تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
کد خبر : 34378

ایرباد JBL Live Pro با قابلیت حذف صداهای مزاحم معرفی شد

ایرباد JBL Live Pro با قابلیت حذف صداهای مزاحم معرفی شد

ایرباد JBL Live Pro با قابلیت حذف صداهای مزاحم معرفی شد ایرباد JBL Live Pro می‌تواند صداهای مزاحم را از گوش شما دور کند تا راحت‌تر به موسیقی گوش فرا دهید. شرکت جی بی ال همچنین از مدل‌های جذاب دیگری نیز رونمایی کرد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
ایرباد JBL Live Pro نه تنها جلوی صداها را می‌گیرد، بلکه دارای یک حالت هوشمند است که اجازه می‌دهد صداهای اطراف را بهتر هم بشنوید. در واقع برای گفتگو با آدم‌های اطراف، حتی نیازی نیست که این ایرباد را از گوش بیرون بیاورید.
بهترین تجربه موسیقی با ایرباد JBL Live Pro ایرباد Live Pro پلاس و همچنین Live Free NC پلاس، هر دو از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید بیش از ۷ ساعت از آن‌ها استفاده کنید. در صورت استفاده از جعبه باتری، این میزان برای ایربادهای مذکور به ترتیب تا ۲۱ و ۱۴ ساعت افزایش خواهد یافت. همچنین لایو پرو پلاس دارای گواهی IPX4 است که با تشکر از آن، در برابر نفوذ تعریق و آب مقاوم خواهد بود. اما اگر بیش از اندازه ورزش می‌کنید، باید به سراغ Live Free NC پلاس بروید که گواهی IPX7 را دریافت کرده.
و اما هدفون Live 660NC که ..

ایرباد JBL Live Pro با قابلیت حذف صداهای مزاحم معرفی شد

ایرباد JBL Live Pro می‌تواند صداهای مزاحم را از گوش شما دور کند تا راحت‌تر به موسیقی گوش فرا دهید. شرکت جی بی ال همچنین از مدل‌های جذاب دیگری نیز رونمایی کرد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

ایرباد JBL Live Pro نه تنها جلوی صداها را می‌گیرد، بلکه دارای یک حالت هوشمند است که اجازه می‌دهد صداهای اطراف را بهتر هم بشنوید. در واقع برای گفتگو با آدم‌های اطراف، حتی نیازی نیست که این ایرباد را از گوش بیرون بیاورید.

بهترین تجربه موسیقی با ایرباد JBL Live Pro

ایرباد Live Pro پلاس و همچنین Live Free NC پلاس، هر دو از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید بیش از ۷ ساعت از آن‌ها استفاده کنید. در صورت استفاده از جعبه باتری، این میزان برای ایربادهای مذکور به ترتیب تا ۲۱ و ۱۴ ساعت افزایش خواهد یافت. همچنین لایو پرو پلاس دارای گواهی IPX4 است که با تشکر از آن، در برابر نفوذ تعریق و آب مقاوم خواهد بود. اما اگر بیش از اندازه ورزش می‌کنید، باید به سراغ Live Free NC پلاس بروید که گواهی IPX7 را دریافت کرده.

و اما هدفون Live 660NC که از دیگر محصولات جدید جی بی ال است، اگر چه به صورت بی‌سیم شارژ نمی‌شود اما می‌توانید تا ۵۰ ساعت از آن استفاده کنید. حتی ۱۰ دقیقه شارژ کردن هم کافی است تا این هدفون برای ۴ ساعت کار کند.

ایرباد JBL Live Pro

هدفون Live 660NC

۶۶۰ ان سی نیز از قابلیت حذف صداهای مزاحم بهره می‌برد که اگر این قابلیت را فعال کنید، حدود ۶ ساعت از عمر باتری آن کم می‌شود (در صورت شارژ کامل، تنها برای ۴۴ ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید).

علاوه بر این‌ها، شرکت JBL از سری هدفون‌های تور (Tour series) نیز رونمایی کرد که به صورت انحصاری برای متخصصان امور تجارت و افراد حرفه‌ای طراحی شده است. کسانی که به وفور در حال گفتگو با دیگران هستند یا باید در جلسات مختلفی شرکت کنند، می‌توانند به سراغ هدفون Tour One بروند که علاوه بر حذف نویز و صداهای اضافی، دارای ۴ میکروفن است تا صداها را با بهترین کیفیت منتقل کند. این هدفون را با یک بار شارژ کامل، می‌توان تا ۲۵ ساعت استفاده کرد. مدل Tour Pro پلاس هم تا ۳۰ ساعت قابل استفاده است و از ۳ میکروفن بهره می‌برد. این مدل دارای گواهی IPX4 هم هست.

طبق اعلام شرکت سازنده، این ایربادها و هدفون‌ها از تاریخ ۱۴ مارس (۲۴ اسفند ۱۳۹۹) وارد بازار می‌شوند. ایرباد Live Pro پلاس با قیمت ۱۸۰ دلار، Live Free NC پلاس با قیمت ۱۵۰ دلار و Live 660NC با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. قیمت‌های سری تور نیز از ۲۰۰ دلار آغاز می‌شود و گرانترین آن یعنی Tour One حدود ۳۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.

مطالب مربوط به نمایشگاه CES 2021 را از اینجا دنبال کنید منبعengadget-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.