تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
کد خبر : 69763

ایلان ماسک پوتین را به دوئل دعوت کرد

ایلان ماسک پوتین را به دوئل دعوت کرد

ایلان ماسک پوتین را به دوئل دعوت کرددوئل ایلان ماسک و پوتین شاید آخرین چیزی باشد که مردم جنگ زده اوکراین به آن فکر می‌کنند؛ اما Musk در حرکتی نمادین دیکتاتور روسیه را به نبرد تن به تن دعوت کرده است.
د..

ایلان ماسک پوتین را به دوئل دعوت کرد

دوئل ایلان ماسک و پوتین شاید آخرین چیزی باشد که مردم جنگ زده اوکراین به آن فکر می‌کنند؛ اما Musk در حرکتی نمادین دیکتاتور روسیه را به نبرد تن به تن دعوت کرده است.

در حالی که سیاستمداران و افراد مختلف در تلاش برای پیدا کردن راهی به منظور پایان دادن به تجاوز نظامی روسیه هستند؛ ایلان ماسک میلیاردر معروف دنیای تکنولوژی در حرکتی عجیب ولادیمیر پوتین را به دوئل دعوت کرده است. وی شرط این دوئل را نیز پایان جنگ اوکراین عنوان کرده است.

راه حل ایلان ماسک برای حل بحران اوکراین؛ دعوت پوتین به دوئل

دوئل ایلان ماسک و پوتین

ایلان ماسک در توییت دعوت به دوئل نام پوتین و اوکراین را به زبان روسی نوشته است تا توجه رئیس جمهور روسیه را به خود جلب کند. وی در حال حاضر نیز توجه زیادی را از سمت رسانه‌ها دریافت می‌کند و واقعا مشخص نیست که به جز جلب توجه، چه هدفی از چنین کار عجیب و عامه‌پسندی داشته است. کاری که قطعا کوچکترین کمکی به مردم اوکراین نخواهد کرد.

دوئل ایلان ماسک و پوتین

البته چالش ایلان ماسک به سرعت در فضای اینترنت سر و صدا به پا کرد و واکنش‌های زیادی را در پی داشت. به عنوان مثال Travladd Crypto که از کارشناسان حوزه رمز‌ ارز به حساب می‌آید، گفت:

برادر، من هم کمی از چیزی که میزنی را لازم دارم!

کاربر دیگری به نام GreenTeaMonster گفت:

به نظرم بهترین کار این است که رهبران جهان این موضوع را تن به تن حل کنند. بنابراین زلنسکی در برابر پوتین. همچنین اگر قوانین جهان تغییر می‌کرد تا رهبران به جای ارتش‌ها با هم بجنگند، فکر می‌کنم که Manny Pacquiao (بوکسور و سیاستمدار فیلیپینی) در انتخابات بعدی پیروز میشد.

همچنین یکی از کاربران توییتر از به زبان روسی از ایلان ماسک پرسید که آیا اگر پوتین چالش او را قبول کند، شگفت زده خواهد شد. ماسک در جواب این کاربر، دوئل با پوتین را باعث افتخار خود دانست. ایلان ماسک در ادامه رفتار دلقک‌وار خود اکانت توییتر کرملین را تگ کرد و از آنها پرسید که آیا پوتین چالش را قبول خواهد کرد یا خیر.

دوئل ایلان ماسک و پوتین

جنگ روسیه و اوکراین؛ چیزی که ایلان ماسک می‌خواهد با دوئل حل کند

بنیان‌گذار ۵۰ ساله اسپیس ایکس و تسلا بیش از ۷۷ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد و به همین خاطر تنها چند دقیقه پس از به چالش کشیدن پوتین، توییت مربوطه بیش از ۶۸۰۰ دفعه ریتوییت شد و بیش از ۳۲ هزار لایت دریافت کرد. تاکنون هیچ واکنشی از سمت طرف روسی دریافت نشده است و البته انتظار هم نداریم که کرملین به چنین موضوع بی‌اهمیتی وارد شود.

پیشتر ایلان ماسک در رابطه با کاهش نیاز اروپا به روسیه برای تامین انرژی نیز اظهار نظر کرده بود:

کاملا واضح است که اروپا باید نیروگاه‌های اتمی غیر فعال خود را مجددا راه‌اندازی کند و خروجی نیروگاه‌های فعلی را هم افزایش دهد.

البته دعوت پوتین به دوئل تنها اقدام ایلان ماسک در رابطه با جنگ روسیه و اوکراین نبوده است و پیشتر نیز شاهد فعال شدن پوشش اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در اوکراین در واکنش به آسیب دیدن زیرساخت‌های ارتباطی این کشور بودیم. نظر شما درباره حرکت اخیر ایلان ماسک چیست؟

منبع :Daily Starمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.