامی باعث شده تا ایران در بخش اینترنت موبایل از بین ۱۴۱ کشور در جایگاه ۷۴ قرار بگیرد که از صعود ۶ پله‌ای ایران در این بخش حکایت دارد. ایران در بخش اینترنت موبایل از کشورهای کوزوو، بوتسوانا و میانمار سریع‌تر و از مالزی، فیجی و باهاماس کندتر است.

اینترنت موبایل ایران

همچنین متوسط سرعت دانلود اینترنت ثابت ایران نیز ۹.۹۵ مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت آپلود آن ۱.۱۰ مگابیت بر ثانیه اعلام شده است. ایران با چنین ارقامی همانند ماه قبل از بین ۱۸۲ کشور در جایگاه ۱۴۵ قرار گرفته است. ایران در بخش اینترنت ثابت از کشورهای تانزانیا، اوگاندا و الجزایر سریع‌تر و از کشورهای روآندا، سیرالئون و لیبی کندتر است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.