تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 72975

ایلان ماسک: درآمد توییتر را ۵ برابر می‌کنم

ایلان ماسک: درآمد توییتر را ۵ برابر می‌کنم

ایلان ماسک: درآمد توییتر را ۵ برابر می‌کنمایلان ماسک که اخیرا طی قراردادی با مبلغ ۴۴ میلیارد دلار مالک شبکه اجتماعی توییتر شد به تازگی اعلام کرد درآمد توییتر را به ۵ برابر افزایش خواهد داد.
ایلان ماسک..

ایلان ماسک: درآمد توییتر را ۵ برابر می‌کنم

ایلان ماسک که اخیرا طی قراردادی با مبلغ ۴۴ میلیارد دلار مالک شبکه اجتماعی توییتر شد به تازگی اعلام کرد درآمد توییتر را به ۵ برابر افزایش خواهد داد.

ایلان ماسک اخیرا طی قراردادی به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار توانست مالکیت توییتر را از آن خود کند. ثروتمندترین فرد جهان اکنون کنترل این شبکه اجتماعی محبوب را بر عهده دارد و می‌خواهد آن را به مکانی برای آزادی بیان تبدیل کند. علاوه بر این، ایلان ماسک برای درآمدزایی بیشتر از توییتر نیز برنامه‌هایی را در نظر گرفته که در ادامه با جزئیات آنها آشنا خواهیم شد.

۵ برابر شدن درآمد توییتر تا سال ۲۰۲۸

طبق برنامه‌ریزی‌هایی که ایلان ماسک انجام داده قرار است در دوره مدیریت جدید، حدود ۴۵ درصد از کل درآمد این شبکه اجتماعی از طریق تبلیغات تامین شود. همچنین متوسط درآمد توییتر به ازای هر کاربر از ۲۴.۸۳ دلار در سال ۲۰۲۱ به ۳۰.۲۲ دلار در سال ۲۰۲۸ خواهد رسید. از این رو توییتر در سال ۲۰۲۸ از بخش تبلیغات به درآمد حدود ۱۲ میلیارد دلار و از بخش خدمات اشتراک نیز به درآمد حدود ۱۰ میلیارد دلار دست پیدا خواهد کرد.

همچنین ایلان ماسک اعلام کرد درآمد سالانه توییتر را تا سال ۲۰۲۸ به ۲۶.۴ میلیارد دلار افزایش خواهد داد که از ۵ برابر شدن آن نسبت به سال قبل حکایت دارد. طبق اعلام ثروتمندترین فرد جهان، تعداد کارمندان توییتر نیز از ۷۵۰۰ کارمند سال ۲۰۲۲ به ۱۱ هزار و ۷۲ کارمند در سال ۲۰۲۵ افزایش پیدا خواهد کرد.

علاوه بر این، تعداد کاربران Twitter Blue که به عنوان سرویس اشتراک ویژه این شبکه اجتماعی طی سال قبل در دسترس کاربران قرار گرفت نیز تا سال ۲۰۲۵ به ۶۹ میلیون نفر افزایش پیدا خواهد کرد. گفتنی است ایلان ماسک به‌زودی به عنوان مدیرعامل موقت توییتر نیز معرفی خواهد شد.

منبعcnnمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.