تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 52756

ایلان ماسک: سایبرتراک از سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب استفاده خواهد کرد

ایلان ماسک: سایبرتراک از سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب استفاده خواهد کرد

ایلان ماسک: سایبرتراک از سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب استفاده خواهد کردایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، اخیراً در توییتر در پاسخ به سوالات مربوط به خودروی سایبرتراک به سه نکته اشاره کرد. براساس صحبت‌های او، نسخه‌ی نهایی این خودرو دقیقاً مشابه نسخه‌ی رونمایی‌شده در سال ۲۰۱۹ که تا به حال چندین بار در خیابان‌های کالیفرنیا، تگزاس و نیویورک مشاهده شده است، خواهد بود. از این رو هیچ تغییری در ظاهر خودرو صورت نخواهد گرفت.
مطالب مرتبط:فراخوان تسلا برای بازگردانی بیش از ۲۸۵ هزار خودرو در چین به خاطر نقص ایمنی
محبوب ترین خودروها در یوتیوب؛ ۴ خودروی تسلا در بین ۱۰ برتر
نکته‌ی دوم در مورد این خودرو، استفاده‌ی آن از سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌‌های عقب بوده که باعث افزایش شعاع گردش و قابلیت مانور آن می‌شود. هنوز مشخص نیست که سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب این خودرو همانند بسیاری از خودروهای دیگر حالتی ساده داشته و یا همانند خودروی برقی GMC Hummer امکان حرکت به‌صورت مورب را فراهم می‌آورد. نکته‌ی سومی که ایلان ماسک به آن اشاره کرد، قابلیت‌های فوق‌العاده‌ی دیگر خودروی تسلا سایبرتراک است که تا به حال از آن‌ها ..

ایلان ماسک: سایبرتراک از سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب استفاده خواهد کرد

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، اخیراً در توییتر در پاسخ به سوالات مربوط به خودروی سایبرتراک به سه نکته اشاره کرد. براساس صحبت‌های او، نسخه‌ی نهایی این خودرو دقیقاً مشابه نسخه‌ی رونمایی‌شده در سال ۲۰۱۹ که تا به حال چندین بار در خیابان‌های کالیفرنیا، تگزاس و نیویورک مشاهده شده است، خواهد بود. از این رو هیچ تغییری در ظاهر خودرو صورت نخواهد گرفت.

مطالب مرتبط:

  • فراخوان تسلا برای بازگردانی بیش از ۲۸۵ هزار خودرو در چین به خاطر نقص ایمنی

  • محبوب ترین خودروها در یوتیوب؛ ۴ خودروی تسلا در بین ۱۰ برتر

نکته‌ی دوم در مورد این خودرو، استفاده‌ی آن از سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌‌های عقب بوده که باعث افزایش شعاع گردش و قابلیت مانور آن می‌شود. هنوز مشخص نیست که سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب این خودرو همانند بسیاری از خودروهای دیگر حالتی ساده داشته و یا همانند خودروی برقی GMC Hummer امکان حرکت به‌صورت مورب را فراهم می‌آورد. نکته‌ی سومی که ایلان ماسک به آن اشاره کرد، قابلیت‌های فوق‌العاده‌ی دیگر خودروی تسلا سایبرتراک است که تا به حال از آن‌ها رونمایی نشده است.

نظرات خود در مورد خودروی سایبرتراک را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: InsideEvs

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.