تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 72847

ایلان ماسک ممکن است مدیر عامل توییتر شود؛ اما به طور موقت

ایلان ماسک ممکن است مدیر عامل توییتر شود؛ اما به طور موقت

ایلان ماسک ممکن است مدیر عامل توییتر شود؛ اما به طور موقتایلان ماسک حال و بعد از خرید توییتر،‌ ممکن است به طور موقت و برای مدت کوتاهی مدیر عامل توییتر شود. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.
دیوید فابر خب..

ایلان ماسک ممکن است مدیر عامل توییتر شود؛ اما به طور موقت

ایلان ماسک حال و بعد از خرید توییتر،‌ ممکن است به طور موقت و برای مدت کوتاهی مدیر عامل توییتر شود. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

دیوید فابر خبرنگار شناخته شده CNBC روز پنجشنبه و به نقل از منابعی ناشناش گزارش داد که انتظار می‌رود ایلان ماسک بعد از تکمیل قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خود برای خرید توییتر، برای مدتی کوتاه سمت مدیر عامل توییتر را به دست گرفته و برای چندماه این شرکت را اداره کند.

ایلان ماسک مدیر عامل موقت توییتر خواهد بود

همچنین به گزارش رویترز، ماسک در زمان جمع‌آوری بودجه مورد نیاز برای خرید توییتر، بدون اینکه هیچ نام خاصی را مشخص کند به بانک‌ها و وام‌دهندگان گفته مدیرعامل جدیدی برای توییتر مدنظر دارد.

در حال حاضر انتظار می‌رود مدیرعامل فعلی،‌ پاراگ آگروال که از ماه نوامبر جانشین جک دورسی شده تا پایان فرایند فروش توییتر که ممکن است در حدود ۶ ماه به طول انجامد در سمت مدیرعاملی باقی بماند.

خرید توییتر توسط ایلان ماسک

برخی اسناد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا در روز پنجشنبه فاش کرده که ماسک ۷ میلیارد دلار دریافتی از ۱۹ سرمایه‌گذار برای خرید توییتر دریافت کرده که از مهمترین نام‌ها در آن فهرست باید به لری الیسون بنیانگذار اوراکل، شاهزاده الولید بن طلال از عربستان سعودی و صرافی ارز دیجیتال بایننس اشاره کرد. به گفته بلومبرگ این بودجه جدید تا حد زیادی باعث کاهش ریسک معامله خرید توییتر برای ماسک و وام‌دهندگانش شده است.

ماسک که تسلا، اسپیس ایکس و دیگر شرکت‌ها را اداره می‌کند ماه گذشته پیشنهادی برای خرید کامل توییتر و خصوصی کردن این شرکت ارائه کرد. ماسک اعلام کرده که در مورد توییتر خواهان عدم تعدیل محتوا به شیوه سابق است و در راستای درآمدزایی بیشتر برای این شبکه اجتماعی، پیشنهاد کرده که برخی گروه‌ها مانند سیاستمداران و کسب و کارهای بزرگ برای استفاده از توییتر هزینه بپردازند.

منبع :cnetمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.